Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Namira542 schreef:Waaaauuuww Luisa!
Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.
Hoe denken jullie hier over? Moet je ''een type'' zijn voor tattoo's?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier in staan.
Natuurlijk laat ik me niet ompraten en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet
Selina schreef:Namira542 schreef:Waaaauuuww Luisa!
Even een nieuwsgierigheids vraagje. Ik hoor de laatste tijd van een aantal mensen dat ze mij eigenlijk niet echt zien met tattoo's.. Nou, dat kan best natuurlijk. Maar de standaard zin die dan volgt is.
Je bent niet het type hiervoor.. Terwijl ze zelf de grootste gedachten en praatjes hebben over wat ze allemaal zelf wel niet willen laten zetten. Deze mensen kennende willen ze me er gewoon vanaf praten omdat ze tattoo's niet vinden passen in het plaatje wat ze van mij hebben.
Hoe denken jullie hier over? Moet je ''een type'' zijn voor tattoo's?
Ben wel benieuwd hoe jullie hier in staan.
Natuurlijk laat ik me niet ompraten en bepaal zelf wel wat ik wel doe en niet
Dat krijg ik ook wel eens te horen. Alsof je een of andere biker chick moet zijn, mocht je wel 'het type' ervoor zijn. Niks van aantrekken hoor, lekker zetten als jij er zelf achter staat.