Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik hoor net dat ik voor mijn paps moet gaan duimen. Die is heel onverstandig geweest afgelopen zaterdag. Ondanks dat hij van alle kanten is gewaarschuwd het niet te doen,
Want ja de vierde prik zou er zondag inkomen. Die is zaterdag een taart gaan bakken met twee jonge kinderen van een niet gevaccineerde moeder die alles maar onzin vindt. En alle drie testen die gister dus positief.en mijn bijna 88 jarige papa is echt heel erg risicogroep.
Storm schreef:Hoi, ik meld me ook!
Vorige week lekker op vakantie geweest met mijn kinderen en zondag weer thuis. Ik voelde me moe maar dacht dat dit kwam omdat ik het huisje had schoongemaakt enzo.
In de nacht had ik het warm en voelde me raar. In de ochtend een test en meteen hartstikke positief.
Gister ging het nog wel maar vandaag ben ik zo vreselijk verkouden, keelpijn, pijn in mijn lijf, hoesten en geen energie. Ook bij de ggd geweest maar nog geen uitslag.
Het valt me best een beetje tegen eigenlijk. Hopelijk gaat het snel over, ben single moeder en het werk thuis gaat door, gelukkig heb ik me wel ziek gemeld op mijn werk...
lenaa_tje schreef:karuna schreef:Ik hoor net dat ik voor mijn paps moet gaan duimen. Die is heel onverstandig geweest afgelopen zaterdag. Ondanks dat hij van alle kanten is gewaarschuwd het niet te doen,
Want ja de vierde prik zou er zondag inkomen. Die is zaterdag een taart gaan bakken met twee jonge kinderen van een niet gevaccineerde moeder die alles maar onzin vindt. En alle drie testen die gister dus positief.en mijn bijna 88 jarige papa is echt heel erg risicogroep.
Toch snap ik het wel, je kunt niet meer alles laten wat je graag wilt ook niet als je heel kwetsbaar bent omdat je ook gewoon graag weer dingen wilt doen. Hopelijk valt het mee en blijft je vader bespaard of word hij zoals al heel veel mensen niet zieker dan een griep.
Swah schreef:Ik heb het na twee jaar ook opgelopen, bij 38+5 zwangerschap. Baal zo en ook flinke hoestklachten. Hoop dat de baby nog even blijft zitten maar ik vrees het ergste rondom de bevalling en kraamweek qua isolatie en zo.
AMCM schreef:In mijn omgeving is het ook opvallend dat echt de ene na de andere het lijkt te krijgen. Gevaccineerden, niet-gevaccineerden, iedereen gaat voor de bijl, ook na 2 jaar gespaard te zijn gebleven.
Dit is natuurlijk ook wel dé ideale periode voor virussen.
AMCM schreef:In mijn omgeving is het ook opvallend dat echt de ene na de andere het lijkt te krijgen. Gevaccineerden, niet-gevaccineerden, iedereen gaat voor de bijl, ook na 2 jaar gespaard te zijn gebleven.
Dit is natuurlijk ook wel dé ideale periode voor virussen.
Storm schreef:Hier hetzelfde, ook nooit gekregen, zelfs niet toen mijn 2 kinderen het hadden en ik geen afstand heb gehouden. En nu ineens wel.
En idd veel mensen in mijn omgeving.
AMCM schreef:@Afanaisa bij mij duurt het ook ontzettend lang (3 weken nu), maar ik vermoed/hoop dat ik bij een volgende besmetting wel minder heftig reageer dan. Zou dat niet kunnen?