Heb nog nooit gehad dat er 1 is uitgedroogd!
Ohhh... I need new makeup... nouja ''need'' niet, meer ''want!''
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Volgensmij is die van mij iets breder, zijn die kleinste vakjes vierkant bij jou of lijkt dat zo? Ik had eerst toen ik de foto's op mn telefoon bekeek trouwens niet gezien dat deze nog een langwerpig achterste vakje hadden, leek me wel handig zo'n heel kleintje.
even kijken dadelijk
Sommige dingen zien er trouwens niet echt meer mooi uit (oogschaduw) maar ik vind het zo zonde om weg te gooien. Heb ook een paar lipsticks.

:

Ben blij dat ik niet meer heb. 
Je kan er zo even een servetje oid overheen halen en dan is het gebruikte laagje er af dus ik heb ze er wel bij gedaan.
Hvelreki schreef:Ontzettend netjes Djilna!![]()
Ik gooi ook alleen m'n mascara weg na drie maand. Maar ik merk het ook echt wanneer die aan vervanging toe is. De rest blijf ik gewoon door gebruiken. Vind het anders echt zonde en ik zou het niet over m'n hart kunnen krijgen om halfvolle oogschaduws weg te gooien
Overigens, daarover gesproken, vraag me af of mijn MAC paint pot misschien zijn vervaldatum heeft overschreden.. Vroeger bleef m'n oogschaduw ermee zitten als een huis, maar de laatste paar maanden gaat het glijden na een aantal uurtjes.