wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:20

Een knuffel voor jullie. Veel sterkte! Priscilla misschien helpt het je dat mensen met bijna doodervaringen het vaak juist omschrijven als heel mooi! Het is eng, maar onvermijdelijk voor ons allemaal.

Butterfly

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:26

Wat een rotbericht Marcel!
Ik wens jullie allebei verschrikkelijk veel sterkte!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:51

Wat een naar bericht ;( Heel veel sterkte, Spice en Marcel, er zijn al heel veel mooie woorden gezegd waar ik me bij aansluit.
Wil alleen dit mooie nummer delen..
Laatst bijgewerkt door saskiakefie op 23-11-17 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:52

Wat rot Marcel en Pris... Veel sterkte en nog veel meer moed.
Ik weet niet of het haar zou helpen maar ik ben even dood geweest een paar jaar geleden en ik herinner me een extreem vredig gevoel... Eerlijk gezegd miste ik dat gevoel zelfs enorm toen ik wakker werd... Ik was "boos" omdat ze me er uit gehaald hadden in eerste instantie... :)
Heb me nog nooit zo rustig en fijn gevoeld als op dat moment. Het is onbeschrijfelijk... Maar ik heb nog steeds dagen dat ik dat gevoel mis...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:13

Ayasha schreef:
Wat rot Marcel en Pris... Veel sterkte en nog veel meer moed.
Ik weet niet of het haar zou helpen maar ik ben even dood geweest een paar jaar geleden en ik herinner me een extreem vredig gevoel... Eerlijk gezegd miste ik dat gevoel zelfs enorm toen ik wakker werd... Ik was "boos" omdat ze me er uit gehaald hadden in eerste instantie... :)
Heb me nog nooit zo rustig en fijn gevoeld als op dat moment. Het is onbeschrijfelijk... Maar ik heb nog steeds dagen dat ik dat gevoel mis...

Is dat niet een bijna dood ervaring ipv even dood geweest? Ik geloof niet dat als je echt dood ( dusb hersendood ) ben geweest je terug kan komen,,,

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:17

Ja, laten we gaan discussiëren over definities. :) De chirurg die me er uit gehaald heeft noemt het "dood geweest" zijn. Als het je gerust stelt (of misschien juist niet) ik had er eigenlijk ook niet uit mogen komen. Ze begrijpen het tot op heden nog steeds niet.
Hoe het ook zij, ik ga er in het topic niet verder op in. De enige reden dat ik het vertel is omdat Pris er misschien wat aan heeft. :) Ik vertel het nl. zelden of nooit, denk dat dit misschien de 2e keer is in al die jaren. :)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 23-11-17 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:18

pien_2010 schreef:
spicegirl schreef:
Lieve bokkers priscillas lichaam is bijna op en ze wil ons nog steeds niet achter laten ze is zo bang, bang voor de nacht bang voor wat komen gaat bang vorige de dood. De pijn is nu redelijk onder controle maar voor het verdriet en de angst bestaat helaas geen pilletje. Ze is bijna jarig maar wat valt er te vieren? Marcel namens priscilla. ..

Lieve Priscilla, ik weet het dat je zo bang bent en zo verdrietig. Een dikke virtuele knuffel, want helaas dit laatste stukje is zo verschrikkelijk eenzaam. .... Ik kan je alleen maar laten weten dat ik/we heel veel aan je denken. Ik bid voor je dat je toch gauw Los kunt laten en je angsten dan voorbij zullen zijn. Met tranen schrijf ik dit op, het stukje van Marcel is hart verscheurend en ook dat is het leven helaas.
Heel mooi verwoord. Ik hoop dat jullie ook op het laatste stukje de liefde voor elkaar blijven voelen. Dat jullie liefde een grote steun mag zijn.

Een dikke virtuele knuffel, Riel :(:)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:32

Lieve priscilla en Marcel, hier zijn geen woorden voor.. :(

Ik wens jullie alle liefde, en alle kracht van de hele wereld.
Zo graag zou ik dat wij met zijn alle jou angst en verdriet over zouden kunnen nemen.
Jullie zijn met zijn alle zo sterk geweest, En zo hard gevochten.
En ik weet zeker, dat jij straks heel trots naar beneden kijkt, naar je geliefden ♡

Dikke knuffel, ook hier brand een kaarsje.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:35

Lieve pris en Marcel

Ik geef jullie vanaf hier een hele dikke knuffel

Pris ik hoop dat je je angsten los kan en durft te laten. Dat je durft te gaan wanneer je eraan toe bent.

