Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Namira542 schreef:Waaaauuuww Luisa!
Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.
Hoe denken jullie hier over? Moet je ''een type'' zijn voor tattoo's?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier in staan.
Natuurlijk laat ik me niet ompraten door deze mensen en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet
jasz schreef:Ik heb net mn afspraak gepland bij acid, ontwerp gezien en echt precies wat ik wil!
Nu helaas nog even wachten tot 17 mei, ik heb er super zin in!
Vierde tattoo, maar de eerste die heel goed zichtbaar is, komt op mn linker onderarm.
Ik vind Acid wel echt een super fijne shop, ik kreeg dus vanmorgen rustig het ontwerp te zien, zodat ze nog dingen kunnen aanpassen als je dat wil. En ze zijn s'middags gesloten voor inloop, dus wordt je in alle rust getatoeëerd. Heel fijn
Jibbel schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het juist wel vet, maar dat is van een meisje dat bijna een afspraak maakte om 'boys whatever cats whatever' in haar lies te laten tatoeëren.
Whaha, zo blijf ik 'My daddy will kill you' op je venusheuvel ook té grappig vinden