Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zoete aardappelfrietjes
Jullie zijn vast naar de visboer geweest
al eet ik meestal vlees of vis als ik uit eten ga, aangezien dat maar heel zelden gebeurd.
Heb ook totaal geen zin om te koken eigenlijk vanavond
Goed idee!!
en tja, soms hebben wij vrouwen blijkbaar soms van die honger periodes. Heb dat ook 1x in de zoveel tijd, maar het belangrijkste is dat we het dan gewoon weer oppakken!
Had ik niet verwacht. Voel me wat opgeblazen maar komt blijkbaar door het warme weer, ben er nog een keer extra op gaan staan om te zien of het geen fout was
Ik heb hier altijd alles in huis, van snoep tot magnums, voor mijn vriend. Maar tegenwoordig gelukkig geen last meer om er af te blijven, is wel een periode anders geweest als klap na het te extreem afvallen. Vroeger kon ik er ook altijd van afblijven voordat ik mezelf een regime had opgelegd. Als ik nu echt zin er in heb mag ik het van mezelf wel nemen, maar merk dat ik er gewoon ook geen zin meer in heb dus scheelt. Hopelijk blijft het zo
Komt ook omdat ik nu echt gewoon goed voor mijn lijf wil zorgen en geniet meer van een banaan dan van een magnum (echt dat die tijd nog gekomen is, wil dat zo vasthouden)
Gelukkig is mn motivatie weer volop terug, dus het lukt nog om er vanaf te blijven gelukkig.
Liever chocola, altijd chocola. Daarom heb ik het dus ook niet in huis.
sneu voor ze maar je hebt je best gedaan!