Hele veel sterkte

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:53

*extra kaarsen gehaald en aangestoken*

Lieve Spice en Marcel, ik wens jullie alle sterkte...!
Nu nog voor een poosje bij elkaar - en dan elkaar toch op een bepaalde manier loslaten: daar is kracht voor nodig, moed.
In principe weten we allemaal dat jij moed hebt, Priscilla, maar "ik ben niet jaloers" om de 'plek' waar jij nu staat, pal voor de poort van de dood...

En de kaart is onderweg - hoe het verder ook loopt: op de 25ste toast ik op een mooie, sterke vrouw...!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:10

Wat moet ik nog schrijven, er zijn gewoon geen woorden voor.

Hoe graag had ik willen lezen dat je je vredig en pijnloos voelt en niet bang voor wat komen gaat. Ik zou graag willen dat ik je kon helpen , verzachten of wat dan ook, maar helaas dat gaat niet....

Nogmaals heel veel sterkte , de kaarsjes zijn aan, de haard ook en we denken aan jullie..........

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:29

Spicegirl en allen die jou zó dierbaar zijn.
Ik hoop dat onze kaarsjes toch lichtpuntjes voor jullie zijn in deze donkere periode. Dat het iets van je angst kan wegnemen. Daar hoop ik op.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:31

marcel hou je koppie hoog hoor , en spice.... het blijft een k u t verhaal, dag sterke vrouw Y;(

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:34

Ik denk aan jullie, weet even niet wat te zeggen. Hoop dat ze geen pijn en angst heeft..

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:36

Geef mij nu je angst, ik geef je warmte terug.

Of zoiets zong Guus meeuwis (?) ooit. En als het zou kunnen zou ik het voor je doen. Het maakt me verdrietig dat je zo lijdt. Ik stuur telepatisch warmte en rust naar je toe en hoop maar dat je er wat aan hebt.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:41

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:42

Ayasha schreef:
Ja, laten we gaan discussiëren over definities. :) De chirurg die me er uit gehaald heeft noemt het "dood geweest" zijn. Als het je gerust stelt (of misschien juist niet) ik had er eigenlijk ook niet uit mogen komen. Ze begrijpen het tot op heden nog steeds niet.
Hoe het ook zij, ik ga er in het topic niet verder op in. De enige reden dat ik het vertel is omdat Pris er misschien wat aan heeft. :) Ik vertel het nl. zelden of nooit, denk dat dit misschien de 2e keer is in al die jaren. :)

Ik vind het gewoon een apart iets, ben zelf ook bang voor de dood, en dan lees ik dit en ja...nouja laat maar,
Ik hoop iig wel dat er steun uitgehaald kan worden, daar ben ik mee eens.

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:48

Heel veel sterkte marcel en Spice.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:52

Sterkte.. Y;(

Hier zijn geen woorden voor

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:00

Angeliquee18 schreef:
Lieve priscilla en Marcel, hier zijn geen woorden voor.. :(

Ik wens jullie alle liefde, en alle kracht van de hele wereld.
Zo graag zou ik dat wij met zijn alle jou angst en verdriet over zouden kunnen nemen.
Jullie zijn met zijn alle zo sterk geweest, En zo hard gevochten.
En ik weet zeker, dat jij straks heel trots naar beneden kijkt, naar je geliefden ♡

Dikke knuffel, ook hier brand een kaarsje.

Mooi geschreven! Hier ben ik het ook mee eens! Je bent ons engeltje spice :(:) knuff Y;(

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:03

Hier brand weer een kaarsje! Veel sterkte voor vanavond en vannacht, ik denk aan jullie. :*

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 22:56

Ik duim voor een goede nacht! Slaap lekker Spice (en Marcel natuurlijk ook!) !! <3

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:02

Pffff jeetje..

Ik hoop dat je snel vrede vind..
Beter ga je niet meer worden.
Dan liever vrede en rust...
Hoop dat ik dit zo goed verwoord.

Sowieso ben je de 25e hier in gedachten.. En toast ik op mijn verjaardag op jou. Of je nu hier bent of daar..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:22

Ik lees al lang mee maar weet nooit zo goed wat ik moet zeggen... Ik hoop dat je je rust snel mag vinden en vredig mag gaan. Laat het los.... Y;( Bedankt Marcel voor de updates ondanks dat jullie waarschijnlijk samen zoveel mogelijk tijd willen doorbrengen. Veel sterkte voor iedereen Y;(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:27

Heel veel sterkte Marcel en lieve Pris!