Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poess91 schreef:Sorry hoor maar beetje onzin, als iemand dezelfde mening deelt dan mag je toch alsnog je mening kwijt?
Als je een tattoo zet, moet je tegen kritiek kunnen.
Air schreef:Misschien geldt dat dan voor jou Micha, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo denkt?
Ook wat positiefs horen is toch veel leuker dan alleen maar kritiek krijgen?
Maartje1990 schreef:Wat die spelfout betreft waar ook een heel drama over wordt gemaakt... dat is toch zo opgelost door daar even een apestrofe bij te laten zetten of ben ik nu gek?Er is best veel ruimte tussen de laatste T en de S, dus als je daar even een apestrofe bij zet, valt het niet op dat die er nooit s geweest.
Lisette03 schreef:Ik ga als dressuurruiter geen kritiek plaatsen op een westernruiter in een westerntopic, maar we zitten hier in een tattootopic. We hebben al heel wat tattoo's voorbij zien komen en hebben dus een gefundeerde mening opgebouwd over wat voor soort tattoo's we wel of niet mooi vinden.
Als je hier een foto van je tattoo plaatst, dan doe je dat omdat je de mening wil horen van anderen, 'ons' in dit geval. (Als je hem helemaal voor jezelf zet, waarom zou je hem dan hier showen)
Als we alleen nog maar mogen zeggen wat we mooi vinden en maar stil moeten zin als we het niet eens zijn met de mening van de eigenaar dan wordt dit wel een heel saai topic. (en dan zijn mensen weer beledigd, want niemand reageert...)
Poess91 schreef:Ik vind 't akelig om te vragen, maar waar zijn ze nu precies 6?! uur mee bezig geweest?
Air schreef:Sorry, maar een vraag stellen met een lachpoppetje erbij kan ik niet respectvol vinden.Poess91 schreef:Ik vind 't akelig om te vragen, maar waar zijn ze nu precies 6?! uur mee bezig geweest?
Ik vraag mijzelf ook wel eens wat af, ik denk ook wel eens wat gemeens. Kwestie van goed fatsoen om dan je mond te houden.
En ook ''Ik vind het nog geen mooi geheel'', is wel heel wat anders dan: ''Hoe wordt dit dan nog één geheel?''.
Alsof het een onmogelijke taak is en er geen juist antwoord op is.
Lieveli, ik heb hier geen kritiek op jou gezien. Dat zal o.a. komen omdat je hier standaard aanwezig bent.
Op de één of andere manier wordt er ook makkelijker kritiek geuit op iemand die hier even langs komt dan iemand die hier al langer zit.
Poess91 schreef:Volgens mij snap jij het allemaal niet helemaal? Heb je zelf tatoeages?
Poess91 schreef:Ten eerste ik kom hier ook maar af en toe langs, ik kreeg ook kritiek?
Ten tweede dat lach poppetje ging over mezelf, omdat ik 't eigenlijk niet tof vond om te vragen en het toch deed.
Volgens mij snap jij het allemaal niet helemaal? Heb je zelf tatoeages?