Kippenvel, wat is het hard gegaan. Ik hoop dat je nog innig hebt mogen genieten van je geliefden om je heen en dat je ze ook nu nog even om je heen mag voelen. Slaap zacht, goede reis..
Tienn
Geplaatst: 13-11-19 20:14
Slaap zacht roby
Gimme_Joy
Geplaatst: 13-11-19 20:14
De tranen prikken in mijn ogen. Ik hoor de stilte in mijn hoofd.
Slaap zacht Roby
Sterkte aan alle naasten. Dit hoort niet
Sonja_vR
Geplaatst: 13-11-19 20:15
jeetje... ik zag de update en heb alle reacties gelezen... en dan zit je een tijd naar het berichtenvenster te turen, begint een bericht...delete en opnieuw... begint weer te tiepen...delete en nog eens En... Maar de juiste woorden lijken onvindbaar... volgens mij bestaan de juiste woorden ook gewoon niet Alles lijkt zo leeg en ontoereikend
Het enige wat dan rest Is je liefde toewensen Wensen dat je de liefde van je naasten mag voelen in deze tijd Dat de liefde die je los hebt gemaakt bij een ieder je je kent , of dat nu in het echte leven is Of op bokt of waar dan ook Dat die liefde je mag bereiken en die je troost en rust mag bieden
Dankjewel voor het delen van je verhaal... je reis , voor het raken van zo veel harten Waaronder het mijne
Yellowbird
Geplaatst: 13-11-19 20:16
Lieve Roby, Slaap zacht. Je naasten waken over je. Binnenkort mag jij over hun waken.
Liselot
Geplaatst: 13-11-19 20:17
Tranen rollen over mijn wangen. Dit is zó oneerlijk, je had je kinderen groot moeten zien worden, je had oud en rimpelig moeten sterven, niet zo, niet nu... slaap zacht lieve Roby en ga vredig
Heel veel sterkte voor iedereen
Traiectum
Geplaatst: 13-11-19 20:17
Lieve Roby, dank je dat wij mee mochten op de onmenselijke weg die jij moest bewandelen. Dank je dat wij jouw humor, jouw liefde, jouw leven mochten zien.
Lieve Stephan, dochtertjes en familie, ik kan me niet voorstellen wat een hel jullie nu door moeten. Heel veel sterkte toegewenst.
djuulsie
Geplaatst: 13-11-19 20:19
Ach meis. Zoals zovelen hier weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan je. Rust zacht!
Anna79
Geplaatst: 13-11-19 20:20
Poeh, dat komt binnen, wat gaat het ongelooflijk snel. Moedige sterke vrouw, rust nu maar uit Heel veel sterkte voor een ieder die haar lief heeft.
Askja
Geplaatst: 13-11-19 20:20
Het gaat er niet om hoe lang je leeft. Het gaat erom wat je met je leven hebt gedaan.
Goede reis naar de eeuwige slaap.
Michelle77
Geplaatst: 13-11-19 20:21
Ik weet niets. Niets te zeggen, niets wat de lading dekt. Er zijn geen woorden voor dit vreselijke verhaal. Een verhaal wat je gewoon niet kan of wil geloven.
Zo jong, zo vol in het leven. Ik kan er gewoon niet bij dat dit soort dingen gebeuren.
Roby, ik ken je niet, behalve van onze pb's over de naam van mijn kleine meid, Synne. En van je enorm krachtig persoonlijkheid. Ik heb echt diep diep diep respect voor hoe jij hier mee bent omgegaan, hoe je hebt gestreden, gevochten en geaccepteerd.
De tranen lopen ook bij mij over mijn wangen.
Ik hoop dat je rustig zal slapen, in het bijzijn van al je geliefden.
Jes
Geplaatst: 13-11-19 20:22
Slaap zacht Roby...... Ik hoop dat je meiden over een tiental jaar een hele mooie herinnering uit dit topic kunnen halen en eventueel ook antwoorden op hun vragen........
Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Britt
Geplaatst: 13-11-19 20:22
Slaap zacht lieve Roby. Bedankt, bedankt voor het delen van je verhaal en het laatste deel van jouw reis. Ik hoop dat je rustig en vredig gaan mag.
Heel veel sterkte voor iedereen die dichtbij je staat en van je houd
aisa
Geplaatst: 13-11-19 20:23
mooi mens..ook ik hoop met iedereen mee,dat je mag en kan loslaten..
jou geliefde te moeten achterlaten, het is gewoon niet te doen.
slaap zacht en kalm Roby
Yipee
Lieve Roby,
Je begint nu aan je laatste reis. Een reis die uiteindelijk iedereen gaat maken, maar jouw reis is veel te vroeg. Ik hoop dat je laatste reis pijnloos is en dat je rust vind.
Je hebt veel liefde gegeven en je bent omringd met liefde.
Je man, je kinderen en al je andere naasten wens ik sterkte en veel liefde en kracht toe.
Roby, je bent een topvrouw!
_Dracarys
Slaap zacht lieverd.. heel veel sterkte voor iedereen ♡
Slaap zacht roby je bent een inspiratie bron voor ons allemaal. Ik hoop dat je rustig mag gaan
quintusgl
Geplaatst: 13-11-19 20:26
Ik hoop dat je rustig inslaapt met alle lieve mensen aan je zij. Wat zal het een moeilijke tijd voor ze worden maar ze zullen trots zijn op je kracht en moed.
sjaslique
Geplaatst: 13-11-19 20:27
Slaap zacht Roby. Heel veel sterkte voor iedereen.
Typhoon
Geplaatst: 13-11-19 20:27
Slaap zacht , omringd door al je geliefden.
Ik heb onwijs veel respect voor je , je hebt geknokt. Een bijzonder sterke warme vrouw . Het is zo vreselijk oneerlijk dat jou dit moest overkomen. Vol in het leven. Mama van 2 mooie jonge meisjes . Samen met je man een mooi gezin vormen... zoveel plannen....
"Vandaag was een Moeilijke Dag," zei Pooh. Er was een pauze. "Wil je erover praten?" vroeg Knorretje. "Nee," zei Pooh na een tijdje. "Nee, ik denk niet dat ik dat wil." "Dat is oké," zei Knorretje, en hij ging naast zijn vriend zitten.
"Wat doe je nu?" vroeg Pooh. "Niets eigenlijk," zei Knorretje. "Maar ik weet wat Moeilijke Dagen zijn. En ik wil daar meestal ook niet over praten, op zo’n Moeilijke Dag. "Maar weet je," vervolgde Knorretje, "Moeilijke Dagen zijn zoveel makkelijker wanneer je weet dat er iemand voor je is. En ik zal er altijd zijn voor jou, Pooh."
En Pooh zat daar zomaar wat te zitten, zijn heel Moeilijke Dag door zijn hoofd te malen, terwijl stevige, betrouwbare Knorretje zwijgend naast hem zat, te bengelen met zijn kortje beentjes.... En Pooh bedacht dat zijn beste vriend overschot van gelijk had.
---
Ik hoop dat er altijd een knorretje is voor de mensen die je moeten missen
secricible
Geplaatst: 13-11-19 20:31
Verdorie, wat gaat dit hard en wat is dit oneerlijk. Met een zoontje van enkele maande ouder dan jou Senna merk ik dat het me dubbelhard raakt. Je had nog zoveel mijlpalen mee moeten maken en oud en bejaard moeten overlijden. Niet als jonge moeder. Wat heb ik veel van je geleerd, van jou moed en jou kracht. Dankjewel lieve Roby, dat ik dankzij jou extra mag beseffen hoe niet vanzelfsprekend het leven is. Dankjewel dat je me hebt doen beseffen extra te genieten van ieder moment, van iedere mijlpaal. Maar ik had het liever niet geleerd van jou. Slaap zacht, en veel sterkte voor iedereen dicht bij jou.