Oh neeeeee, nu wordt mijn princes een groen exploderend monster want ze krijgt haar zin niet

Trauma's om Netflix....ik zie een gat in de markt (oh wacht dat bestaat al.....bol.com)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Haha ik snap dat 100x hetzelfde willen en nog krijgen ook echt niet. Vriendin van mij klaagt zo vaak dat ze gek wordt van een bepaalde kinder cd. Uhm hallo? Zet het dan lekker niet op? Luister ook eens naar muziek die je zelf leuk vindt. Krijgt zo'n kind niks van, hooguit een betere muzieksmaak
Laurora schreef:[ [url=m/Fx8Z8i.png]Afbeelding[/url] ]
Hier word ik zo verdrietig van he.... Dat arme meisje, dat zelf gewoon nog een kind is weet niet wat ze zichzelf op dr hals haalt.
En de enige verstandige die zn mond open durft te trekken en durft aan te geven dat hij het een onverstandige basis voor een kind vind word gewoon uitgescholden en bedreigd.... Een engerd noemen ze hem
Edit: overigens doet het niks af aan het feit dat ik de rest van de reacties van mensen die gratis spulletjes aanbieden hartverwarmend vind...
Magrathea schreef:Jeetje![]()
Al moet ik zeggen dat ik het apart vind als je na 2 kinderen nog per se een kinderwens hebt met je nieuwe man. Dat kan toch geen goed idee zijn met een verzakte baarmoeder... Om maar te zwijgen over het feit dat 2 toch wel genoeg is