Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
Puera schreef:Supervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
An sich vind ik water niet heel erg. Straks in april met RFR Hart van Drenthe loopt de route een stuk door kniediep water. Dat is echt heel mooi!
Gisteren hadden we stukjes in drassige weilanden waar je enkeldiep in ging, dat vind ik wat minder leuk.![]()
Hoe ging je loop, Leonie? Wat ben je toch fanatiek met het lopen en al je andere trainingen! Gaaf dat jij en Suliko samen gelopen hebben.
Lekkere bezige dag, Germie. Ik heb het misschien al eens gevraagd maar heb je al een marathon op het oog die je wil gaan lopen?
Mooi geworden, die kast, Samantha! Mooie kat ook!
Kledingetekort is gauw op te lossen toch?
Puera schreef:Een beetje water vind ik niet erg maar kniediep vind ik toch niet zo heel tof. Je kunt dan echt alleen maar lopen en je voeten bevriezenSupervixen schreef:Gaaf die rfr Puera, dan loop je altijd wel een keer door het water. Dat is toch juist prachtig!
An sich vind ik water niet heel erg. Straks in april met RFR Hart van Drenthe loopt de route een stuk door kniediep water. Dat is echt heel mooi!
Gisteren hadden we stukjes in drassige weilanden waar je enkeldiep in ging, dat vind ik wat minder leuk.![]()
Hoe ging je loop, Leonie? Wat ben je toch fanatiek met het lopen en al je andere trainingen! Gaaf dat jij en Suliko samen gelopen hebben.