wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:06

Dank jullie. Het doet inderdaad erg veel pijn om een dierbare vriendin zo te zien wegglijden. Ik houd erg veel van Pris. En ik voel mij kwaad. En machteloos. En oeverloos verdrietig.
Maar niemand heeft hiervoor gekozen, dus het heeft geen zin om kwaad te zijn. Ik probeer gewoon er nog zoveel mogelijk te zijn voor haar. De kilometers afstand tussen ons maken het niet gemakkelijker. Maar man, wat zal ik haar missen...
Ik hoop echt dat ik nog eens kan langswippen de komende tijd...
Dat moet gewoon.

Avelienvd

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:12

Jij ook heel veel sterkte sevke

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:31

Jij ook heel veel sterkte sevke! :(:)

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:47

Dank je wel voor de update Sevke, jij ook veel sterkte.

En een nieuwe kaars ga ik aansteken nu .

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 12:54

Wat een naar bericht. Hier word aan jullie gedacht.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:08

Nog 2 uurtjes en dan is het hier 25 November. Dan heb je in Australie je verjaardag, je mijlpijl gehaald.

Ik denk aan je.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:00

Sevke, dank voor je berichten, voor jou ook enorm veel sterkte gewenst.
Wat kan het leven hard zijn als het zo moet eindigen.

Eerlijk gezegd verbaast het me wel dat Spice er nog is.
Ze heeft vaak gepost dat ze alles aan het uitzoeken was om er eerder tussen uit te piepen.
Ik had niet verwacht dat ze dit stadium nog zou halen.
Maar ja, doe het maar eens... vreselijk

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:07

tranen schieten in mijn ogen, wat vreselijk naar.. heel veel sterkte jullie allen!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:14

Hier in Finland ben je een uurtje eerder jarig Priscilla, ook ik hef letterlijk het glas op jou om middernacht. Geen verjaardags"feestje", maar een toast op jouw doel, jouw leven, jouw familie en jouw topic waar ik met je mee mag leven.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:43

Sevke ook jij heel veel sterkte

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:47

Veel sterkte, Priscilla en Marcel! :(:)

(Ik zag 'toevallig' dat jullie on line waten! :) )

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:59

Wat fijn dat je bij haar bent geweest Sevke en wat lief dat je hier een bericht plaatst. Mensen er omheen worden vaak vergeten. Toen mijn broer onverwacht overleed dit jaar, werd mijn man ook vergeten, die hem ook al bijna 25jr kende. Of mensen vonden hem niet genoeg mij steunen tijdens de begrafenis, terwijl hij hartstikke verdrietig was en al die tijd ervoor thuis is geweest bij mij, mn moeder en onze zoon.

Heel veel sterkte samen, ik denk elke dag aan je Priscilla en had zo graag wat willen doen voor je, maar je kan niks veranderen aan die rotziekte.

Ik wil je nog wel bedanken voor de nachtelijke gesprekken als we niet konden slapen en moet daar nu vaak aan terugdenken.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:36

Sevke, wat fijn dat je toch nog even bij Priscilla en Marcel bent geweest. Zijn idd mooie momenten om te koesteren.
Lief van je dat je dit met ons deelt.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:40

Nogmaals sterkte Marcel en Priscilla, en ook Sevke natuurlijk sterkte.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:45

Sevke, voor jou ook veel sterkte!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 15:46

Met tranen in mijn ogen lees ik de laatste update, woorden schieten te kort..
Heel erg veel sterkte lieve Priscilla en Marcel, ook ik brand thuis een kaarsje voor jullie ;(

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:03

Sevke ook voor jou veel sterkte en bedankt voor je stukje. Marcel voor jou lijkt het me ook heel pittig allemaal. Sterkte joh. Volgens mij sta je jouw lief super bij. En inderdaad Priscilla wat is er morgen te vieren voor je? Het is gewoon zo verdrietig allemaal en ik vind het zo verdrietig dat je zo bang bent (meeste mensen hoor, maar die houden het onder de pet !) om dood te gaan. In ieder geval vanwege jouw verjaardag ga ik mijn avatar vanavond weer aan passen, zodat je weet dat je morgen zoals alle dagen in mijn gedachte bent.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 24-11-17 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:05

verdrietige update, zodra ik thuis ben vanavond steek ik weer een kaarsje voor jullie aan.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:41

Ik wens jullie veel liefde en kracht toe voor nu en de tijd die gaat komen.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:17

BusyMissy schreef:
Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.

Ik kan mij hier alleen maar bij aan sluiten.

Sevke, wat ontzettend fijn dat je heen kon en toch hebt kunnen lachen ondanks het verdriet.
Heel lief dat je dit wil delen met ons, jij ook heel veel sterkte!

Hier wordt aan jullie allen gedacht, heel veel :(:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:33

Lieve Marcel en Priscilla,

Ik heb dit topic pas recent ontdekt. Ik heb de eerste pagina's gelezen en ongeveer vanaf begin november.. Wat gaat het dan opeens snel als je alles in 1x leest..

Ik vind het moeilijk om woorden te vinden.. Ik zou zo graag jullie pijn en verdriet weg willen nemen.. Het is zo'n oneerlijke ziekte, maar wat zijn jullie sterk zeg!! :(:)
Ik wil jullie ontzettend veel sterkte en kracht toewensen.
Ik geloof zelf ook dat het leven verder gaat na de dood en ik zou je toewensen dat je daar iets van hoop of vertrouwen uit kunt halen.. Maar ook dat neemt natuurlijk niet weg hoe ontzettend zwaar en verdrietig dit is en blijft..
Het plaatst je eigen problemen wel wat meer in perspectief merk ik..
Ik wens jullie nogmaals echt het allerbeste en alle kracht toe.

Dikke knuffel :(:) Y;(

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:48

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Heb ooit wat westernspulletjes van je overgekocht, en je had altijd goed advies. Voor mij hoor jij gewoon bij dit forum, Bokt zonder Spicegirl is maar raar. vreemd...
onwerkelijk
oneerlijk

Ik hoop dat je nog samen met je familie en vrienden even fijn samen kunt zijn
jeetje, wat klinkt dit raar nu ik het opschrijf

Lieve Spice, Pricsilla
ik denk aan jullie
xxx

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:53

Ik lees al jullie berichten elke keer weer. Ook spiek ik meerdere keren per dag in het topic. Elke keer weer ben ik sprakeloos en weet ik niet wat te zeggen.

Spice je bent eeb topper. Ik heb veel bewondering voor je! Je bent een mooie vrouw. Wanneer ik een kwarktaart en jam maak zal ik aan je denken! Fijn dat je vriendin gisteren langs is geweest. Als ik vanavond om 00.00 uur thuis ben zal ik op je proosten!

Heel veel sterkte ook voor jou marcel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 17:55

Lieve Priscilla en Marcel, ook ik denk vandaag weer aan jullie. Het kaarsje brandt volop! :*

Sevke ook voor jou heel veel liefs, wat moet het voor jou ook moeilijk zijn. Hopelijk kan je nog een keer bij Priscilla en Marcel langs :*

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 18:15

Ik heb nog niet gereageerd maar lees elke keer dit topic weer. Wat een ontzettend moeilijke en angstige tijd hebben jullie moeten doormaken en maken jullie nu door. Ik weet niet of het er voor jullie toe doet, maar ik bid al een aantal weken voor Pris. Dat ze rust mag vinden, vrede en geen pijn meer mag hebben, maar in de laatste momenten de warmte van haar geliefden mag ervaren. Veel sterkte.