Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Dit keer voor een 10k schema gekozen, zodat de workouts niet te lang worden. Eerst maar weer een beetje regelmaat krijgen. Vanmiddag de benchmark run gedaan om het schema te starten.
Greg is vast ook blij dat er weer bent 
en werd het 28km met een PR op de hm! Moet wel zeggen dat de omstandigheden ook optimaal waren hoor, bijna geen wind, ik kwam ook niemand tegen onderweg en ik was lekker uitgerust. Was genieten weer

Dat smaakt vast naar meer
Afgesloten op een goeie 6 km.

Supervixen schreef:Het is weer een begin Kylan.
Vanmorgen op pad voor een langzame trail. Ik had te weinig laag aerobe activiteiten gedaan zei garmin, dus vandaag moest de hartslag laag zijn. Oftewel bij mij onder de 140 om niet in het oranje te komen (hs zone 4).
En dat valt niet mee met de heuvels in het bos hier.
Dat betekende af en toe stukken wandelen heuvel op, om de hartslag te laten zakken. Echt langzaam lopen is best moeilijk zeg.
Genoten van het mooie weer onderweg en ik had vandaag ook mijn trailrun rugzak van de decathlon van 15 liter meegenomen om te kijken hoe die zat bij een langere loop. Ben niet ontevreden moet ik zeggen!
Die gaat zeker mee naar het Müllerthal met Pasen.
[ [url=m/CSuJXF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maarja operatie achter de rug en best een heftige tijd. Ik ben al blij dat ik de mindset heb om te gaan. En snelheid is echt momenteel niet belangrijk. 
Yeah! Lekker bezig Iris. Echt een super prestatie om heel erg trots op te zijn!
Kon niet slapen van de pijn en werd daardoor dus erg chagrijnig. Sinds gisterenmiddag gaat het eindelijk weer wat beter gelukkig. Er stond een duurloop op het programma maar had een motivatie van -10. Ik had alleen de kinderen ook ingeschreven voor de 1 km op 2 april in Steenbergen en zij wilde dus nu graag trainen. Dus dochter mee hardlopend, zoon mee op de loopfiets en vriend op de fiets. Elmo was er ook nog gezellig bij en toen zijn we naar het park gelopen. Daar met elkaar een paar rondjes over de fietscrossbaan gelopen. Ze waren nog lang niet moe en vandaaruit zijn we naar mijn broer gelopen. Zon 5 km, dochter heeft het 3 km vol gehouden en is toen achterop de fiets gestapt. Kleine pauze bij mijn broer en toen weer 5 km naar huis. Zoon hield het goed vol op de loopfiets en dochter heeft afwisselend gelopen en achterop gezeten. Elmo had het ook erg naar zijn zin. Uiteindelijk dus nog 10km op een leuk tempo kunnen hardlopen.

en ben 4 dagen van huis.