Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melanie0906 schreef:Ik zal is kijken of ik hier in de buurt een wenkbrauwbar kan vinden die ik het toevertrouw
Emmaa_ schreef:melanie0906 schreef:Ik zal is kijken of ik hier in de buurt een wenkbrauwbar kan vinden die ik het toevertrouw
Als je dat niet vertrouwt kan je altijd zelf met een pincet aan de gang. Ik hou niet van super getrimde wenkbrauwen dus ik laat ze absoluut niet door iemand anders doen. Zo nu en dan zelf met een pincet zorgen dat ik geen unibrow krijg en daar stopt het wel.
Emmaa_ schreef:Heel herkenbaar BloemBloem, ik heb een mega glimmende huid die jammer genoeg wel vochtarm is waardoor ik wel moet smeren in de winter. In de zomer draag ik zelfs helemaal geen dagcreme omdat ik gewoon echt zo de pan in kan om een biefstukje in te bakken als ik het wel doe. Bij mij is het redelijk onder controle te houden als ik mijn gezicht dagelijks reinig met een reinigingsborstel en een reiniger van La Roche Posay. Dat maak ik dan af met wat tonic op een watje. Foundation dragen is hier ook echt geen optie in de zomer, als ik het er niet in 2 seconden af zweet ben ik ieder half uur zo glimmend dat ik weer een half bakje poeder moet aanbrengen.
melanie0906 schreef:Ik zal is kijken of ik hier in de buurt een wenkbrauwbar kan vinden die ik het toevertrouw
melanie0906 schreef:BloemBloem schreef:
Ja, en je foundation aanpassen, die vind ik persoonlijk
ook veel te licht.
Ja hij is wat licht op moment omdat ik een beetje verkleurd ben maar dit is wel echt de goede kleur hoor!