Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Dat snap ik dus ook niet die drang om maar weer te gaan biggen elke keer met een nieuwe vent...
Magrathea schreef:Mars schreef:Dat snap ik dus ook niet die drang om maar weer te gaan biggen elke keer met een nieuwe vent...
Ja precies. Kijk wat een ieder doet moet ie zelf weten maar ik geloof dan weer echt niet dat als het niet lukt bij die nieuwe vent dat het daadwerkelijk psychologische schade oplevert. Soms krijg je je zin niet. Jammer toch.Ik hoor daar indirecht toch ook wel in dat je huidige kinderen niet goed zijn ofzo. "Dan maar bij een ander proberen"
Urona447 schreef:Dus omdat de ouders ze liefde kunnen geven is dat zaligmakend? Wat te denken van de ongemakken van een kind, kans op geluk en een pijnloos leven?
Century schreef:Tja, ik kan me best voorstellen dat de ouders evenveel liefde voor hun kinderen voelen, beperking of niet. Dus waarom dan stoppen als je graag kinderen wilt? Kinderen met een beperking zijn niet 'slecht' ofzo. Ik snap dat men hier dat niet zo ziet zitten, maar vindt het wat kort door de bocht gedacht
Ayasha schreef:Een kind op de wereld zetten waarvan je vrijwel zeker bent dat het beperkt zal zijn is IMO het toppunt van negatief egoïsme