[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:51

Nou hij staat erop hoor *\o/* mega blij mee en precies wat ik wilde !!! Effe 7 uurtjes door gebeten :D
Afbeelding

Dreamy

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:53

Gaaf zeg :oo

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:54

Nooit gedacht dat 3 zulk verschillende onderwerpen zo mooi bij elkaar gezet zouden kunnen worden! Echt gaaf gedaan zeg!!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 20:56

Wauw! Die is gaaf!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:04

Zo dan :oo die is wel heeeeel gaaf!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:14

Dat oog is echt prachtig zeg! Die blaadjes onderaan vind ik er minder bij passen, maar smaken verschillen natuurlijk.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:16

Wauw! Gaaf!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:19

Wat gaaf Luisa!

Mijn huid is nu eindelijk aan het vervellen. En dat ''al'' na anderhalve maand :')
Hoop dat mn huid snel genezen is want wil hem heel graag laten bijwerken, ik ben er nu zo niet tevreden mee :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:21

Ik heb de indruk dat mijn tattoos ontzettend snel vervellen. Bij mij is het klokslag 2 dagen na het zetten dat hij vol velletjes staat. Grappig hoe dat per persoon verschilt.

Dat oog hierboven is ontzettend vet! Die schaduwen zijn prachtig gedaan. Wel bikkel hoor, zo 7 uur in een keer :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:29

Meelezer...
Luisa: wauw! Heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:35

Die is gaaf zeg!!!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:41

Heel apart....
M'n eerste tattoo staat nu bijna 3 maanden.
En nu ontdekte ik vanavond ineens dat ik weer 'ribbels' voel zeg maar.
Alsof hij wat meer op mijn huid ligt lijkt het wel.
Iemand een idee wat dat kan zijn?

Heb ook een pukkeltje of muggenbult ontdekt precies op 1 streepje van de vingerafdruk...
Jeukt als de ******
Probeer niet te krabben... ga maar even smeren want word gek.
Heb in die 3 maanden tijd nog niet zo jeuk gehad

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:44

Is hier al meermaals aan bod gekomen. Soms kan dit gebeuren, sommige mensen hebben het nadat ze in de zon gezeten hebben of gesport hebben. Meestal gaat het gewoon weer over. Ik zou me pas zorgen maken als het echt meerdere dagen/weken zo blijft.

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:47

Dank je wel!! Precies dat was ook de bedoeling, allerlei verschillende stijlen bij elkaar.
Dikke vette pluim voor Boo van stripes tattoo in arnhem! Nou @Lau, veel succes volgende week en doe dr de groetjes van mij :D
Afbeelding

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:19

Waaaauuuww Luisa!

Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.

Hoe denken jullie hier over? Moet je ''een type'' zijn voor tattoo's?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier in staan.
Natuurlijk laat ik me niet ompraten door deze mensen en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:22

Namira542 schreef:
Waaaauuuww Luisa!

Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.

Natuurlijk laat ik me niet ompraten en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet :D

Dat krijg ik ook wel eens te horen. Alsof je een of andere biker chick moet zijn, mocht je wel 'het type' ervoor zijn. Niks van aantrekken hoor, lekker zetten als jij er zelf achter staat.

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:28

Heb ik ook te horen gekregen van de paar mensen wie ik verteld heb aan een sleeve te willen beginnen. Nou, nu heb ik t gewoon niemand meer verteld en zien ze t wel als ik voor ze sta :D alleen Mn vriend moest toch best wel wennen, ondanks dat ie t wel wist. En degene wie ik nu de foto heb laten zien vinden m allemaal super. Ondanks dat ik ook maar een klein sierlijk meisje ben.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:29

Selina schreef:
Namira542 schreef:
Waaaauuuww Luisa!

Natuurlijk laat ik me niet ompraten en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet :D

Dat krijg ik ook wel eens te horen. Alsof je een of andere biker chick moet zijn, mocht je wel 'het type' ervoor zijn. Niks van aantrekken hoor, lekker zetten als jij er zelf achter staat.

Same hier. Ik ben echt een "meisjes meid", die altijd met full face make up de deur uit gaat.
Mensen denken nog steeds dat tattoos bij een soort van "alternatieve lui" hoort. Echt onzin natuurlijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:43

Wat is "het type mens" voor tattoo's dan? ;)

Ik ben van alles wat :') Loop in m'n strakke jurkjes of colbertjs, rode lippen en stiletto's op kantoor. Maar daar ga ik wel naartoe we op m'n motor, met behoorlijke tattoo en m'n D'r Martins aan :Y)
Oh, en heb daarnaast ook nog een paard, die past bij geen van die "types" :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:54

Oh ik hoor ook echt altijd dat mensen niet gedacht hadden dat ik tattoos heb, ze zijn dan echt verbaasd. Maar goed, gelukkig hoef je ook totaal niet te voldoen aan het plaatje dat andere mensen bij jou hebben :p
Dus gewoon lekker doen wat je zelf wil!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 23:06

Hier stonden ze toen mn haren nog wat netter waren ook vaak met mond vol tanden haha
Maar toen kwam stukje achter mn oor en mn haar met undercut en nu vinden ze het niet zo raar meer

Luisa ontzettend gaaf!!!

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 23:10

Ohh fijn! Ik ben dus niet de enige haha :+

Als ik het zou weten Dreamer dan hoor je het van me.
Wss iets van mensen die alles zwart hebben, een grote bek hebben, naar mettal luisteren en van top tot teen onder de piercings zitten? Of iets van zo'n piraat type van vroeger? _O-
Heb totaal niks tegen mensen hoor daar niet van :D
Maar laat ik nou net 1 van mijn vriendinnen beschrijven die het hardst roept dat ik niet het "type" voor tattoo's ben... 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 03:34

Vroeger was het misschien meer gewoon bij een bepaald type mensen. Maar die fase zijn we toch allang voorbij :+

Dat oog, tof! De onderste blaadjes vind ik persoonlijk afbreuk doen aan het geheel erboven. Maar wel erg knap hoe ze 3 stijlen samen heeft weten te brengen!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 05:46

Ik zou dit topic echt niet moeten volgen.. zojuist mail eruit gedaan voor een nieuw ontwerp

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 06:44

smurffie schreef:
Ik zou dit topic echt niet moeten volgen.. zojuist mail eruit gedaan voor een nieuw ontwerp

Wel, vind ik leuk :):)