Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luisa schreef:Ughhhh wat ben ik zenuwachtig zeg...Zit in de bus onderweg naar arnhem voor Mn dagsessie bij Boo van stripes. Dacht laat ik maar wel de bus pakken want zag t niet zo zitten om nog met de auto naar huis te rijden na zo n lange zit. Hoop dat ik t overleef
IvysToeter schreef:Wat zal ik morgen voor een shirt ofzo aan doen?
Tattoo komt bovenaan m'n rug.
Wat is handig tijdens tatoeëren?
MuSLi schreef:Ik zit nog met een lastigheidje. Vorige week donderdag tattoo laten zetten.
Aankomend weekend fiets ik de Amstel Gold Race, tot zo ver geen probleem natuurlijk.
Echter wordt het komend weekend ineens 20 graden. Waardoor de kleding opties wat lastiger zijn.
Een lange broek is met die temperatuur echt niet te doen![]()
Het wordt dus een korte broek. Maar dan?
Kan ik mijn tattoo na anderhalve week al insmeren met zonnebrand?
Uit de zon houden gaat echt niet lukken, beperken wel natuurlijk.
Of zal ik mijn compressiekousen erover aantrekken?
Kan niet garanderen dat ze niet een beetje bewegen.
Zo lastig. Wat zouden jullie zelf doen?
Niet fietsen is trouwens geen optie, voordat jullie dat gaan zeggen. Haha.
Wil gewoon die toertocht fietsen
Frummels schreef:Ik heb 2 weken niet gesport na het zetten van mijn tattoo. Werd ook afgeraden door de artist.
Musli: ik zou er geen zonnebrandcreme op durven smeren na anderhalve week hoorIk zou proberen er een hoge sok of iets overheen te dragen.
Anoniem schreef:Sporten wordt toch eigenlijk ook de eerste 3 weken afgeraden uit voorzorg? Daar doelde ik op
Maar ik zou er wel echt wat overheen doen, dan maar zweten idd
Willl65 schreef:Anoniem schreef:Sporten wordt toch eigenlijk ook de eerste 3 weken afgeraden uit voorzorg? Daar doelde ik op
Maar ik zou er wel echt wat overheen doen, dan maar zweten idd
Nee hoor tenminste ik heb het zelf gevraagd en was geen probleem.
Ben dan ook gewoon gaan sporten wel beschermd
IvysToeter schreef:Hmmm
Ik heb zondag weer een clinic van Rico Verhoeven....
In Bergen op zoom... dus ben niet zomaar thuis.
Zou dat geen probleem zijn?
Willl65 schreef:Yvi toeternop als de shirt zit waar hij moet tatoeëren niet inderdaad maar dat kan hij omhoog doen toch? En als je iets aan wil houden dan lijkt mij iets met lage rug beter . Zelf had ik mijn rug gewoon bloot en een handdoek voor mijn borsten
Willl65 schreef:Frummels schreef:Ik heb 2 weken niet gesport na het zetten van mijn tattoo. Werd ook afgeraden door de artist.
Musli: ik zou er geen zonnebrandcreme op durven smeren na anderhalve week hoorIk zou proberen er een hoge sok of iets overheen te dragen.
Grappig ik kreeg juist te horen dat sporten geen probleem was.
MuSLi schreef:Sport wordt niet perse afgeraden, er wordt wel aangegeven er bewust mee om te gaan.
Niet overmatig zweten en zo snel mogelijk afspoelen en insmeren.
Niet gaan lopen marineren in sportkleding zegmaar![]()
Maar ik denk dat het dan zaterdag toch gewoon een lange broek wordt.
Dan kan er sowieso weing mis gaan, behalve dat het een beetje warm wordt.
Maar even wat rustiger aan doen dan
IrisW schreef:Mijn artist heeft niks over sporten gezegd. Ik denk dat ik gewoon 2 weken aanhoud. Ik heb eerlijk gezegd het idee dat mn tattoo al klaar is met vervellen, al lijkt me dat vrij snel 10 dagen na het zetten
Willl65 schreef:Yvi toeternop als de shirt zit waar hij moet tatoeëren niet inderdaad maar dat kan hij omhoog doen toch? En als je iets aan wil houden dan lijkt mij iets met lage rug beter . Zelf had ik mijn rug gewoon bloot en een handdoek voor mijn borsten
IvysToeter schreef:Ik denk dat ik hooguit 2 uurtjes zit...
Trek wel een vest achterstevoren aan hahaha
Emmaa_ schreef:IrisW schreef:Mijn artist heeft niks over sporten gezegd. Ik denk dat ik gewoon 2 weken aanhoud. Ik heb eerlijk gezegd het idee dat mn tattoo al klaar is met vervellen, al lijkt me dat vrij snel 10 dagen na het zetten
Het kan best zijn dat hij na 10 dagen klaar is met vervellen hoor, gebeurt mij ook vrij regelmatig. Dat betekent alleen niet dat je huid volledig genezen is dus zou alsnog oppassen met geparfumeerd spul smeren en ermee in de zon gaan.
Willl65 schreef:Hi Frummels ik doe aan crossfitpowerliften zit daar zeker weten in
Geen idee waarom er zo verschillend wordt geadviseerd .
Zal misschien ook met manier van nabehandeling te maken hebben.
De een heeft 4 uur folie erop en dan helemaal miet meer en de ander verschoond om de acht uur voor drie dagen , zoals ik .
Hoe dan ook als het werkt prima