Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Berdien schreef:Als je niet hebt gehoord dat het niet doorgaan, dat gaat het ongetwijfeld wel door hoor Air! Wel jammer dat je geen reactie krijgt, dat is niet heel erg netjes. Ik weet dat ze het razend druk heeft, maar dit is voor jou natuurlijk ook niet prettig. Misschien kun je nog een laatste FB-bericht doen? Op mijn eerste mail duurde het ook even voor daar een reactie op kwam, maar zo lang wachten is niet fijn.
Nee, het maakt het juist ook onprettig omdat de belangrijkste vraag was of ik het ontwerp eerder kon ontvangen(evt met vooruitbetaling)...Dat wordt nu wel erg lastig zo, het voelt voor mij niet oke om snel te moeten beslissen. Zal haar morgen nogmaals berichten..
Op de eerste mail vond ik het ook niet zo erg dat reactie lang duurde idd. Vind het dan alleen zo frappant dat hier mensen zijn die binnen een paar dagen of zelfs uur weer reactie terug hebben, wat betekend dat ze het wel leest..
evita13 schreef:over iets meer dan een maandje mag ik eindelijk mijn tattoo laten zetten , ben zoo benieuwd naar mijn ontwerp dit is het iedee maar ik wil er graag iets bij van de klavertje 4 aangezien mijn pony een ongeluk heeft gehad en het niet veel gescheeld zou hebben of ik was haar kwijt geweest [ [url=m/1hNhBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jackieboy schreef:Hoi iedereen!
Ik zoek iemand die goed is met letters. Ik wil namelijk de naam van me moeder die ze zelf geschreven heeft laten zetten. Woon zelf in Noord Holland, maar Nederland is zo klein dat ik niet beperkt ben tot één provincie Alvast bedankt!
evita13 schreef:over iets meer dan een maandje mag ik eindelijk mijn tattoo laten zetten , ben zoo benieuwd naar mijn ontwerp dit is het iedee maar ik wil er graag iets bij van de klavertje 4 aangezien mijn pony een ongeluk heeft gehad en het niet veel gescheeld zou hebben of ik was haar kwijt geweest [ [url=m/1hNhBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jackieboy schreef:Hoi iedereen!
Ik zoek iemand die goed is met letters. Ik wil namelijk de naam van me moeder die ze zelf geschreven heeft laten zetten. Woon zelf in Noord Holland, maar Nederland is zo klein dat ik niet beperkt ben tot één provincie Alvast bedankt!
Iris82 schreef:evita13 schreef:over iets meer dan een maandje mag ik eindelijk mijn tattoo laten zetten , ben zoo benieuwd naar mijn ontwerp dit is het iedee maar ik wil er graag iets bij van de klavertje 4 aangezien mijn pony een ongeluk heeft gehad en het niet veel gescheeld zou hebben of ik was haar kwijt geweest [ [url=m/1hNhBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supermooi. Maar zet er echt geen klavertje vier bij. Dat zou zo'n afbreuk doen aan de tekening. Eeuwig zonde.
IrishCold schreef:ik heb een vraagje voor jullie, ik heb de eerste stap gezet en ik ben zaterdag langs de shop geweest waar ik vriendelijk werd ontvangen. Ze hebben me redelijke op weg geholpen omdat ik nog niet helemaal over uit was wat precies ik wou, en wat de mogelijkheden waren binnen mijn ideeën.
Nu wil ik dus een leeuwinnen kop of een liggende leeuwin van voren af gezien, maar de plek is zo lastig. Ik dacht aan mijn schouder of bij mijn sleutelbeen ongeveer. Ook twijfel ik nog beetje over binnenkant onderarm.
Maar wat heeft jullie de beslissing gemaakt: daar wil ik hem hebben.
En hoelang mag je blijven twijflen, ik ken me zelf aardig en ik heb echt het idee dat ik nog gewoon te veel aan het malen blijf.![]()
Help me