Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayflower_ schreef:Ik heb al wéken niet gezondigd, gisteravond bijna.. Een vriendin van mij wilde uit eten, prima ik hoef niks. Maar toen ze daar aan kwamen met een bord spareribs..ooh..
Heb het gelukkig niet gedaan maar het zat op het randje.Ik ben bijna bij mijn streefgewicht, zo gemotiveerd dus zondigen ga ik niet doen (Ja ben heel streng voor mijzelf).

Daar kan ik niet op leven hoor

Ik heb afgelopen weekend min of meer 'gezondigd', maar wel heel bewust gezondigd, hihi. Ik doe zoals de meesten wel weten het Cambridge Weightplan (Gestart met CB500, nu sinds een tijdje het CB800 programma). Bij CB mag je dus ook absoluut géén alcohol drinken, en afgelopen weekend hadden we een heel erg leuk feestje in onze vaste kroeg. Gerard Ekdom kwam namelijk draaien!
Dus ik had ook wel weer eens zin in een drankje na 3 maanden 'droog' staan
. Afijn, heb uitgezocht in welke drank het minste calorieën zitten, dus ik ben aan de Wodka gegaan, haha! Ik ga nu de komende dagen wel even op rantsoen, want tja... het zijn toch heel wat extra calorieeën. Vanmorgen wel gewogen en was heel verbaasd over het resultaat! 1 maart heb ik gewogen en zat toen op 85.1, vanochtend 81.5
Gaat lekker! Ik beweeg ook wel ontzettend veel op het moment, dus dat is ook wel fijn. Afgelopen week ook veel kilometers gemaakt met mijn paardje aan de hand.
dat ga ik dus niet redden. Maar hoop dat ik dan zeker toch wel weer 2kg kwijt ben!. Volgende week maandag ga ik weer op de weegschaal en ben benieuwd wat er dan weer af is.Dame23 schreef:Ik weet niet of het hier nog wedstrijd ruiters zijn? die aan de lijn zijn.
Op wedstrijd heb ik er altijd best wel moeite mee om goed en gezond te eten, en eenmaal thuis van wedstrijd heb ik ook geeeeen zin meer om te koken en me vriend ook niet. Hoe doen jullie dat?
maar het gaat nu steeds beter weer met paardlief!