Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laughterline schreef:RoosG schreef:Ik heb ook een hoge pijngrens tot nu toe. Rib tattoo viel ik in slaap, pols tattoo heb ik niet gevoeld en op mijn arm vond ik wel lekker. Het was dat ik absoluut niet moe was, anders was ik ook wel in slaap gevallen denk ik.
Jeetje..ruilen?
RoosG schreef:laughterline schreef:
Haha liever niet. Ik denk dat er nog wel een keer een tattoo komt die wel enorm pijn gaat doen. Enige waar ik wel last van heb gehad, zijn stuiptrekkingen in mijn been. Bijn mijn ribtattoo moest mijn vriend mijn benen vasthouden haha. Ik krijg het dan na 20 minuten ook heel koud, dus heb besloten vanaf nu altijd een dekentje mee te nemen haha
Tinkerloos schreef:Ooo MuSLi, ik vind hem echt prachtig!
Beste tattoo hoor.
Lang bezig geweest?
Kan je hem zelf insmeren?
Emmaa_ schreef:Wbt liggen laat ik de natuur zijn verloop doenBen een ontzettend wilde slaper dus draag er een strak, schoon katoenen shirt overheen.
MuSLi; Wat prachtigIk ben normaal niet zo'n fan van die plek maar hij siert je zo echt
laughterline schreef:Gekkie10 schreef:Hoe vaak smeren jullie je tattoo in?
Liggen jullie er ook meteen de eerste nacht al op, of zorg je dat je er niet op ligt?
T mag iniedergeval niet 'uitdrogen'. Als ik t me goed herinner moest ik t om de 3u met bepanthen zalf smeren. Maar die smeerde niet zo soepel