Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Intheshadow schreef:Ondertussen is mijn baas al lang klaar met het verhaal en word ik enorm onder druk gezet om meer te gaan werken en is mij gezegd dat ik per maart volledig aan het werk moet zijn en anders word ik ontslagen.
(...)
Ik werk nu 1,5 dag per week en doe dan mijn eigen functie zonder aanpassingen ( baas is niet bereid om aan te passen) en ik wil ook graag terug keren in mijn functie. Ik ben echter nog heel erg kwetsbaar, heel snel moe, onzeker en faalangstig en heb last van paniekaanvallen. Vooral omdat er door zowel mijn baas, als door de arbo arts is gezegd dat ze denken dat het me niet gaat lukken om terug te keren in mijn functie en mijn baas me dus min of meer dwarsboomt.
Kortom ik wil van alles, maar krijg weinig steun of begeleiding en ik worstel me op dit moment op mijn laatste krachten door het leven en heb het gevoel dat ik alles zelf moet doen. erg frustrerend en zeer contra productief.
Intheshadow schreef:(....)ik heb ook veel last van ziedende woede als dingen niet lukken.(....)
ik twijfel continu aan alles dat ik doe. Geef ik de juiste hulp? Zit ik het paard in de weg? Heeft het paard ergens pijn? Komt dat dan door mij? Wat kan ik daar aan doen? Het is mijn schuld! En dan durf ik dus niet meer te rijden en hobbel ik maar wat rond ( liefst buiten), terwijl ik ondertussen zinder van frustratie, teleurstelling en woede en ook medelijden met het paard. (....)
Wat ik hierboven beschrijf heb ik overigens op alle aspecten van het leven. Een extreemsterke en hardnekkige interne criticus of veeleisende oudermodus noemen ze dat. Dat is waar de langverwachte behandeling mee aan de slag gaat moeten.
angrywolf schreef:Ben redelijk vroeg het huis uit getrapt, was denk 7 dat ik werd opgenomen bij het triversum.
Zat ik daar als autist tussen de kinderen die zich zelf sneden op psychoses hadden![]()
Daarna weer terug naar huis wat natuurlijk helemaal niet goed ging en me uiteindelijk een blauw oog heeft opgeleverd en crisis opvang.
Daarna voorgoed uit huis geplaatst naar het toen nog OZC wat echt een hell was.
Werd dag in dag uit getreiterd, ook op school was ik de vreemde eend in de bijt en viel overal buiten.
angrywolf schreef:Komt waarschijnlijk omdat ik erg moeilijk kan communiceren, gedeelte komt door het autisme maar het overgrote deel komt doordat mn "moeder' tirades van denk 2 uur gaf waarom ik maar niet veranderde en steeds maar de zelfde fouten volgens haar maakte.
angrywolf schreef:Deze woorden hoor ik dus nog iedere dag in mn hooft en ik wil dr zo graag van af.
coldsummers schreef:Met mij ging het een hele tijd goed, therapie afgerond maar daarmee begon ook weer de ellende; na enige tijd. Gelukkig gaat het nog redelijk; heb af en toe hele vage dromen; en nog wel paniekaanvallen maar we komen er wel. Ik ben begonnen met een boek te schrijven; het is eigenlijk een Engels verslag, maar ik ga dit uitbreiden tot een boek aangezien het over ptss gaat.
DezeNaam schreef:[/quote]Maar ok ook even een ego post...
Ugh ik ben ook net terug van het gesprek met mijn psycholoog.Ik kan maar een ding zeggen, gewoon VRESELIJK FRUSTREREND. Echt waar ik krijg er echt stress van, van alles en iedereen, van de mensen die denken dat ze me begrijpen en nog meer van mezelf dat ik verdomme niks uit kan leggen.
Ik heb echt gewoon zo hard het gevoel dat ze mij niet serieus neemt en dat ze het totaal niet begrijpt.
Ik vraag me soms echt gewoon af of dit allemaal nog wel zin heeft, wat gaat die verdomde één uur per week uitmaken in heel mijn leven.