Ik ben nu een week bezig, 2 kilo kwijt en voel me goed. Maar nu heb ik overal bultjes.. ook in mn mond en las al wel ergens dat het je hormoonbalans wat kan veranderen en daarmee ook je huid. Meer mensen ervaring mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annikoe schreef:Ik ben gisteren voor het eerst helemaal opgemeten en gewogen enzo.
Ik heb blijkbaar een vetpercentage van 31% en een spierpercentage van 33%. Ik heb er verder geen verstand van, maar blijkbaar zit ik goed genoeg in mijn bespiering
Vanochtend heb ik 2 crackers op met filet American en toenstraks bij mijn opa en oma een worstenbroodje (ipv 2 worstenbroodjes)
Amaris schreef:Annikoe schreef:Ik ben gisteren voor het eerst helemaal opgemeten en gewogen enzo.
Ik heb blijkbaar een vetpercentage van 31% en een spierpercentage van 33%. Ik heb er verder geen verstand van, maar blijkbaar zit ik goed genoeg in mijn bespiering
Vanochtend heb ik 2 crackers op met filet American en toenstraks bij mijn opa en oma een worstenbroodje (ipv 2 worstenbroodjes)
Ach denk maar zo: dat scheelt dan al snel de helft
The_Cat schreef:Inderdaad! En ik probeer mezelf niets te ontzeggen, gewoon minderen. Ik denk ook niet dat het werk als je gewoon stopt met snoepen of iets vettiger, dan ga je op een bepaald moment meer trek krijgen. Maar net zoals jij probeer ik dan gewoon te minderen.
Gisteren is het me ook gelukt. Kip met pikante saus,wokgroentjes en rijst gemaakt. Heb rustiger gegeten, in pauzes, en heb zo goed als de helft minder gegeten als anders, en nu heb ik voor vandaag nog. Anders schrok ik zo dat ik mezelf overeet, omdat ik het dan te lekker vind. Nu heb ik mezelf gedwongen kalmer te eten, en te stoppen met genoeg, en niet meer eten uit goesting. Nu kan ik dus een 2de portie eten