[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:26

Ik heb stuiter kriebels!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:26

Luisa, wat onwijs gaaf! Heeeel tof :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:08

Namira542 schreef:
Waaaauuuww Luisa!

Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.

Hoe denken jullie hier over? Moet je ''een type'' zijn voor tattoo's?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier in staan.
Natuurlijk laat ik me niet ompraten door deze mensen en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet :D

Hoor ik ook vaak! En als je echt het stereotype wil zien, dan klopt het ook wel dat ik er niet in pas. Ben best wel 'netjes' (qua gedrag en kledingstijl) en ingetogen meisje, dus dan verwacht je misschien niet dat ik veel tattoos wil ofzo. Ik moet zeggen, ik zie het ook nog niet echt voor me dat ik veel heb, maar dat is wel iets wat ik graag wil :j
Denk dat het zich steeds meer verspreid over "types mensen" en dat het stereotype zo ook steeds zal vervagen, maar mensen zullen denk ik altijd wel een beeld erbij houden.

Ik vind het ook altijd juist wel leuk als mensen het niet verwachten en dan zien dat ik tatoeages heb, :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:48

Ik hoor het ook vaak :j Omdat bijna al mijn tattoos niet zichtbaar zijn als ik "gewone" kledij (lees: geen korte broek/jurk/rok) aan heb, weten veel mensen niet dat ik er heb. Ze schrikken of zijn dan altijd verbaasd als ze ze zien of ik zeg dat ik er heb. Volgens mij ben ik te saai, of zo? :+

Laatst ook tijdens de lunch op het werk vertelde een collega dat ze graag een tattoo wou maar dat ze bang was voor de pijn. Dus ik haakte erop in en zei van ja, het doet echt wel pijn. Toen vroeg ze hoe ik dat dan wist, en ik zei dat ik er al 8 heb, was ze ontzettend verbaasd. Ik let er gewoon op dat ik ze semi verberg op het werk, dus ik kan het ze ook niet kwalijk nemen dat ze het niet weten.

Mijn vriend heeft bijvoorbeeld ook een halve sleeve, een chest piece en heel z'n zij staat vol. Heel veel mensen weten dat van hem ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:51

Heel herkenbaar Yasmine, ben in januari begonnen op mijn nieuwe werk en sinds deze week wel eens open schoenen aan waardoor 1 van mijn tatoeages zichtbaar is, collega´s allemaal verbaasd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:14

Bij mij zijn mensen vaak meer verbaast dat ik paardrijd dan dat ik tattoo's heb, blijkbaar pas ik niet in dat rijtje :') Als ik dan zeg dat ik al bijna 5 jaar m'n eigen exemplaar op stal heb staan vallen ze nog net niet om van verbazing ;) ...En dat ik nu tattoo's hebt werkt niet echt mee in hun beeld van "paardenmeisje" _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:19

Ik denk dat je voor tattoos wel een bepaald type moet zijn, "het type dat graag tattoos wil hebben". Ik zou me echt niet al te druk maken om wat andere mensen erom denken, je neemt een tattoo voor jezelf.

In mijn geval heb ik ook een neuspiercing en zijn een groot deel van mijn tattoos wel vrij zichtbaar, dus mensen zijn niet heel geschokt als ik mijn jas uit trek ofzo. Hoe ik me kleed wisselt super erg per dag dus ja, soms heel vrouwelijk en in bloemige jurkjes en de andere keer op m'n Docs met een kapotte spijkerbroek en een leren jasje.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:45

Ik zit te wachten.
Ben serieus nerveuzer dan de vorige keer....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:00

Bij mij zijn mensen ook nog steeds verbaasd. 'Heb jíj tattoo's?!' Uh ja, hoezo? En helemaal als ik er dan ook nog twee heb. Voorlopig blijft het daar ook wel bij, ik wil niet laten tatoeëren om het maar tatoeëren. Daar is het me net wat te permanent voor. Dat 'het is zo verslavend!' herken ik dan ook helemaal niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:03

Ik ga binnenkort voor nr 4, samen met een vriendin!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:55

Ik heb net mn afspraak gepland bij acid, ontwerp gezien en echt precies wat ik wil!
Nu helaas nog even wachten tot 17 mei, ik heb er super zin in!
Vierde tattoo, maar de eerste die heel goed zichtbaar is, komt op mn linker onderarm.

