Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ipsilonka schreef:Ik zie het om mij heen ook hoor. Zus heeft gli gedaan en nu ongeveer een jaar aan saxenda. Maar eetgedrag is niet top vind ik. Vriendin heeft ong 8 maanden mounjaro gebruikt is 20 kg ongeveer kwijt en gestopt. Maar ook daar in huis is niets veranderd qua eten. Eerder een yoghurtje en echt minder eten als bewust eten zeg maar.
BMI zegt lang niet alles, maar wat denken jullie van de buikomtrek die als richtlijn gezegd wordt?
en deden niet aan reserveren én ligt op 1,5 uur rijden vanaf mijn huis dus dan maken we er een dagje Duitsland van, maar levert niet voor Jan met de korte achternaam natuurlijk... Bellatrix schreef:Ik weet zeker dat ik een potje met pillen zag met Ozempic erop.
Maar nu ik op Google zoek kom ik idd Rybelsus tegen. Zou dat hetzelfde zijn?
Ipsilonka schreef:Ik zie het om mij heen ook hoor. Zus heeft gli gedaan en nu ongeveer een jaar aan saxenda. Maar eetgedrag is niet top vind ik. Vriendin heeft ong 8 maanden mounjaro gebruikt is 20 kg ongeveer kwijt en gestopt. Maar ook daar in huis is niets veranderd qua eten. Eerder een yoghurtje en echt minder eten als bewust eten zeg maar.
BMI zegt lang niet alles, maar wat denken jullie van de buikomtrek die als richtlijn gezegd wordt?
opisop_shop schreef:Ik heb ik kipfilets en bij mijn liezen ook losse huid. Straks bij mijn buik vermoedelijk ook maar daar zit nu nog genoeg vet onder dus wat lastiger te beoordelen.
Ik heb ook echt geen passende bh s Day is erg lastig. Heb kleine slappe borsten nu na 2 zwangerschappen, 3 jaar borstvoeding en nu -45 kilo
Iemand tips daarvoor? Nog niks passend gevonden, altijd puilt wel ergens iets overheen...
karrij schreef:Mijn zus werkt in een apotheek, maar ook zij zeggen dat je het na openen buiten de koelkast moet bewaren. Ik wist dat ook niet en het gaat tegen mijn gevoel in dus ik doe het wel in de koelkast.
Zal haar eens vragen waarom dat is
opisop_shop schreef:Ik heb ik kipfilets en bij mijn liezen ook losse huid. Straks bij mijn buik vermoedelijk ook maar daar zit nu nog genoeg vet onder dus wat lastiger te beoordelen.
Ik heb ook echt geen passende bh s Day is erg lastig. Heb kleine slappe borsten nu na 2 zwangerschappen, 3 jaar borstvoeding en nu -45 kilo
Iemand tips daarvoor? Nog niks passend gevonden, altijd puilt wel ergens iets overheen...
opisop_shop schreef:Vanaf welke datum zijn nou de nieuwe pennen? Een andere apotheek die ik belde had nog liggen met vervaldatum 5/27 maar wisten niet of dat het oude of nieuwe model wasen deden niet aan reserveren én ligt op 1,5 uur rijden vanaf mijn huis dus dan maken we er een dagje Duitsland van, maar levert niet voor Jan met de korte achternaam natuurlijk...
Zonnetje81 schreef:Ik heb mega hang boven armen ja, maar daar ga ik niks aan laten doen, ben bijna 45. Als je heel jong bent en de tijd er voor hebt zou ik het wel doen. Maar ik heb thuis een bedrijf en kan er geen 6 weken uit liggen en ik durf dat ook niet. Maar de resultaten die ik voorbij zie komen zijn meestal fantastisch.
Omdat ik ouder word en lipoedeem heb zijn mijn benen ook niet mooi, armen dan niet, tieten bijna niks van over....waar eindigt het dan?
. Kipfilets heb ik niet, je ziet het enkel aan mijn buik een beetje, maar een onderbroek met hoge taille lost dit perfect op.
Deertje schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb mega hang boven armen ja, maar daar ga ik niks aan laten doen, ben bijna 45. Als je heel jong bent en de tijd er voor hebt zou ik het wel doen. Maar ik heb thuis een bedrijf en kan er geen 6 weken uit liggen en ik durf dat ook niet. Maar de resultaten die ik voorbij zie komen zijn meestal fantastisch.
Omdat ik ouder word en lipoedeem heb zijn mijn benen ook niet mooi, armen dan niet, tieten bijna niks van over....waar eindigt het dan?
Ik ga er ook niets aan laten doen, ben bijna 50, en er kijkt al bijna 35 jaar dezelfde man naar mij. Kipfilets heb ik niet, je ziet het enkel aan mijn buik een beetje, maar een onderbroek met hoge taille lost dit perfect op.
Borsten heb ik ook niet meer ( van een C naar een A gegaan) maar daar heb ik geen problemen mee, te groot zit toch maar in de weg met paardrijden.
Enige wat ik wel zou laten doen is ooglidcorrectie, want heb echt het idee dat die wat meer gaan hangen zijn met af te vallen, maar dat is eens voor als ik geld teveel heb..
mijn moeder heeft het jaren terug gedaan en is er echt zo onwijs blij mee. Het was bij haar niet extreem en kwam dus ook niet in aanmerking voor vergoeding maar ze merkte dag en nacht verschil. Ze vond alleen lelijk maar had uiteindelijk vermoeidheid en hoofdpijn wat daarna weg was waar ze zich voor de correctie niet van bewust was
), maar ik prik nu op donderdagavond voor bedtijd. In beide gevallen heb ik nergens last van gehad. Alleen de vrijdagochtend wel iets dat de band van de broek wat vervelend voelde op de prikplek, maar niet dramatisch.