Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 20:45

Top muesli *\o/*

Hier ook nog maar een dagje relatief rustig, vanochtend gewandeld ipv hardgelopen en net nog ff op stal wat gerommeld. Weegschaal deed vanochtend netjes, exact hetzelfde gewicht als vorige week.

Morgenochtend al om 6 uur de deur uit :') Dus heb net netjes ontbijt, tussendoortje en lunch voor morgen gemaakt.

Detroit

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:17

Nice musli *\%/* well done ! Die rust heb je dik verdiend!!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 23:35

Super goed müsli *\o/* !

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 17:27

Musli wat supergoed dat je de challenge hebt volbracht! Voldoende rust nemen is ook enorm belangrijk als je veel sport toch? Had je jezelf nog wat in het vooruitzicht gesteld als je dit doel zou halen?
@gaucho, weer helemaal opgeknapt nu? Wat een gezellig en mooi servies, ik houd wel van een goede aanwezige versiering (ik heb Iittala Taika servies)

Ooohhh Esther aardbeien, hopelijk zijn ze morgen ook nog in de aanbieding dan neem ik ze ook mee... :9

Hier m’n weekdoel van niet heftig meer eten dan nodig niet gehaald, ik ging woensdagavond de fout in, maar jammer dan....ik heb de buikspieroefeningen weer opgepakt en eet weer behoorlijk gezond. De weegschaal deed heel ok en ook volgens de centimeter ben ik goed bezig. :) Gisteravond weer goed met paardlief gedressuurd dus al met al heel tevreden

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 17:37

Hier heb ik tot nu toe mn doel van niet snoepen de afgelopen dagen gehaald.
En zelfs de zaterdag avond, wordt zonder de gebruikelijke chocolade vreet festijn

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 20:20

Pallatin schreef:
Musli wat supergoed dat je de challenge hebt volbracht! Voldoende rust nemen is ook enorm belangrijk als je veel sport toch? Had je jezelf nog wat in het vooruitzicht gesteld als je dit doel zou halen?
@gaucho, weer helemaal opgeknapt nu? Wat een gezellig en mooi servies, ik houd wel van een goede aanwezige versiering (ik heb Iittala Taika servies)

Ooohhh Esther aardbeien, hopelijk zijn ze morgen ook nog in de aanbieding dan neem ik ze ook mee... :9

Hier m’n weekdoel van niet heftig meer eten dan nodig niet gehaald, ik ging woensdagavond de fout in, maar jammer dan....ik heb de buikspieroefeningen weer opgepakt en eet weer behoorlijk gezond. De weegschaal deed heel ok en ook volgens de centimeter ben ik goed bezig. :) Gisteravond weer goed met paardlief gedressuurd dus al met al heel tevreden

Nee, eigenlijk geen beloning voor deze challenge. Het gevoel van het gedaan hebben werkt ook wel :P vandaag lekker alleen een beetje gewandeld. Ook wel eens fijn...

Balen dat je je doel niet gehaald hebt van deze week. Maar goed dat de weegschaal en de centimeter wel ok deden :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 20:38

Lekker op de positieve dingen focussen :j Van een misstapje vergaat de wereld niet.

Ik was vanochtend bij een hele goede bakker en toen bestond mijn tussendoortje ineens uit 2 muesli bollen en een waldkorn croissant := Ze smaakten me in ieder geval echt heel goed.

Maar lekker actief geweest, hardgelopen en nu op 24.000 stappen totaal, ik vind het wel mooi.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 16:56

Zo. Een beetje van beide werelden vandaag. Veel bewogen (gefoxied en we hebben een heel stuk gewandeld) en vanavond hebben we een borrel en superlekkere droge worst. :9

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:12

Ooh lekker droge worst.

Ik heb het bijna gered, (weekeind is nog niet voorbij haha) om niet te snoepen in het weekeind.
Ik ben nu 2 weken echt serieus bezig en 800 gram kwijt (ik hoef geen kg per week kwijt)
Maar man man, gewoonte he, alles is al voorbij gekomen in mn hoofd, chips, stokbrood met smeersels, chocolade repen.

Nee Daphne denk aan dat jasje :')
(Ik heb een wedstrijd jasje gezien die ik heel graag wil hebben. Die móet ik aan kunnen in oktober)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 17:21

Ik ga zo nog maar even een kettlebell workout doen om de dadels met geitenkaas te compenseren :')

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:32

Begint as donderdag met vitaal vechtdal. Gezamenlijk training voor een betere conditie 20wk lang gelijk stok achter de deur. Week erop sportschool weer los (binnen )dus daar ook 2x in de week bezig frustratie baai baai

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 18:36

Hey meiden, veel te druk hier momenteel.

Wil wel even zeggen: Echt super Musli, dat je die challenge gewoon helemaal hebt volbracht! +:)+ *\o/*

En gaucho, 24 duizend stappen, waarvan hardlopen, dan waren de tussendoortjes wel verdiend :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 19:14

gaucho schreef:
Lekker op de positieve dingen focussen :j Van een misstapje vergaat de wereld niet.

