Ik heb een spiraaltje waardoor ik niet ongesteld word. Ik heb wel vaak last van mn nieren, dit betekent dat ik bijna altijd een soort spierpijn gevoel in mn rug heb en vaak steken (net als kramp als je te snel start).. Klinkt stom, maar het went en ik ren gewoon door
25min achter elkaar is toch top!!? Wat is dan je gemiddelde tempo of afstand bij die tijd?
ben echt blij want ondanks mn voet mag ik weer hardlopen en kwam er maandag achter dat er toch nog iets van mn conditie over is (liep er eerst 7,5 aan een stuk en maandag 4 in een iets sneller tempo, merk dat ik wel mn eigen ritme/tempo kwijt ben).
kan even niet inloggen want fb ligt eruit ) niet zo snel iig, haha... ( ik vind het soms wel een beetje genant hoe ik de straat over waggel... Maar hé 'te is beter dan op de bank zitten met een zak chips
)
ik doe ook pas sinds een maandje weer hardlopen naast het andere sporten, dus was blij verrast dat het me nu allemaal redelijk makkelijk afging tov een half jaartje terug 
Ik twijfel alleen of ik bij les 1 begin of bij les 5 ofzo..
Sport dan sowieso gewoon door. En ja dan heb ik buikpijn en gaat het soms poedersuiker, maar dat is dan maar zo.
.