[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:00

Ik heb ook wifey maar besteld! Wat een prachtige kleur!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:11

Wat zijn jullie favoriete Mac lipsticks?

Ik heb gisteren met mijn kamer opruimen een kadobon gevonden en wil daarvan denk ik graag een Mac lipstick erbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:21

Diva, Velvet Teddy, Ruby Woo, Kinky, Mehr, Whirl, Stone, Hug me, Candy Yum Yum, Instigator en Syrup.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:17

Diva, Plumful, Retro, Verve, Odyssey, 'O', Amorous, On Hold, Dare You, Kinky en Modesty wel denk ik..
Oh en Chili! En VivaGlam 1 en 3 :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:31

Heeft iemand van hier nou wel eens bij Sephora in de VS besteld? Of altijd conclusie dat het te duur is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:32

'O', Amorous, Twig en VG Rihanna 1 zijn mijn favoriete Mac lipsticks

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:08

D For Danger, Mehr, Have Your Cake en Viva Glam III zijn mijn favorieten. Die laatste nog bij Elke gekocht paar maanden terug. :)

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:23

Djilna schreef:
Heeft iemand van hier nou wel eens bij Sephora in de VS besteld? Of altijd conclusie dat het te duur is :+

2 x besteld bij de Sephora in de VS
Vind het indd wel duur door de invoerkosten en het maakt niet uit hoeveel je koopt je betaald altijd nog verzendkosten dat is wel jammer.
Maar soms zijn er producten die je echt graag wilt en dan heb ik het er wel voor over ga nu weer een bestelling doen.
Nu zitten er al een paar maanden producten in Mn mandje en elke keer als ik de invoerkosten zie dan houd het me tegen maar ga het nu toch maar doen wil ze al een tijdje bestellen :+
Is er iets wat je wilde bestellen bij de sephora VS?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:31

Hah, same! Ik wil dus via Sephora bestellen maar die verzendkosten... En Sephora Frankrijk reageert nergens op... Als iemand Shade & Light van KVD aan mij door wilt verkopen :') Let me know haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:33

Ik stuur je een pb :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:51

Mag ik hier ook meekletsen? :)

Ik lees al langere tijd stilletjes mee en zou heel graag wat meer met mijn make-up willen doen. Draag nu vaak alleen mascara en een highlighter op mijn jukbeen, soms een BB-cream en heel soms lippenstift (al heb ik er daar wel een stuk of 20-25 van denk ik). Ik durf nooit zo goed wat met make-up te doen als ik naar mijn werk ga, maar wil dat wel graag proberen te doen zonder dat het over de top is. :)
Misschien dat iemand wat tips heeft waar ik mee kan beginnen?

Eyeliner en oogschaduw draag ik bijna nooit omdat mijn oogleden alles bedekken (hooded eyes) dus dan zie je het niet. :+ Nog iemand die dat heeft? En hoe doe je dat met oog make-up? :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 15:58

chimello schreef:
Hah, same! Ik wil dus via Sephora bestellen maar die verzendkosten... En Sephora Frankrijk reageert nergens op... Als iemand Shade & Light van KVD aan mij door wilt verkopen :') Let me know haha

Hier bij de sephora verkopen ze die. Ik kan hem wel voor je halen, weet alleen niet hoe duur de verzendkosten zijn naar Nederland.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:09

Frummels: ik heb zelf geen hooded eyes maar volgens mij komt het ontzettend vaak voor, zijn geloof ik ook wel een aantal meiden in het topic die dat hebben. En die doen ook wel eens wat met oogschaduw en ook dat ziet er supertof uit met de juiste technieken! Zou ook vooral eens wat rondgoogelen en youtuben, denk dat er meer dan genoeg over te vinden is :j
Als je met oogschaduw wil beginnen zou ik eens rondkijken naar wat neutrale/nude tinten, dan kun je eerst lekker wat aan techniek prutsen zonder dat het er al te heftig uitziet. Denk zelf dat MUR palletes (komt deze fangirl weer aanzetten hoor, sorry :+ ) wel wat voor je zijn als je nog niet gelijk al teveel geld uit wil geven maar wel een kwalitatief leuk product wil hebben, dan kan je van daaruit altijd verder. Ik weet niet wat je zelf leuk vind/waar je mee wil beginnen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:12

