Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn onderarmen voelde ik amper en dit is echt een net alsof hij met een kaasschaaf over m’n huid is gegaan.
de n nu 2 armen vol.Lugea schreef:Ik heb er nu 6,5 uur op zitten en we moeten nog een klein stukje. Ik kreeg de vraag of ik nog even kon, want dan wilde hij hem wel afmaken vandaag. De pijn is inmiddels niet zo grappig meer, maar nog maar even doorbijten.
[ [url=m/cAyLMc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lugea schreef:Ik heb er nu 6,5 uur op zitten en we moeten nog een klein stukje. Ik kreeg de vraag of ik nog even kon, want dan wilde hij hem wel afmaken vandaag. De pijn is inmiddels niet zo grappig meer, maar nog maar even doorbijten.
[ [url=m/cAyLMc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik merk wel dat m’n lichaam het zwaar heeft. Heb het echt ontzettend koud en ben af en toe ook een beetje aan het shaken, dus nu lekker m’n bed in met een warme kruik. Ik ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Ik ben ook echt mega te bespreken over mijn tattoo artist; Boyd van Tattoo Joey. Hij tatoeëert volgens mij nu pas ruim twee jaar; dus vindt het echt knap dat hij dit weet te creëren. Vond het overigens ook echt een hele fijne shop. Voor mij was het de reistijd meer dan waard.
Ik blijf ook zo blij worden als ik ernaar kijk. Naast dat er voor mij een bijzondere betekenis achter “de vos” zit, vind ik hem ook gewoon echt boven verwachting mooi geworden. Ik heb hem uiteindelijk iets groter gedaan dan ik in m’n hoofd bedacht had, maar daar ben ik ook zo blij mee! Bij mijn andere tattoos had ik achteraf wel eens dat ik dacht “Hmm, iets groter had ook wel gekund”, maar deze vind ik qua grootte echt prachtig.