Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Ik was uiteindelijk na 8 uur excl. pauzes eindelijk klaar, haha. Ik ben nu net een uurtje thuis. Ik krijg nog goede foto’s van de artiest, maar bij deze vast een screenshot uit een filmpje dat hij heeft geplaatst.
[ [url=m/CGZR1R.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er echt suuuuper blij mee.Ik merk wel dat m’n lichaam het zwaar heeft. Heb het echt ontzettend koud en ben af en toe ook een beetje aan het shaken, dus nu lekker m’n bed in met een warme kruik. Ik ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Sam_I_Am schreef:Die wolf![]()
wat waanzinnig mooi.
Ik heb jullie hulp nodig! Door de grote hoeveelheid tattoo artiesten in Nederland lukt het me niet om te vinden wat ik zoek.
- in Nederland, waar maakt me niet uit (regio Amsterdam Utrecht js wel makkelijk)
- Lange wachtrij maakt me ook niet uit
- Boekingen open zou fijn zijn maar geen harde eis
Tattoo 1:
- kleine fine line tattoo / line art tattoo
- Eventueel een heel klein kleuraccent
Tattoo 2:
- Een cartoon met watercolor. Denk aan een Pokémon/digimon achtig figuur waarvan de lijnen gewoon zwart zijn en dan met wat kleur als waterverf
Tattoo 3:
- zwart, heel belangrijk dat de artist iets perfect na wil en kan maken. Gaat namelijk om een bepaald atoom wat ik exact wil.
En ik heb al meerdere tattoos dus ik weet waar ik aan begin en ben me bewust van de prijzen, alleen deze zijn allemaal gezet in het land waar ik vroeger woonde en terug gaan is dus geen optie.
Sam_I_Am schreef:Die wolf![]()
wat waanzinnig mooi.
Ik heb jullie hulp nodig! Door de grote hoeveelheid tattoo artiesten in Nederland lukt het me niet om te vinden wat ik zoek.
- in Nederland, waar maakt me niet uit (regio Amsterdam Utrecht js wel makkelijk)
- Lange wachtrij maakt me ook niet uit
- Boekingen open zou fijn zijn maar geen harde eis
Tattoo 1:
- kleine fine line tattoo / line art tattoo
- Eventueel een heel klein kleuraccent
Tattoo 2:
- Een cartoon met watercolor. Denk aan een Pokémon/digimon achtig figuur waarvan de lijnen gewoon zwart zijn en dan met wat kleur als waterverf
Tattoo 3:
- zwart, heel belangrijk dat de artist iets perfect na wil en kan maken. Gaat namelijk om een bepaald atoom wat ik exact wil.
En ik heb al meerdere tattoos dus ik weet waar ik aan begin en ben me bewust van de prijzen, alleen deze zijn allemaal gezet in het land waar ik vroeger woonde en terug gaan is dus geen optie.
Lugea schreef:batje schreef:Mijn ontwerp is klaar en het stencil gaat er op, spannend!!!
Succes!Wat wordt het?
paljaslaura schreef:Ik mag heel last minute morgen. Jenny Olivia had in haar insta story een berichtje dat ze een afzegging had voor morgen en nu mag ik voor een paar wilde zomer bloemen! Plek wordt ribben onder bh bandje maar twijfel of ik m niet ergens op mn armen erbij wil. Maar even afwachten op het ontwerp morgen