Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:51

Ja dat was een behoorlijk sneue bedoeling inderdaad _O-

Oh neeeeee, nu wordt mijn princes een groen exploderend monster want ze krijgt haar zin niet 8)7
Trauma's om Netflix....ik zie een gat in de markt (oh wacht dat bestaat al.....bol.com)

Qimm

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:52

Kinderen moeten maar eens leren dat ze niet altijd maar kunnen krijgen wat ze willen. Want, newsflash, that's life, deal with it.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:55

Ik wil ik wil ik wil een krokodil

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:16

Ik wil een nieuw huis :+ En een paard. Oh wacht. Geen koters. Coming right up :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:53

Haha ik snap dat 100x hetzelfde willen en nog krijgen ook echt niet. Vriendin van mij klaagt zo vaak dat ze gek wordt van een bepaalde kinder cd. Uhm hallo? Zet het dan lekker niet op? Luister ook eens naar muziek die je zelf leuk vindt. Krijgt zo'n kind niks van, hooguit een betere muzieksmaak :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:30

idinn schreef:
Haha ik snap dat 100x hetzelfde willen en nog krijgen ook echt niet. Vriendin van mij klaagt zo vaak dat ze gek wordt van een bepaalde kinder cd. Uhm hallo? Zet het dan lekker niet op? Luister ook eens naar muziek die je zelf leuk vindt. Krijgt zo'n kind niks van, hooguit een betere muzieksmaak :+

Haha, mooi gezegd. En heel erg waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:35

Ik vind Olaf geweldig <3 Heb er een pyama van zelfs *\%/*

Kwam ik net tegen op fb :')
Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:57

Ik ben zelfs met Olaf getrouwd *\o/* En mijn trouwjurk was wit met aqua / turquoise tule, de kleindochter van de naaister (2 jaar oud) toen ze me zag in mijn jurk tijdens een passessie: ELSAAAA :')
Niet helemaal waar ik voor ging, maar ach.

En dat plaatje klopt ook echt exact bij mij :')

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:08

Afbeelding
Hier word ik zo verdrietig van he.... Dat arme meisje, dat zelf gewoon nog een kind is weet niet wat ze zichzelf op dr hals haalt.

En de enige verstandige die zn mond open durft te trekken en durft aan te geven dat hij het een onverstandige basis voor een kind vind word gewoon uitgescholden en bedreigd.... Een engerd noemen ze hem ;(

Edit: overigens doet het niks af aan het feit dat ik de rest van de reacties van mensen die gratis spulletjes aanbieden hartverwarmend vind...

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:32

Sizzle schreef:
Oh neeeeee, nu wordt mijn princes een groen exploderend monster want ze krijgt haar zin niet 8)7
Trauma's om Netflix....ik zie een gat in de markt (oh wacht dat bestaat al.....bol.com)

Wut?! Kun je bij bol.com je kinderen te koop aanbieden? Awesome!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:48

Laurora schreef:
[ [url=m/Fx8Z8i.png]Afbeelding[/url] ]
Hier word ik zo verdrietig van he.... Dat arme meisje, dat zelf gewoon nog een kind is weet niet wat ze zichzelf op dr hals haalt.

En de enige verstandige die zn mond open durft te trekken en durft aan te geven dat hij het een onverstandige basis voor een kind vind word gewoon uitgescholden en bedreigd.... Een engerd noemen ze hem ;(

Edit: overigens doet het niks af aan het feit dat ik de rest van de reacties van mensen die gratis spulletjes aanbieden hartverwarmend vind...

Tja, aan de ene kant ben ik het hélemaal met je eens, aan de andere kant denk ik: vroegâh kreeg elke vrouw rond die leeftijd, of zelfs eerder kinderen. In veel delen van de wereld nogsteeds. En dat gaat ook vaak goed, armoede even buiten beschouwing gelaten. Dat dit meisje uit je voorbeeld geen cent te makken heeft is in mijn optiek een groter probleem dan die 18 jaar..

Stond zaterdag gratis sapjes uit te delen in een supermarkt. Zie ik ineens een 3 jarig ventje met gestrekte armpjes als een soort losgeslagen projectiel op me af rennen. :( ik zet een stap opzij, maar had een buikbak om (zo'n dienblad wat je om hebt hangen) en was dus niet erg mobiel.
Moeder haalt het joch in, zegt "neee doe dat maar niet!! Straks gooi je alles om" en haalt haar kind weg. Ik blij, bedank vriendelijk :D
Vervolgens laat ze haar kind weer los, kind grijpt naar mn dienblad en alle glaasjes donderen om. En moeders? Die stond erbij en keek ernaar :n "ojee, ja daar was ik al bang voor..."
Waarom hou je je kind dan in godsnaam niet vast??? Kon ik alles opruimen {:)-:(

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:57

Nou ja, ze had in ieder geval een poging gedaan :+

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:49

Voor alle sneeuwpop liefhebbers:

Afbeelding

Ik weet wel wat ik ga doen als het heeft gesneeuwd O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:35

JAAAAA! Zo wil ik eentje!

Helaas heb ik geen tuin -O-

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:03

Kan ook op de stoep ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:15

Die is maar 2 tegeltjes breed, popje leeft Niet langer dan 10min vrees ik.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:42

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:25

Jeetje :+
Al moet ik zeggen dat ik het apart vind als je na 2 kinderen nog per se een kinderwens hebt met je nieuwe man. Dat kan toch geen goed idee zijn met een verzakte baarmoeder... Om maar te zwijgen over het feit dat 2 toch wel genoeg is :o?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:45

Geen idee of een verzakte baarmoeder invloed heeft op de verloop van een zwangerschap. Heeft zij de arts wel goed begrepen? Kan best zijn dat hij het haar wel goed heeft uitgelegd maar dat ook haar tolken het niet goed begrepen hebben.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:15

Dat is hier in het ziekenhuis in Venlo gebeurd. Heel eerlijk verbaast het me ook niet := Prutziekenhuis.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:00

Deeskuh88 schreef:
Dat is hier in het ziekenhuis in Venlo gebeurd. Heel eerlijk verbaast het me ook niet := Prutziekenhuis.

Ik dacht precies hetzelfde :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:05

Deeskuh88 schreef:

:') Klein communicatiefoutje
Maar ach, als je er al 2 rondlopen hebt, is dit alleen maar goed tegen de overbevolking van onze planeet denk ik dan :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:06

Magrathea schreef:
Jeetje :+
Al moet ik zeggen dat ik het apart vind als je na 2 kinderen nog per se een kinderwens hebt met je nieuwe man. Dat kan toch geen goed idee zijn met een verzakte baarmoeder... Om maar te zwijgen over het feit dat 2 toch wel genoeg is :o?

Ik heb een kennis die er 4 heeft...van 4 verschillende mannen. Was ook telkens weer die kinderwens toen er een nieuwe vent in haar leven kwam... :x

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:09

anouk? :')

oh nee, dat waren 5 mannen

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:12

_O- Wie doet nog beter ?