Ik vind Acid wel echt een super fijne shop, ik kreeg dus vanmorgen rustig het ontwerp te zien, zodat ze nog dingen kunnen aanpassen als je dat wil. En ze zijn s'middags gesloten voor inloop, dus wordt je in alle rust getatoeëerd. Heel fijn

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:21

Ik ben wat dat betreft gewoon het type "paardenmens" denk ik :')
Geen makeup, geen siraden, haar altijd vast in een staart of knot, ik ben niet echt een mode mens dus koop wat ik leuk vind of het nou in of uit is, zand tussen je nagels van het poetsen van je paard en paarden lucht die je al van meters afstand ruikt. _O- :D

Ik ken ook genoeg paardenmensen met tattoo's maar toch ook bij dit soort mensen past dit niet in het plaatje wat ze van mij hebben. :roll:

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:25

jasz schreef:
Ik heb net mn afspraak gepland bij acid, ontwerp gezien en echt precies wat ik wil!
Nu helaas nog even wachten tot 17 mei, ik heb er super zin in!
Vierde tattoo, maar de eerste die heel goed zichtbaar is, komt op mn linker onderarm.

Ik vind Acid wel echt een super fijne shop, ik kreeg dus vanmorgen rustig het ontwerp te zien, zodat ze nog dingen kunnen aanpassen als je dat wil. En ze zijn s'middags gesloten voor inloop, dus wordt je in alle rust getatoeëerd. Heel fijn

Ik ga alleen nog maar daarheen, bij Joe :j vind het een heerlijke shop en vind Joe ook gewoon top.
Hij is goed bevriend met mijn vriend, dus we gaan altijd samen naar hem toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:34

Ik vond Acid ook relaxed, ben daar toen getatoeëerd door die vriendin na sluitingstijd onder begeleiding van Joe, fijne gozer :)
Tis dat zijn stijl echt niet bij mij past, maar was er anders zo naar toe gegaan! :)

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:50

Ik kom ook even binnenvallen! Ik heb vanochtend mn eerste gezet, samen met mn beste vriendin!Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:24

Die is leuk Milando!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:26

Mooi gezet!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:34

Emmaa_ schreef:
Ik vind het juist wel vet, maar dat is van een meisje dat bijna een afspraak maakte om 'boys whatever cats whatever' in haar lies te laten tatoeëren.

Whaha, zo blijf ik 'My daddy will kill you' op je venusheuvel ook té grappig vinden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:22

Jibbel schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind het juist wel vet, maar dat is van een meisje dat bijna een afspraak maakte om 'boys whatever cats whatever' in haar lies te laten tatoeëren.

Whaha, zo blijf ik 'My daddy will kill you' op je venusheuvel ook té grappig vinden :')

Daar heb ik ook oprecht wel is over nagedacht, vind die echt heel tof _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:22

Is het niet boys whatever, cats forever?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:23

Supervixen schreef:
Is het niet boys whatever, cats forever?

Haha oeps, te snel getypt. Dat bedoel ik inderdaad.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:38

Ik heb een hoesje met die tekst.
Niet veel meer van over _O-
Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 19:27

Eindelijk tijd om een foto te plaatsen.
Het was weer zó onwijs relaxed.

Folie er voor het eerst af en gewassen.
Foto gemaakt door m'n oudste dochter van bijna 4.
Afbeelding

En zo smerig was hij toen ik het folie eraf haalde voor het wassen....
(Zat serieus een rand opgedroogd bloed langs het plastic)
Afbeelding

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:06

Prachtig! Ik laat de mijne op dezelfde plek zetten! :D viel t wat mee of is het best een gevoelige plek?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:43

Mooi geworden!