Hier ook nog maar een dagje relatief rustig, vanochtend gewandeld ipv hardgelopen en net nog ff op stal wat gerommeld. Weegschaal deed vanochtend netjes, exact hetzelfde gewicht als vorige week.
Morgenochtend al om 6 uur de deur uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pallatin schreef:Musli wat supergoed dat je de challenge hebt volbracht! Voldoende rust nemen is ook enorm belangrijk als je veel sport toch? Had je jezelf nog wat in het vooruitzicht gesteld als je dit doel zou halen?
@gaucho, weer helemaal opgeknapt nu? Wat een gezellig en mooi servies, ik houd wel van een goede aanwezige versiering (ik heb Iittala Taika servies)
Ooohhh Esther aardbeien, hopelijk zijn ze morgen ook nog in de aanbieding dan neem ik ze ook mee...![]()
Hier m’n weekdoel van niet heftig meer eten dan nodig niet gehaald, ik ging woensdagavond de fout in, maar jammer dan....ik heb de buikspieroefeningen weer opgepakt en eet weer behoorlijk gezond. De weegschaal deed heel ok en ook volgens de centimeter ben ik goed bezig.Gisteravond weer goed met paardlief gedressuurd dus al met al heel tevreden
gaucho schreef:Lekker op de positieve dingen focussenVan een misstapje vergaat de wereld niet.
Ik was vanochtend bij een hele goede bakker en toen bestond mijn tussendoortje ineens uit 2 muesli bollen en een waldkorn croissantZe smaakten me in ieder geval echt heel goed.
Maar lekker actief geweest, hardgelopen en nu op 24.000 stappen totaal, ik vind het wel mooi.