Ik heb ook hooded eyes, niet zo extreem dat je helemaal niks van mijn ooglid ziet maar wel duidelijk hooded. Maar draag gewoon oogschaduw hoor :D tenslotte knipper je ook, dus als je je ogen dicht hebt zie je het sowieso is mijn redenatie altijd maar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:13

Ik heb ook hooded eyes en draag ook gewoon oogschaduw.
Ik zorg er wel altijd voor dat ik mijn crease kleur net wat hoger blend.
Vind ik persoonlijk mooier :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:14

Leys schreef:
Ik heb ook hooded eyes en draag ook gewoon oogschaduw.
Ik zorg er wel altijd voor dat ik mijn crease kleur net wat hoger blend.
Vind ik persoonlijk mooier :j

Dat doe ik ook idd :j anders zie je het niet als je je ogen open hebt.
Verder helpt naar buiten en omhoog blenden ook, en geen eyeliner dragen (of iig niet te dik, en geen wing, of je moet hem goed kunnen trekken maar dat kan lastig zijn).

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:15

Gewoon dragen wat je zelf wilt. :) Eyeliner met hooded eyes vind ik zelf mwah, omdat ik ook weinig ruimte over heb en het niet mooi vind wanneer er alleen een zwarte lijn te zien is, maar met oogschaduw is echt niks mis hoor, ook al heb je geen meters ruimte tussen je wenkbrauwbot en je ooglid.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:20

Ah bedankt voor de tips! Ga het eens proberen komende week :)

Ik heb wel een paar paletjes oogschaduw, maar kocht nooit echt mooie/dure paletten omdat ik het zonde vind als je er weinig van ziet en ook omdat ik het niet zo uitgesproken durf te gebruiken. :D

@Fenrir: haha, ja knipperen moet je toch wel inderdaad. Daar heb je gelijk in!

@Niniane: bedankt voor de filmpjes! Eyeliner zie je echt bijna niets van bij mij, ook niet als ik het heel dun doe. Heb best wel "erge" hooded eyes namelijk..

@Memories: dankje, ie ken ik niet! Ga ik eens naar kijken :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 16:36

Afgelopen dagen geprutst met m'n nieuwe palettes :o

Gisteren heel snel een look gemaakt met het sophxrevolution palette
Afbeelding

Vandaag een look gemaakt met het rose gold palette

Afbeelding
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:03

eenitraM schreef:
chimello schreef:

Hier bij de sephora verkopen ze die. Ik kan hem wel voor je halen, weet alleen niet hoe duur de verzendkosten zijn naar Nederland.

Super aardig maar ben denk ik voorzien! :D *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:06

Mooi Melati! Vind je wenkbrauwen zo ook een stuk mooier, minder hard.

De filmpjes over hooded eyes bekeken, hándig. Direct toegepast en het werkt ook nog :))

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:34

Mooie looks Melati <3

Hier ook hooded eyes, die filmpjes zijn handig!
Ik draag overigens wel gewoon (winged) eyeliner :j
Zit trouwens te twijfelen om de Naked Heat te halen.. had hem vorige keer in mijn handen en niet gekocht. Nu spijt natuurlijk :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:35

Doen! Ik <3 Naked Heat. Wel gebruiken in combinatie met een goede primer, dan werkt hij het fijnste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:37

donnar schreef:
Wat zijn jullie favoriete Mac lipsticks?

Ik heb gisteren met mijn kamer opruimen een kadobon gevonden en wil daarvan denk ik graag een Mac lipstick erbij :)

Hier overgestapt van Mac lipstick op Gerard cosmetics matte liquids. Mac blijft bij mij lang niet zo goed zitten.

Mooi Melati, je wenkbrauwen zijn een stuk mooier zo. Heb je je haar geknipt of lijkt dat zo?

Gaan er hier nog mensen iets doen met Halloween? Ik ga als death unicorn, dus lekker glitters enzo :P

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:37

Je wenkbrauwen vind ik zo erg mooi Melati :j