Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veel te veel gegeten wel
2x een heerlijk buffet, echt heel goed! En worteltaart, wijntjes gedronken en nog een heerlijke geitenkaassalade met zoveel geitenkaas dat ik voor het eerst in mn leven bomvol heb gezeten van een salade
vanaf morgen ga ik er weer vol tegenaan
de dietiste is gemaild, maandag appt ze me even met mogelijkheden voor een afspraak. Ondertussen zelf alvast aan de gang.
)

Nog lekker even genoten en vandaag er lekker tegen aan.
toont wel het grootste probleem bij eten aan: bewust zijn!
genoeg gezond in huis hebben helpt wel.
)
)
Ik ben blij dat ik steeds meer het plannen van eten onder de knie krijg en daardoor ruimte heb voor tussendoortjes. Met m'n gewicht weet ik niet hoe het staat want ben 2 weken niet thuis geweest en op kamers heb ik geen weegschaal
Maar ik voel me goed haha!

Komt helemaal goed, en morgen kan je chillen

!)

Niet onzeker door worden hoor! Hoop op een bemoedigend bericht 
anders eet ik constant hetzelfde en dan raak ik gedemotiveerd.. Op Pinterest staan ook veel lekkere recepten!
Goede motivatie wel, om de 6 weer te willen zien! Heb ik met de 7. En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Maar ik kan niet wachten, wil door tot de 67/68, dan mag ik daar op blijven hangen
)
Eet je op een flink deficit of doe je het rustig aan? Ben jij ook zo'n bijkomer door stress?
Ik houd zo een oogje in het zeil dat ze niet doorslaat en vooral gezond eet, en het is best gezellig om elkaar te motiveren zo! Ik merk dat ik nog harder mijn best doe nu