Ahhgrrrr! Ik was net zo lekker bezig met de 30 day shred en nu kan ik level 3 nergens vinden! Iemand een linkje? (Ik zit dus gewoon al helemaal klaar in sportkleding)
Ja sorry , ik keek alleen op YouTube. Maar toen ik ging googelen kwam ik hem ook snel tegen. Dank je wel voor het kijken in elk geval! Op YouTube vond ik alleen een nagesynchroniseerd versie! Ook leuk!
Vorig jaar de 30 day shred gedaan en dat beviel me heel erg goed. Na een jaar in het buitenland gezeten te hebben, vlieg ik maandag weer naar Nederland. Hier blijf ik 1,5 maand voor ik weer terug vlieg naar Nieuw Zeeland.
Aangezien ik het afgelopen jaar erg ongezond heb geleefd met geen tot weinig beweging (ben bijna 10 kilo aangekomen) wordt het nu echt weer tijd om aan de bak te gaan!
Ik wil dus vanaf volgende week eerst weer beginnen met 30 day shred, gecombineerd met wielrennen/hardlopen en veel strechen/yoga.
Heb thuis verschillende gewichtjes staan dus dat komt goed uit
Oh mijn naam is trouwens Sanne, en ik word over 2 week 21.
Kaplaars
Geplaatst: 30-05-16 20:00
Ripped in 30 gevonden! In de link staat level 1, dan zie je de andere levels vanzelf.
Sorry dames, ik heb het net gemaild. Iets met een druk weekend
KarinvdM
Geplaatst: 30-05-16 22:26
Kaplaars schreef:
Op mijn iPad wel, ik heb ze net nog geprobeerd.
Ik heb een ipad1. Ik kan youtube ook alleen nog via de app bekijken.
O top,ik zal morgen even kijken.
Kaplaars
Geplaatst: 31-05-16 10:05
Yes! de 30 day shred zit erop! Ik ben zo trots op mezelf! (Dat mag ook wel eens gezegd worden he?) Ik ben ook echt strakker geworden en een aantal kilo kwijt! Zo gaaf!
Nu lekker verder met ripped, ik heb de smaak helemaal te pakken! Weet iemand welk gewicht de gewichtjes moeten hebben? Ik kom verschillende dingen tegen.
Dank je wel voor de mail!
Kaplaars
Geplaatst: 31-05-16 13:09
Ik kan mijn bovenstaande bericht niet meer veranderen. Maar hierbij de meetresultaten: Buik: -8cm Bovenbeen: -1 cm Bovenarm: -2 cm Billen:-3 cm( zien er wel strakker uit) Taille: -3,5 cm En min vier kilo totaal. Ik heb geen dieet erbij gedaan en normaal gegeten, ik geef namelijk borstvoeding.
Ik ben echt heel slecht, om de een of andere manier heb ik constant tijd gebrek waardoor dat half uurtje niet ergens in te plannen is. En als ik dan een half uurtje over heb ben ik zo kapot dat ik er geen zin in heb... terwijl ik weet dat ik mij na het sporen altijd beter voel...
Eigenlijk heb ik gewoon een keiharde schop onder mijn hol nodig
Ik wil ook weer beginnen met shred. Het langste wat ik ooit heb volgehouden is 8 dagen (toen werd ik namelijk ziek). Heb daarna nooit meer de motivatie gevonden om echt weer aan de slag te gaan. Maar nu ik mijn scriptie ingeleverd heb en nu een tijdje niks te doen heb, moet ik van mezelf wel aan de slag.
Mijn doelen: - 5 kg - strakkere buik/benen - sterker en gezonder voelen
Ik wil naast shred ook actief gaan wandelen of gaan touwtje springen.
Net dag 2 gehad, en was toch echt even vergeten hoe zwaar dit was. + de spierpijn door de workout van gisteren maakte het vandaag alleen maar zwaarder haha
Goed bezig! Ben ook al een paar keer begonnen maar laat het steeds weer liggen. Wil het nu weer oppakken en 2 keer per week doen. Doe ook al fysiek werk met veel lopen, tillen enz, dus vind 2 keer dan wel mooi.
Gisteren overgeslagen, heel slecht ik weet het. Wilde het in de avond gaan doen maar mijn oog werd helemaal geïrriteerd en het was echt geen doen zo. Vandaag maar even extra goed bezig dus!