Wat weer een leuke foto's!Drents museum is mooi hè? Vind ik echt zo'n mooie mix tussen het oude gedeelte en de nieuwbouw. Altijd ook verassende exposities.
Leuk Lizard, wederom interessant. Marlinde, heerlijk zeg!Ik had vandaag personeelsuitje en ben op een e-chopper door de polder gaan touren. Dat was ook genieten en leuk om te doen!En er stond een supercute veulentje bij de verhuur:
wat een dotje. Leuk.Deze muur kwam ik tegen vanochtend En nu vlak bij, te ver voor foto, kijken we naar koppeltje hop en er achter klautert de eekhoorn.Zo gaaaaaaaf.....
Pien die derde foto moment ik zoek even opTwee jaar geleden gemaakt bij jou in de regio met een wandeling
Geen tijd om alles bij te houden, maar wat een bijzonder verhaal Germie! Goede daad Ben benieuwd of je nog een update krijgt!Dat moest ik even kwijt
Faringo schreef:Oh dat is wel een origineel uitje goof. Schattig veulentje ook!Ik heb dat vorig jaar ook als personeelsuitje gedaan en heel toevallig gisteren ook met het werk van m’n vriend.
Mandyy schreef:Faringo schreef:Oh dat is wel een origineel uitje goof. Schattig veulentje ook!Ik heb dat vorig jaar ook als personeelsuitje gedaan en heel toevallig gisteren ook met het werk van m’n vriend. Oh grappig, waar heb jij dit gedaan?
Die HAAT foto's.... alle foto's sinds ik hem heb zijn zo Geloof me, dit was zijn beste foto uit ongeveer 20...
Goof, mischien moet Polie en de lab maar eens samen op date.Die laatste keek ze me aan en toen ik foro knipte draaide ze gauw haar hoofd weg. Ik moest zo lachen.Nog meer? Ik heb er legio. En zodra roestel weg is, staan de oortjes goed. Ik vind lab en Pol wel bij elkaar passen Je foto's zijn mooi!