sureido schreef:Ik vraag me toch af wanneer de Corona maatregelen weg gaan. Wat is daar nog voor nodig?!
‘Het plan is om in een aantal stappen de meeste maatregelen te versoepelen in de richting van een zomer zonder strenge coronamaatregelen. De basisregels, zoals de anderhalve meter afstand, veelvuldig handen wassen en thuisblijven bij klachten, blijven van kracht.’
Ik lees dit in het artikel over de komende versoepelingen op Nos.
Uh, dus als ik het goed begrijp wordt dit echt het nieuwe normaal? Hebben die wappers toch nog gelijk ook nog. Hebben ze in Den Haag nog niet begrepen dat Covid gewoon blijft? Sorry hoor, maar als iedereen die wil gevaccineerd is, vind ik het ontzettend frustrerend als die 1.5 meter nog steeds blijft.
Daar ga ik me dus niet meer aan houden als dadelijk die 70% gevaccineerd is en de ziekenhuizen leeg zijn. Dat je thuis moet blijven als je covid hebt snap ik, maar verder?
Ik weet niet of dat altijd blijft en wellicht kun je in je privé leven wat soepeler omgaan met de regels straks. Ik zou daar over praten met de mensen waar ik mee te maken heb. Maar zou het wel prettig vinden als andere mensen mij ook vragen wat ik fijn vind. Want iedereen weer in mijn ruimte zou ik voorlopig liever niet willen. Heel veel handen wassen heb ik altijd al gedaan.