Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Supervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
Ik heb me opgegeven voor de 28 km want buuf en mijn partner wisten nog niet of zij die trail ook wilden doen. Gisteren hebben we besloten om met z’n drieën de 22 km te gaan lopen omdat het zo gezellig is. Maar aangezien we al zo dichtbij die 28 km zitten, gaan we die misschien ook wel lopen.

Puera schreef:Supervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
An sich vind ik water niet heel erg. Straks in april met RFR Hart van Drenthe loopt de route een stuk door kniediep water. Dat is echt heel mooi!
Gisteren hadden we stukjes in drassige weilanden waar je enkeldiep in ging, dat vind ik wat minder leuk.![]()
Hoe ging je loop, Leonie? Wat ben je toch fanatiek met het lopen en al je andere trainingen! Gaaf dat jij en Suliko samen gelopen hebben.
Lekkere bezige dag, Germie. Ik heb het misschien al eens gevraagd maar heb je al een marathon op het oog die je wil gaan lopen?
Mooi geworden, die kast, Samantha! Mooie kat ook!
Kledingetekort is gauw op te lossen toch?

We hebben hier een halve rus in huis (tenminste dat denken we). Puera schreef:Een beetje water vind ik niet erg maar kniediep vind ik toch niet zo heel tof. Je kunt dan echt alleen maar lopen en je voeten bevriezenSupervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
An sich vind ik water niet heel erg. Straks in april met RFR Hart van Drenthe loopt de route een stuk door kniediep water. Dat is echt heel mooi!
Gisteren hadden we stukjes in drassige weilanden waar je enkeldiep in ging, dat vind ik wat minder leuk.![]()
Hoe ging je loop, Leonie? Wat ben je toch fanatiek met het lopen en al je andere trainingen! Gaaf dat jij en Suliko samen gelopen hebben.
. Echt respect hoor voor de mensen die utlra's en marathons als gewoon lopen want ik vind het echt wel pittig deze afstanden. Een vriendin (een bokker btw haha) ging mee op de fiets dus ik had een natuurgebied in het midden uitgekozen en een FIETS route van komoot gehaald. Nou dit was opzeker geen fiets route... Ja met de waterfiets misschien
. En ik had mijn goede schoenen aan die ik goed moet houden van mezelf. Vriendin heeft haar best gedaan om soort van te navigeren maar we hebben best een paar keer om moeten draaien omdat het echt onder water stond. Wel door super mooi terrein gelopen en eigenlijk is dit ook veel leuker
Mijn tempo blokken waren 1 grote puinhoop maar uiteindelijk toch binnen de 2 uur gelopen. Wel weer last van mijn knie nu maar ik denk dat dat echt door de shockwave komt. Nu de beentjes omhoog. Hij is weer in de benen.

al was het toen wel wat minder pijnlijk.