[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:29

Ik ben ook iemand die maar blijft denken, vooral bij de eerste heb ik lang zitten twijfelen of het nou echt wel was wat ik wilde zo :j de tekst van de 2e had ik al jaren in mn hoofd, maar van de een op de andere dag wist ik ineens waar ik m wilde hebben en in welk lettertyp. Daar heb ik gek genoeg geen moment meer over getwijfeld

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:33

Loolotte: Ik spreek even voor mezelf, maar ik heb geen moment spijt gehad :n
Het staat symbool voor dingen die speelden toen in mijn leven en de stijl is precies wat ik wilde.
En gewoon mooi om je reis mee af te sluiten in het buitenland :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:35

Eleionomae schreef:
Ik ben ook iemand die maar blijft denken, vooral bij de eerste heb ik lang zitten twijfelen of het nou echt wel was wat ik wilde zo :j de tekst van de 2e had ik al jaren in mn hoofd, maar van de een op de andere dag wist ik ineens waar ik m wilde hebben en in welk lettertyp. Daar heb ik gek genoeg geen moment meer over getwijfeld

Ja dat heb ik dus voor mijzelf wel duidelijk; welk lettertype en waar!

@loolotte; nee van die van mij heb ik ook geen spijt! hij staat op mijn enkel; let it happen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:37

Deijs schreef:
Ik dacht eerst dat ik dit niet zou hebben; dat als je rechts een tattoo hebt je hem daarna links moet zetten voor het evenwicht :Y)

Wel dus _O-

Ik ben een overthinker, word daar zo moe van. Ik heb weer een idee voor een tattoo maar ik ben eeuwig en altijd de twijfelaar.
Mijn 1e tattoo was spontaan en in een opwelling, zulke dingen zijn gewoon beter voor mij :P
Hoe doen jullie dat?

Dit dus haha! Heb er een op m'n linker onderarm, en de volgende komt op m'n bovenbeen. Nah die 'moet' dan rechts toch :')
Edit: verder heb ik heel lang nagedacht over m'n eerste. Is ook wel 1 vol met betekenis. De tweede zit nu sinds een tijdje in m'n hoofd. Vind ik vooral 'mooi' met wel wat betekenis maar niet zo beladen als de 1e :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:42

Ah oke, dat is wel goed om te horen dan :D Ik heb wel in mijn hoofd wat ik mooi vind en waar en dergelijke, maar blijf maar denken 'wat nou als ik over 10 jaar opeens black & grey realistische tattoos (bijvoorbeeld) heel mooi vind', dan zit ik daar met mijn compleet andere stijl tattoos :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:54

Ik heb mijn eerste ook relatief spontaan laten zetten. Had het idee wel al een hele tijd maar besloot toen uit het niets ineens om hem gewoon te laten zetten. Echt geen seconde spijt van, vind mijn eerste tattoo nog steeds prachtig. Mijn tweede is ook best spontaan gegaan, heb in twee maanden het idee gekregen, door de artist laten tekenen en laten zetten. Ook hier nog geen spijt van :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:30

Alvast een dikke knuffel, ik kom er inhoudelijk nog op terug per PB :(:)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:38

Ik ben totaal geen twijfelaar. Wist al heel lang wat voor soort sleeve ik wilde, althans, in de zin welke drie elementen er in moesten. De invulling hoe die elementen er kwamen liet ik aan de artiesten over.

Ben niet iemand die bij het zien van een tattooshop naar binnen gaat en gelijk laat zetten, maar ook niet iemand die twee jaar denkt over een ontwerp. :D.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:45

mijn eerste twee zijn ontzettend snel gezet en binnen de 6 maand van elkaar. Echter bij de 2de ben ik na verloop van tijd gaan twijfelen (lees: de betekenis ervan had totaal geen nut meer in mijn leven). Vandaar de cover up. Betekensis en ontwerp waren klaar in 2 maand.. en dan de afspraak natuurlijk. Heb er nu wel voor gezorgd dat het een tijdloze is geworden ;-)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:50

Corelli schreef:

Knuffel voor wie?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:59

Ik denk verkeerde topic. Haha!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:20

Ik mag vanavond weer, schaduwen en kleuren *\o/*
Ben super benieuwd naar het eindresultaat..

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:29

@Kana; wat een lieve tattoo!!
Ik ook @MuSLi! :D

Ik heb inmiddels mijn sleeve 'biiiijnaaaa' af. In ieder geval de plaats van alles is nu wel zo goed als zeker. Nouja, dat denk ik. :D Nouja, nee, ben nog lang niet 100% tevreden haha. Maar we komen in ieder geval ergens. :D

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:32

Leuk MuSLi!
Wel foto plaatsen als ie klaar is he!

Ik heb op mijn 16de in een opwelling een steigerend paardje op mijn bovenarm laten zetten.
Toen ik 20 was heb ik er een paardenhoofd over laten coveren.
Nu ik 40 ben heb ik het paardenhoofd laten coveren door een fullsleeve.
Hoop niet dat ik als ik 70 ben mijn sleeve laat coveren. Lol.

