Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wipsie schreef:Ik wil me ook weer even melden..
Bij mij is het inmiddels 3 jaar geleden dat ik met Jillian begon, heb zo'n jaar hard gewerkt, bijna alle workouts wel eens gedaan, maar toen is mijn man overleden...
Tussendoor nog wel eens wat gedaan maar nooit volgehouden, en dat wil ik nu veranderen!
Vanmorgen begonnen met de shred.. was ook weer even vergeten hoe moeilijk t ging...
Ben voor de rest toch wel een bezige bij, heb een pension/dressuurstal, doe elke morgen 20 stallen en rijd zo'n 4paarden per dag, heb ook meestal een stappenteller bij, wanneer de paarden naar en van de wei moeten heb ik toch makkelijk zo'n 10000 stappen gezet...
Dus ik schrok wel dat het moeilijk ging vanochtend... dus: een extra motivatie om verder te gaan!!!
MoonWencke schreef:Pfoei... Sinds 30 december ben ik hier in een sportschool begonnen en dacht net "ach, waarom doe ik de 30 day shred niet?". Maar dan wel tot het einde. Over 31 dagen ga ik tenslotte op vakantie. Viel eerlijk gezegd toch een klein beetje tegen. Maar ik blijf proberen!
Nog meer die op dit moment bezig zijn?
samiratjj schreef:Ik meld me ook.
Ik loop 3x per week hard maar geeft weinig resultaat om eerlijk te zijn.
Nu vandaag voor het eerst level 1 gedaan.
Vond hem heftig omdat ik de kracht niet gewend ben. Had verwacht dat ik meer zou gaan zweten.
Nu ben ik haast bang dat ik iets verkeerd doe tijdens de oefeningen