Toen ik dit topic voorbij zag komen dacht ik: Oja dat heb ik ooit eens ook gedaan. Misschien toch maar mee beginnen weer?
MadelonSunny
Geplaatst: 17-03-17 11:32
Zeker doen!
@Ocean_Child Succes!
Ik ben al bijna 5 maanden 2 keer per week aan het Canicrossen. En daarnaast train ik 2x in de week met de hond behendigheid. Maar daarmee kreeg ik natuurlijk geen spieren op andere plekken dan mijn benen Dus ik ben sinds vorige week weer bezig met de workouts van JM. Valt me wel weer erg zwaar Vooral die planks!
Pfoe! Krijg mijn armen niet meer omhoog en sta van de bank op als een oude vrouw Gisteren dag 1 van 30-Day Shred gedaan. Straks maar gewoon door de spierpijn heen dag 2. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Moet zeggen dat ik na 5 dagen minder moeite heb met de oefeningen, het lijkt minder zwaar te worden. Ik let ook goed op mijn eten en ben inmiddels al 1,8kg kwijt! Zal voornamelijk vocht zijn, maar motiveert wel enorm
Het gaat hier volkomen poedersuiker!! Kan me er niet toe zetten om oefeningen te doen.. Heb net de liefde van m'n leven verloren.. Zit de hele dag alleen maar een beetje te zitten en te hangen.. Ben leeg..
MadelonSunny
Geplaatst: 22-06-17 14:27
Ooh wat erg.. Gecondoleerd en sterkte
Misschien kan je in sporten je emoties kwijt? Een flinke kickbox workout? Is helemaal niet erg als je hem niet af kan maken maar misschien kan 10 minuten je wel helpen.
Misschien dat het ook helpt als er hier meer mensen actief mee gaan doen? Ik ga pas net weer beginnen maar ben momenteel super gemotiveerd. Sinds april helemaal niet meer gesport omdat mijn scriptie toch wel erg veel van mij vroeg qua tijd en energie. Wel elke dag gemiddeld een uur gewandeld en 2x in de week Agility training gehad dus ik ben wel op gewicht gebleven. Maar mijn benen en buik zijn flubber
rainbow8
Geplaatst: 22-06-17 14:41
Misschien volgende week weer.. Hij ligt opgebaard in de huiskamer.. Morgen is de crematie.. Zit de hele tijd bij de kist of ik hang op de bank..
Vreselijk. Heel veel sterkte! Je klinkt overdonderd en in shock (logisch).
rainbow8
Geplaatst: 22-06-17 17:18
Nee, ben niet in shock.. Het is wel volkomen poedersuiker.. Heb hem nog geprobeerd te reanimeren, maar hij was al weg..
KarinvdM
Geplaatst: 01-11-17 22:22
Veel sterkte Rainbow, wat heftig...
Ik ben gisteren weer begonnen en ik sta stijf van de spierpijn. Eens zien of ik het weer vol kan houden.
M_D_H
Geplaatst: 25-01-18 23:22
Oke, ik weet dat dit topic al een hele tijd stil ligt maar misschien weten jullie wel het antwoord. Ik wilde weer beginnen met 30days maar ik kan nergens de filmpjes meer vinden.
Ik was op zoek naar het Jillian Michaels topic en hoop dat deze nog open is.
Ik heb sinds 2 weken de app gedownload en ben nu het Transform 90 programma aan het doen. Flink elke dag 20 minuten knallen. Ik zweet me kapot en merk dat sommige oefeningen lastig gaan. Alleen, ik heb nooit spierpijn dus heb geen idee of het iets doet.
Hoelang duurde het voor jullie eer je resultaten zag?
rainbow8
Geplaatst: 11-06-18 20:41
De app?? Heb je een link?? Ik heb de 30 Day shred gedaan, maar bij het derde gedeelte haak ik elke keer af.. Gaat te snel en is voor mij niet bij te houden..
Gewoon Jillian Michaels intypen in de Appstore. Er is 7 dagen free trial en ik heb voor 3 maanden 30 dollar betaald. Goedkoper dan de fitness. Je kan verschillende programma’s volgen, ook lopen enzo en je niveau kiezen