Ik was vanochtend bij een hele goede bakker en toen bestond mijn tussendoortje ineens uit 2 muesli bollen en een waldkorn croissant := Ze smaakten me in ieder geval echt heel goed.

Maar lekker actief geweest, hardgelopen en nu op 24.000 stappen totaal, ik vind het wel mooi.

Wow! 24.000 is echt veel!

Oeh, dadels met geitenkaas, love it <3

@Ivy, die gewoontes zijn echt erg hè! Ik heb/had als gewoonte om na het avondeten nog te eten.. dat probeer ik echt minder te doen, tenzij ik heb gesport.

Hier gisteren een stadswandeling gedaan van ruim 5 kilometer, maar wel biertjes gedronken op het terras. Was wel echt weer leuk!

En woensdag en vrijdag wezen boulderen. Lang geleden dat ik zon spierpijn had van sporten :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 19:57

Hier was de enorme spierpijn net weg, maar na kettlebell workout van net komt ie morgen vast weer terug :') Dat is vast ook de reden van de trek, heb ik eerder gehad met flink spierpijn.

Ik heb voor volgende week een workshop zuurdesembrood bakken geboekt := Zal maar vast wat extra beweging inplannen :') Wel echt leuk :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 20:00

Oh! Lekker! Stuur je een stukje op? :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 07:28

Ik wil ook wel proeven :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 12:36

Was er al bang voor, de weegschaal was echt niet lief voor me. Eigen schuld dikke bult.. eh.. buik. :+

Vanaf vandaag ga ik weer braaf aan de bak. Vrijdag en zaterdag staat er wel weer wat op de planning dus hopelijk kan ik de schade vooraf beperken.

Helaas is mijn vakantie morgenvroeg toch echt voorbij. :+ jammer. Ik kon er wel aan wennen.

Kom net uit bed rollen en sta nu een kwartier op Foxy terwijl ik my 600 lb life kijk. Nog drie kwartier te gaan.

Nu wel zin in zuurdesembrood trouwens. :') dank, gaucho. :))

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:45

Hier was de weegschaal gelukkig wel lief voor me. -400gram. Tijdens mijn 30 dagen challenge ben ik ongeveer 2 kg afgevallen :D
Ben nu echt heel erg dicht bij mijn doel. Dus binnenkort maar echt eens gaan onderzoeken hoe ik kan gaan stabiliseren.
Zoals het nu gaat val ik dus blijkbaar nog steeds af, dus eventjes zoeken naar de juiste verhoudingen in eten en bewegen.

@Roosch, zet hem op met Foxy +:)+
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 03-05-21 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:45

Sorry, ik ben even afwezig geweest. Druk Druk. :7

Ik zal gister en vandaag even reageren qua bijlezen, anders loopt alles alweer zo ver achter op.

Goed bezig geweest Roosch! Klinkt als een heerlijk weekend. <3

Ohhh Ivy, zo herkenbaar!! Maar knap van je hoor! :D

Gaucho, oehhh dadels met geitenkaas! Heerlijk! :9 Is je workout nog bevallen haha :P

Miekje, succes!! +:)+

Oh Musli, ik zie dat je je challenge hebt volbracht! Super zeg! *\o/*

Esther, klinkt als een heerlijk weekend! <3

Mehhh altijd een dompertje Roosch.. Succes op je foxy :))

Hier vanmorgen weer een weegmomentje, -5,2 kilo tov 12 april! :D Toch wel heel fijn.
Hardloop interval training vorige week gestaakt. -O- Zit met een overbelaste knie, mehh ging net zo lekker.
Dus nu wissel ik gewoon wandelen en fietsen af... Zit met smart te wachten op lekker weer! {:}

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 13:56

Geef mij een beetje van jouw bijleespostskills. Dat kan vlindertje ook zo goed.

Ik bok mobiel dus mijn bijleespostskills zijn prut. Sorry. Y;(

Knieproblemen zijn echt vreselijk zeg ik uit ervaring, knuffel :(:)

Volgens mij val ik onder de streep wel nog af, maar niet zo vlot als ik zou willen. Ben nou eenmaal een juffertje ongeduld.

Uurtje foxy overleefd. Wel de hunkemoller leeggekocht ondertussen via social deal actie (https://www.socialdeal.nl/deals/friesla ... ?ref=DZWKV) :') want met afvallen heb je ook een aardig hard verloop hiervan. :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:17

Ik kom weer even onder de steen vandaan.
Ben sinds vandaag begonnen met de leefstijl training, een traject van 2 jaar.
Hopelijk gaat het afvallen hiermee lukken

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:34

Jeetje 2 jaar!
Wat ga je precies doen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:54

ivy_power89 schreef:
Jeetje 2 jaar!
Wat ga je precies doen?

Het is een leefstijl interventie. Ik ga hiermee aan de slag om af te vallen en bewuster en gezonder te leven.

Eerste les die ik heb geleerd, je kan alleen afvallen als je gelukkig in je lijf zit.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:57

Heel interessant Purny, wil je af en toe wat delen van je ervaringen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 17:58

Daar ben ik ook benieuwd naar. :j