[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:35

hihi ben ik nou de enige die die piercing "eng" vind??
Ben trouwens toch wel heel blij met me navelpiercing:D geneest super.. Van het weekend wilde een ander balletje er niet echt op dus best wel mee geklooit. Had hem helemaal rood verwacht en dat issie niet dus best wel happy! Kan ik met kerst een mooie van me vriendje vragen Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:36

Ik vind de piercing ook eng idd.
Maar dat vind ik van bijna alle piercings wel.

Mn vriend wil me een navelpiercing voor mn verjaardag geven. Nagelbijten / Gniffelen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:29

milo schreef:
Ik heb op marktplaats hele leuke piercings gezien van iemand die Loes heet, en die piercings volgens mij maakt of zo.
nu zegt ze dat her chirugisch staal is, maar ik geloof het niet echt. ik vind het wel heel leuke piercings en zou er zo een bestllen. ze kosten 7.95. kan dit echt goed materiaal zijn die je bij de piercingshops ook koopt????

iemand, maar dan ook iemand een antwoord???? ik weet het zelf ook echt niet hoor...

ik heb haar gemaild en ze verklaarde dat het echt van chirurgisch staal is, en dat het zo goedkoop is omdat ze geen winkel heeft en niet zo veel winst hoeft te maken. ze staat wel ingeschreven bij veilig kopen op het internet en ze heeft veel vate klanten.

ik wil er wel graag 1, maar ik wil niet dat mijn buik er straks afligt Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:31

Dan zit er maar 1 ding op om het te proberen, blijkbaar heeft hier niemand ervaring met haar piercings die ze verkoopt op internet, dus moet je het zelf maar uitproberen. Je kan wel als je er 1 binnen heb even na laten kijken door een piercingshop.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:41

ik zou er niet echt op vertrouwen... koop liever piercings waarvan ik zeker weet dat ze chirurgisch staal of titanium zijn...
nu ben ik zelf behoorlijk ontstekingsgevoelig, dus vandaar dat ik het niet uit zou proberen..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 00:37

nienke1208 schreef:
ik zou er niet echt op vertrouwen... koop liever piercings waarvan ik zeker weet dat ze chirurgisch staal of titanium zijn...
nu ben ik zelf behoorlijk ontstekingsgevoelig, dus vandaar dat ik het niet uit zou proberen..
indd
een vriendin van me zei, je moet alleen piercings erin laten zetten die ze bijde piercingshop hebben.
je weet dat het daar wel goed is.
bij al die winkeltjes zoals six weet je nooit 100% zeker of het wel goed materiaal is Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:29

en de meeste piercings daarvan gaan geloof ik bij de 1e keer dragen alweer kapot Knipoog en heb gehoord dat het niet echt goed is om een piercing heel veel te verwisselen, in de zin van als je hem verwisselt laat die nieuwe dan een tijdje zitten.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:14

hmmm dank jullie wel...

misschien dat ik het een keer probeer, kost me maar 8 euro en dat vind ik niet duur. maar ik wilde eigenlijk ook alleen bij een echte shop kopen, maar ja, toen zag die super leuke piercings van die vrouw..

oke, bedankt in ieder geval!!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:58

Ik kan me hier melden voor 't eerst, donderdag eindelijk de stap genomen met mijn vreselijke naaldenfobie... Een navelpiercing Nagelbijten / Gniffelen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:00

Nadine240904 schreef:
Ik kan me hier melden voor 't eerst, donderdag eindelijk de stap genomen met mijn vreselijke naaldenfobie... Een navelpiercing Nagelbijten / Gniffelen

en... viel het mee of tegen?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:02

nienke1208 schreef:
Nadine240904 schreef:

en... viel het mee of tegen?

Iedereen in mijn omgeving zei: Joh, je ziet toch niets! Je krijgt eerst die klem om, die doet wel pijn, dus dan voel je die naald niet!

Nou laten we het zo stellen; ik voelde die naald wel degelijk Nagelbijten / Gniffelen
Maar de pijn (geprik meer) was zo weer over, dus dat luchtte op. Toen zei die vrouw: En nu ga ik de piercing erin zetten Ach gut Dat deed het meest zeer Haha!

