Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Wat rot Marcel en Pris... Veel sterkte en nog veel meer moed.
Ik weet niet of het haar zou helpen maar ik ben even dood geweest een paar jaar geleden en ik herinner me een extreem vredig gevoel... Eerlijk gezegd miste ik dat gevoel zelfs enorm toen ik wakker werd... Ik was "boos" omdat ze me er uit gehaald hadden in eerste instantie...![]()
Heb me nog nooit zo rustig en fijn gevoeld als op dat moment. Het is onbeschrijfelijk... Maar ik heb nog steeds dagen dat ik dat gevoel mis...
pien_2010 schreef:Heel mooi verwoord. Ik hoop dat jullie ook op het laatste stukje de liefde voor elkaar blijven voelen. Dat jullie liefde een grote steun mag zijn.spicegirl schreef:Lieve bokkers priscillas lichaam is bijna op en ze wil ons nog steeds niet achter laten ze is zo bang, bang voor de nacht bang voor wat komen gaat bang vorige de dood. De pijn is nu redelijk onder controle maar voor het verdriet en de angst bestaat helaas geen pilletje. Ze is bijna jarig maar wat valt er te vieren? Marcel namens priscilla. ..
Lieve Priscilla, ik weet het dat je zo bang bent en zo verdrietig. Een dikke virtuele knuffel, want helaas dit laatste stukje is zo verschrikkelijk eenzaam. .... Ik kan je alleen maar laten weten dat ik/we heel veel aan je denken. Ik bid voor je dat je toch gauw Los kunt laten en je angsten dan voorbij zullen zijn. Met tranen schrijf ik dit op, het stukje van Marcel is hart verscheurend en ook dat is het leven helaas.
Ayasha schreef:Ja, laten we gaan discussiëren over definities.De chirurg die me er uit gehaald heeft noemt het "dood geweest" zijn. Als het je gerust stelt (of misschien juist niet) ik had er eigenlijk ook niet uit mogen komen. Ze begrijpen het tot op heden nog steeds niet.
Hoe het ook zij, ik ga er in het topic niet verder op in. De enige reden dat ik het vertel is omdat Pris er misschien wat aan heeft.Ik vertel het nl. zelden of nooit, denk dat dit misschien de 2e keer is in al die jaren.
Angeliquee18 schreef:Lieve priscilla en Marcel, hier zijn geen woorden voor..
Ik wens jullie alle liefde, en alle kracht van de hele wereld.
Zo graag zou ik dat wij met zijn alle jou angst en verdriet over zouden kunnen nemen.
Jullie zijn met zijn alle zo sterk geweest, En zo hard gevochten.
En ik weet zeker, dat jij straks heel trots naar beneden kijkt, naar je geliefden ♡
Dikke knuffel, ook hier brand een kaarsje.