Vanochtend ter voorbereiding van een wildplukwandeling zondag op twee locaties gelopen 4.8km in totaal. Op een locatie waar het eigenlijk zou zijn waren erg veel muggen dus ik ga deelnemers mailen dat het een andere locatie wordt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Jojoleine
Susan
Befunny
moonsparkle schreef:Ik wil wel even kijken wat er mogelijk is afhankelijk van hoeveel mensen er mee zouden willenhet is wel handig er inderdaad nu naar te kijken voor m'n weekenden ook vol zijn, haha
De beste maand is oktober, het zou sowieso in een weekend zijn. Misschien handig even te quoten?
Jojoleine
Susan
Befunny
Goof (mits het uitkomt)
Goof schreef:moonsparkle schreef:Ik wil wel even kijken wat er mogelijk is afhankelijk van hoeveel mensen er mee zouden willenhet is wel handig er inderdaad nu naar te kijken voor m'n weekenden ook vol zijn, haha
De beste maand is oktober, het zou sowieso in een weekend zijn. Misschien handig even te quoten?
Jojoleine
Susan
Befunny
Goof (mits het uitkomt)
Gaucho - ligt aan welk weekend
lizard schreef:[/quote][quote="
Ik wil wel even kijken wat er mogelijk is afhankelijk van hoeveel mensen er mee zouden willenhet is wel handig er inderdaad nu naar te kijken voor m'n weekenden ook vol zijn, haha
Jojoleine
Susan
Befunny
Goof (mits het uitkomt)
Lizard
Faringo (als ik kan)
Citaat:Ik wil wel even kijken wat er mogelijk is afhankelijk van hoeveel mensen er mee zouden willenhet is wel handig er inderdaad nu naar te kijken voor m'n weekenden ook vol zijn, haha
Jojoleine
Susan
Befunny
Goof (mits het uitkomt)
Lizard
Faringo (als ik kan)
Dide