Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleionomae schreef:Ik ben ook iemand die maar blijft denken, vooral bij de eerste heb ik lang zitten twijfelen of het nou echt wel was wat ik wilde zode tekst van de 2e had ik al jaren in mn hoofd, maar van de een op de andere dag wist ik ineens waar ik m wilde hebben en in welk lettertyp. Daar heb ik gek genoeg geen moment meer over getwijfeld
Deijs schreef:Ik dacht eerst dat ik dit niet zou hebben; dat als je rechts een tattoo hebt je hem daarna links moet zetten voor het evenwicht
Wel dus
Ik ben een overthinker, word daar zo moe van. Ik heb weer een idee voor een tattoo maar ik ben eeuwig en altijd de twijfelaar.
Mijn 1e tattoo was spontaan en in een opwelling, zulke dingen zijn gewoon beter voor mij
Hoe doen jullie dat?
Tinkerloos schreef:Leuk MuSLi!
Wel foto plaatsen als ie klaar is he!
Ik heb op mijn 16de in een opwelling een steigerend paardje op mijn bovenarm laten zetten.
Toen ik 20 was heb ik er een paardenhoofd over laten coveren.
Nu ik 40 ben heb ik het paardenhoofd laten coveren door een fullsleeve.
Hoop niet dat ik als ik 70 ben mijn sleeve laat coveren. Lol.
Ik wilde al een tattoo toen ik 6 was, dus heb 10 jaar met het idee gepen dat ik er ooit een zou zetten.
Toen was dat nog niet gewoon, dat meisjes/vrouwen een tattoo lieten zetten.
En ik mocht het ook niet van mijn ouders.
Dus in een opwelling stiekem die tattoo gezet.
Kon niet langer wachten.
Gelukkig zijn de tattoos,de technieken en de artiesten van nu een stuk beter dan 35 jaar geleden,en is het ook heel normaal dat een vrouw nu een tattoo heeft.
Kana,subtiele tattoo!
Tessa,gaat het zwart wit of kleur worden?
Joolien schreef:Heb je nog contact gehad met sailors and crooks Tessa?
Mrijn schreef:Echt super gaaf Tessa! Ik kan alleen het tekentje rechts bovenin niet thuis brengen.
Ik vind je sleeve echt prachtig worden, Tinkerloos! Ik sta er echt van te kijken hoe goed de kleur heeft gedekt op het zwart. Dat geeft mij hoop voor mijn cover up. Ik be nu steeds uitgegaan van zwart over zwart, maar dat is wel heel erg beperkend. Ik ga Amanda even op jouw foto'wijzen, kijken of dat ook haalbaar is voor mij.
Mijn tattoo is heel mooi geheeld. Ik heb alleen nu pas af en toe even jeuk (ruim 2 weken later). Is dat normaal? Ik was al helemaal blij dat ik er zonder jeuk vanaf was gekomen