Ik heb een MAC palette met refills en 4 palettes van UD. Merk dat ik toch vaker die van UD pak. Terwijl ik ook echt prachtige kleuren heb van MAC. Ben over beide absoluut erg tevreden, maar als ik echt moet kiezen zou ik toch voor UD gaan denk ik.
Nog 2 refills dan is een helft van dubbele palette vol. Andere helft is nu voor blushers en bronzer, die dan in een enkel palette en weer verder sparen om dubbele palette vol te krijgen met eyeshadows.. Haha hoezo teveel wensen
Haha herkenbaar! Ik heb 1x 15 schaduwpalette van MAC vol en nu ook een quad. Twijfel of ik de rest in mijn Z palette ga doen of toch een 2e MAC propalette ga halen. En dan, een enkele of dubbele? Denk enkele, wil niet weten wat het me anders gekost gaat hebben als ik 45 schaduws verzamel
Ik heb ook over MUG getwijfeld. Hoor daar ook wisselende ervaringen over de pigmentatie. Vooral bij de nieuwere kleuren. Maar is wel goedkoper dus denk het proberen waard Wie weet dan toch maar de Z palette met MUG vullen ipv een nieuwe MAC palette. Alleen jammer dat je die kleuren nooit eerst in het echt kan bekijken. Haha er is ook gewoon zoveel keuze! Teveel eigenlijk
Die Colourpop lijkt me ook een super gaaf merk. Maar die zijn hier helemaal niet te krijgen..
xNavatu
Geplaatst: 30-12-15 12:40
Die zwarte pan van mac vind ik echt waardeloos, en die van MUG schijnt wel heel goed gepigmenteerd te zijn dus ik zou zeker voor MUG gaan. Die van MAC is absoluut niet goed gepigmenteerd imo, ik heb 'm maar ik pak altijd speciaal een urban decay pallet als ik zwart nodig heb.
En sowieso, alle MUG eyeshadows die ik heb hebben echt een geweldige pigmentatie!
Gianti
Geplaatst: 30-12-15 12:44
ssssuus schreef:
Wanneer ga je die wimperlift doen Gianti?
4 januari!!! Ben alleen bang dat ik erna niet meer zonder kan
Ik heb net een eerste look gemaakt met de mugs. Werken erg fijn en goede pigmentatie!
De juiste al binnen? Dat is nog best snel gegaan geloof ik
Michelle77
Geplaatst: 30-12-15 13:07
xNavatu schreef:
Cocoa bear vind ik een heerlijke kleur 1 van mijn faves
Die kleur trekt me helemaal niet. Geloof dat het warme mij ook minder staat. Had laatst ook zo'n kleur uit mijn zoeva palette gebruikt en ziet er snel uit of ik ziek ben, of gehuild heb
Ik heb van MAC nu de Swiss Chocolate besteld. Ook een warm bruin. Misschien vergelijkbaar met Cocoa van MUG? Wil ook nog Charcoal brown, dan heb ik een coole en een warme Embark heb ik ook.
Cocoa Bear mij ook niet. Veel t warm, krijg inderdaad van die huil ogen en dat is niet m'n beste look heb meer met minder warme tinten, juist ook weer niet totaal koel maar dat warme rode is niet aan mij besteed. De kleuren die MissLipgloss vooral draagt en Jaclynn Hill ook. Ik gebruik al dit hele jaar (sinds maart) bijna elke dag wel m'n Lorac Pro Unzipped Gold palette, zo mooi.
Dat hele rodige bruin staat mij ook voor geen meter. Vind het mooi, maar niet voor mij.
Wie zocht er nou een matte witte oogschaduw? MUG heeft een goede (tenminste swatch die ik net toevallig langs zag komen ziet er erg goed uit): white lies. Maar 100% dekkend zul je een poeder wit nooit krijgen.
Als je dat wilt, kun je beter voor een cream formule gaan, NYX jumbo eye pencil in Milk is echt super wit.
Ehm, duimen jullie dat SC mij dan wel staat Ik bedenk me dat ik hem op mijn hand heb gewatched, maar niet door de MUA heb laten aanbrengen aangezien ik volledig opgemaakt was. Nu ik jullie hoor over huilogen..