Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar: het geeft me een doel om door de winter naartoe te trainen. Ik woon dichtbij duinen en strand dus het is voor mij wel heel haalbaar om dat te trainen. Eerst heb ik aankomend weekend nog de zevenheuvelenloop staan
tita schreef:Je loopt niet echt door bos maar op autowegen?
Misschien komt dat nog, ik ben namelijk nog steeds niet heel goed in snel.
! Erg blij mee, maar heeft me ook veel gekost. Had al langer last van m'n benen (te hard getraind), maar toch doorgezet omdat ik het zo leuk vind en uiteraard die wedstrijd wilde winnen
! De week voor de wedstrijd al redelijk serieus geblesseerd dus ik baalde enorm... Kon dinsdag tijdens de training nauwelijks lopen en de wedstrijd stond vrijdag gepland, dramatisch, want een timing
. Samen met trainster een plan gemaakt om toch te kunnen lopen, want ik wilde zó graag!
. Heb deze week dus alleen dinsdag tijdens de training heel rustig, een klein beetje gelopen en donderdag en vandaag rustig met de mountainbike op de weg geweest.
. 
Verdere tips voor volhouden kan ik je nog niet echt geven, want die heb ik zelf ook nog nodig
Voor nu: opbouwen naar halve marathon afstand en wat sneller worden.
morgenochtend ga ik naar de fysio dus hopelijk kan ik snel weer lopen want ben het stilzitten nu wel weer zat!