Maar heb wel ergere pijn gehad, en ben nu heel blij ermee Haha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:06

Die door je vinger heb ik nog nooit gezien ! wel stoer.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:08

Nadine240904 Wat knap van je ! Ben je er uiteindelijk wel blij mee? Is het wat je ervan verwacht had ?
En pas je op met vieze(ongewassen) vingertjes ? Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:10

mariellexxx schreef:
Nadine240904 Wat knap van je ! Ben je er uiteindelijk wel blij mee? Is het wat je ervan verwacht had ?
En pas je op met vieze(ongewassen) vingertjes ? Haha!

Ik ben er super blij mee! Ik pas op met me vingertjes ja, wel moeilijk Haha!

Wil er de heletijd aan voelen Cool

Ik vind em dus erg mooi alleen.. tsja mijn navel is niet heel diep ofzo, dus de piercing lijkt hoog te zitten en je ziet nog de helft van me navel, dat vind ik minder mooi. Maargoed, nu niets meer aan toe doen, en ben er verder tevreden mee!

Volgende stap: Tongpiercing Clown

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:11

Mandy, moet je doen is leuk !

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:12

Mooi dat je er blij mee bent, dat is toch wel het belangrijkste naast het feit dattie gewoon goed moet genezen. De navel geneest namelijk van alle piercings zo'n beetje wel het moeilijkste.
Tong heeft zachter weefsel Knipoog Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:13

Ik kan ook nog niet voorover zitten, dat doet pijn! Of als ik me uitrek Nagelbijten / Gniffelen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:01

haha ja, en opletten met je paardrijbroek, dat zit ook irritant Lachen

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:54

Ja dat zeker !!! Ik sla mijn rijbroeken altijd om, nu nog steeds en heb mijn navelpiercing al 5 jaar.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:54

MarjoEisla schreef:
hihi ben ik nou de enige die die piercing "eng" vind??
Ben trouwens toch wel heel blij met me navelpiercing:D geneest super.. Van het weekend wilde een ander balletje er niet echt op dus best wel mee geklooit. Had hem helemaal rood verwacht en dat issie niet dus best wel happy! Kan ik met kerst een mooie van me vriendje vragen Knipoog

m'n nichtje was deze vakantie bij ons en ze had ook een navelpiercing, ik weet nu inderdaad wat voor gepier het is Lachen maar goh die piercings staan echt grappig joh.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:57

milo schreef:
milo schreef:
Ik heb op marktplaats hele leuke piercings gezien van iemand die Loes heet, en die piercings volgens mij maakt of zo.
nu zegt ze dat her chirugisch staal is, maar ik geloof het niet echt. ik vind het wel heel leuke piercings en zou er zo een bestllen. ze kosten 7.95. kan dit echt goed materiaal zijn die je bij de piercingshops ook koopt????

iemand, maar dan ook iemand een antwoord???? ik weet het zelf ook echt niet hoor...

ik heb haar gemaild en ze verklaarde dat het echt van chirurgisch staal is, en dat het zo goedkoop is omdat ze geen winkel heeft en niet zo veel winst hoeft te maken. ze staat wel ingeschreven bij veilig kopen op het internet en ze heeft veel vate klanten.

ik wil er wel graag 1, maar ik wil niet dat mijn buik er straks afligt Haha!

Ik verkoop ook chirurgisch staal 315L chirurgisch staal. Voor 7,95 niet, ik verkoop ze voor 12,99 stuk.
Weet niet, ik kan wel zeggen doe het niet, maar dat is altijd iets wat je zelf moet uitmaken. Luister goed naar die twijfel die je nu al brengt.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:09

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:57

oliebol hee, Ben een korte tijd geleden weer voorzien van een piercing en nu wil ik er wéér één! Houdt het dan nooit op Tong uitsteken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 16:59

horsewisper schreef:
Mandy, moet je doen is leuk !

Ik ben niet zo'n held met naalden enzo. Nagelbijten / Gniffelen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:05

doet een tongpiercing pijn? hoelang blijft je tong zo dik en als je hem nou toch niks vind achteraf, hoelang duurt het dan voordat je tong weer dicht is zeg maar?