Ik wilde al een tattoo toen ik 6 was, dus heb 10 jaar met het idee gepen dat ik er ooit een zou zetten.
Toen was dat nog niet gewoon, dat meisjes/vrouwen een tattoo lieten zetten.
En ik mocht het ook niet van mijn ouders.
Dus in een opwelling stiekem die tattoo gezet.
Kon niet langer wachten.

Gelukkig zijn de tattoos,de technieken en de artiesten van nu een stuk beter dan 35 jaar geleden,en is het ook heel normaal dat een vrouw nu een tattoo heeft.

Kana,subtiele tattoo!
Tessa,gaat het zwart wit of kleur worden?
Laatst bijgewerkt door GeneralFlynn op 20-02-15 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:33

Wat super schattig zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:34

Heb je nog contact gehad met sailors and crooks Tessa?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:35

Inderdaad, wel foto plaatsen Musli, ben heel benieuwd als die van jou ingekleurd en geschaduwd is :)

Gaaf TessaVB, vooral in die boomvorm zo :j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:58

Echt super gaaf Tessa! Ik kan alleen het tekentje rechts bovenin niet thuis brengen.

Ik vind je sleeve echt prachtig worden, Tinkerloos! Ik sta er echt van te kijken hoe goed de kleur heeft gedekt op het zwart. Dat geeft mij hoop voor mijn cover up. Ik be nu steeds uitgegaan van zwart over zwart, maar dat is wel heel erg beperkend. Ik ga Amanda even op jouw foto'wijzen, kijken of dat ook haalbaar is voor mij.

Mijn tattoo is heel mooi geheeld. Ik heb alleen nu pas af en toe even jeuk (ruim 2 weken later). Is dat normaal? Ik was al helemaal blij dat ik er zonder jeuk vanaf was gekomen :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:00

Tinkerloos schreef:
Leuk MuSLi!
Wel foto plaatsen als ie klaar is he!

Ik heb op mijn 16de in een opwelling een steigerend paardje op mijn bovenarm laten zetten.
Toen ik 20 was heb ik er een paardenhoofd over laten coveren.
Nu ik 40 ben heb ik het paardenhoofd laten coveren door een fullsleeve.
Hoop niet dat ik als ik 70 ben mijn sleeve laat coveren. Lol.

Ik wilde al een tattoo toen ik 6 was, dus heb 10 jaar met het idee gepen dat ik er ooit een zou zetten.
Toen was dat nog niet gewoon, dat meisjes/vrouwen een tattoo lieten zetten.
En ik mocht het ook niet van mijn ouders.
Dus in een opwelling stiekem die tattoo gezet.
Kon niet langer wachten.

Gelukkig zijn de tattoos,de technieken en de artiesten van nu een stuk beter dan 35 jaar geleden,en is het ook heel normaal dat een vrouw nu een tattoo heeft.

Kana,subtiele tattoo!
Tessa,gaat het zwart wit of kleur worden?

Kleur ofcourse :D

Joolien schreef:
Heb je nog contact gehad met sailors and crooks Tessa?

Nee, eigenlijk nog helemaal niet haha. Ga zo langs een shop in Gouda, die gast kan wel gaaf met kleuren werken, maar twijfel over een paar andere dingen. Maar wil even kijken of hij nog tips heeft voor het ontwerp en de achtergrond etc. :)

Mrijn schreef:
Echt super gaaf Tessa! Ik kan alleen het tekentje rechts bovenin niet thuis brengen.

Ik vind je sleeve echt prachtig worden, Tinkerloos! Ik sta er echt van te kijken hoe goed de kleur heeft gedekt op het zwart. Dat geeft mij hoop voor mijn cover up. Ik be nu steeds uitgegaan van zwart over zwart, maar dat is wel heel erg beperkend. Ik ga Amanda even op jouw foto'wijzen, kijken of dat ook haalbaar is voor mij.

Mijn tattoo is heel mooi geheeld. Ik heb alleen nu pas af en toe even jeuk (ruim 2 weken later). Is dat normaal? Ik was al helemaal blij dat ik er zonder jeuk vanaf was gekomen :D

Das de muts van de meeuw in de Reddertjes. Maar over die twijfel ik nog erg, heb hem in 10 minuutjes gemaakt ofzo :+

Thanks allemaal :D

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:18

Zooo.. die van mij staat ook..

Afbeelding

Sorry voor de wazige foto.. straks komt een betere..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:22

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:35

Tinkerloos schreef:
Corelli schreef:

Knuffel voor wie?

Uhh oeps! :D inderdaad verkeerde topic, sorry!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:43

ohhhh jippie.
vandaag heb ik mogen voelen wat er altijd bedoeld wordt met: "bijwerken doet veel meer pijn" :+
jeeeetje... ik begin spontaan te twijfelen over een tattoo op mijn voet :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:45

Heel stom maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het zo'n zeer doet.
Ik heb er nog maar 1 en die staat op de binnenkant van mijn enkel. Volgende wordt ribben.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:47

ik kon het me ook niet voorstellen. ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen...
het zetten de eerste keer deed namelijk totaal geen pijn. ik voelde het en dat was 't...

neeeee prettig is anders hihi. 't was wel te doen, maar niet van harte :o