moonsparkle schreef:Wat een verhaal germie! Ik dacht eerst als ik zo'n beestje in huis zou hebben zou ik niet weg willen van het huisje, maar misschien als het reetje het gaat redden was het zijn redding omdat je daar die soort boswachter tegen kwam. Ik hoop ook op een update.
Grappig trouwens dat je bij dat meertje zo echt niet zou verwachten dat er een grot onder zit
Hoewel ik niet geheel in toeval geloof, denk ik dat dit wel een voorbeeld is dat het zo heeft moeten zijn.
Net als dat ik toevallig thuis was met een reanimatie terwijl ik normaal op dat tijdstip in de bus zit.
Waarom we besloten wel naar het restaurant te gaan? Allereerst waren we zelf behoorlijk uitgeput na de dag duiken. Dus hoe dan ook, iemand moest wat te eten gaan halen. Maar ook omdat je in een restaurant ook de restauranthouder nog kunt vragen. ER zijn daar gewoon meer mensen dan alleen die 'domme' Hollanders in een huisje. Ik weet dat de cultuur iets anders is dan in Nederland m.b.t. het redden van dieren, maar in Gramat hebben veel mensen een groot stuk grond. Daarmee is de kans dat er via via iemand gevonden wordt die wat van reetjes weet al groter dan in Nederland in een stad. Dus het was op dat moment een keuze. En ik denk nu geen slechte keuze. De juiste persoon is gevonden.