Brave ook niet leverbaar? Ik heb hem laatst (blijkbaar toevallig) in de winkel kunnen bemachtigen.. De MUA zei toen idd dat Brave, Faux en Velvet Teddy de laatste maanden door Kylie Jenner heeeel slecht te krijgen zijn, iedereen wilt ze
linoleum
Geplaatst: 16-01-15 21:42
Emmaa_ schreef:
Hij lijkt ook behoorlijk op Brave zo te zien (die heb ik al dus hoef Faux niet). Misschien een optie voor meiden die pas weer geld hebben als Faux straks weer is uitverkocht
Behalve dat Brave ook constant uitverkocht is helaas
Dominique_96
Geplaatst: 16-01-15 21:43
Haha jezus Nouja, scheelt weer 20 euro
Loeky01
Geplaatst: 16-01-15 21:44
Ik heb nu iets wat er een beetje op lijkt van Catrice gehaald. Dus ik ben benieuwd . Kijken hoe dat bevalt. Maar als ik ooit centjes heb en hij beschikbaar is .... I will find you, and I will buy you Heeft idd veel te maken met Kylie Jenner. Lees het ook alleen maar op de blogs
Faux is inderdaad geliefd, hij was hier in groningen ook steeds uitverkocht. Laat ik nou toevallig gisteren in utrecht zijn geweest waar ze nog een beste voorraad hadden! Dus gelijk maar meegenomen. Stond al een tijdje op mijn lijstje en ben er zo blij mee.
kaatje888
Geplaatst: 16-01-15 23:07
Bij mij stonden die kleuren echt verschrikkelijk
Djilna
Geplaatst: 17-01-15 00:01
Mooie look Suus! Nette lijntjes trek jij
En MAC lipstick zowel op voorraad als weer uitverkocht Mijn MAC corallook is binnen, vanmiddag opgehaald bij het postkantoor. Morgen met daglicht even goed bekijken. Maar geloof dat het wel een geslaagde aanschaf is
Mag ik ook even showen? Gaat om kapsel, zat weer model bij de kapper. Voor en na. Thuis snel nog even opgemaakt, ik zag er zó moe uit Heb als basis Bourjois HMfoundation in 53, op de ogen Lorac Mega Pro gebruikt + Essence eyeshadowstick, Hema wenkbrauwpotlood, Kiko blush en ik had Hema lipstick in kleur 8 op (soort oud roze) Helaas geen close up van de makeup en niet het beste licht.. Voor: http://instagram.com/p/x7Gdurtvus/?modal=true Na: http://instagram.com/p/x7YLc5tvr_/?modal=true
Wat zijn leuke make up merken die je in Engeland/Londen wel hebt maar hier niet? Ik ga waarschijnlijk/hopelijk in mei voor een half jaar naar Londen namelijk.
Geen sephora in Engeland? Minder.. Gelukkig ga ik in maart nog naar Portugal, dan daar maar even inslaan Heb nu namelijk de Naked Skin Ultra Definition Pressed Finishing Powder, die echt super bevalt. Dus dan maar even een back up halen. Wil ook een goede oogschaduwbasis. Welke raden jullie aan?
Ik ga nu een rondje boscrossen (nou ja stuiterpony) vanavond plaatje plaatsen van de Corallookox van MAC. Het gaat goed, zolang ik mijn hoektanden niet laat zien De rest wordt niet geler, maar mijn hoektanden zijn iets minder wit en die lijken idd iets gelig. Maar goed, gewoon niet lachen
NEEEE! Ik laat net m'n DiorSkinStar op de grond kapot vallen! Onderkant eraf en hup alles over de vloer!! Heb echt staan schreeuwen, neeee! Serieus tranen stonden in m'n ogen.. Komt mss omdat we erg krap bij kas zitten en ik me echt geen nieuwe kan veroorloven en ik was net wakker uit m'n nachtdienst dus zit dan sowieso niet helemaal lekker in elkaar.. Heb vanaf de vloer met een mes nog wat in een klein potje kunnen doen, en de bovenkant staat nu in een ander potje uit te lekken.. 2 maanden oud dus zat nog zo goed als vol... Wat een @&/#%<#} zooi!