Gaucho zo’n wandeling is dan perfect om af te schakelen, heerlijk
Lekker nog even gelopen X2305
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-04-25 14:07
Boedjang wat een mooie kleuren.
Ik ben naar Planken Wambuis geweest. Daar was het druk. Veel fietsers en andere wandelaars. Had gehoopt op een leuke vogel of mogelijk ander wild maar niks gespot vandaag.
Lizard fijn zo’n plekje in de buurt. Ik geniet hier ook weer elke dag. Voorheen woonde ik aan de kust, dat was ook heerlijk maar hier is meer variatie in de buurt.
Fijn rondje nog Goof!
Gaucho 8 km vind ik heel wat hoor .
Bootsiebob precies! We hebben een fantastisch voorjaar
Ben ik ook weer even. De afgelopen dagen echt beroerde wifi gehad dus uploaden werd m niet. Ook is het een vol programma waardoor ik er simpelweg amper aan toe kom ook. Nu even wat tijd en een fijne verbinding dus 2 berichten met foto's. We genieten echt volop van de prachtige natuur hier.
Oh faringo wat super gaaf, en fijn dat je ondanks slechte WiFi ons mee laat kijken met je prachtige reis
SusanH planken wambuis is ook zo mooi, stom dat meer mensen dat vinden.
Lizard wat een kadotje die roofvogels spotten
Goof lekker avondrondje
X2305 ik had ook echt serieus error in m'n hoofd van de wind gisteren. Kim ik op mijn werk in de duinen, sta ik daar met m'n winterjas in de hitte haha Gaucho aan de hardloop mooi die kievitsbloem, ik heb ze in m'n tuin das echt een heel schattig bloempje
Faringo dat was voor ons het wachten waard heel erg mooi en bijzonder.
Ik vond de drukte gisteren wel leuk hoor. Heb een tijdje met een oudere man staan praten die er al 50 jaar kwam en een vast rondje fietst. Ik heb een ruiter die de weg niet meer wist de goede kant op gestuurd. Iedereen was op zijn manier van de natuur aan het genieten. Zelfs een mountainbiker die netjes en heel beleefd op tijd kenbaar maakte dat hij wilde passeren. Dat maak ik niet vaak mee.
shaddy82
Geplaatst: 03-04-25 08:22
Wauw wat mooi Faringo, echt heel fijn om mee te kunnen kijken met je reis
En bij de rest zie ik ook mooie plaatjes, met een fijn zonnetje