Eindelijk weer lekker aan het lopen, zit al een paar weken enorm slecht in m'n vel en daar heeft het hardlopen erg onder gelopen; totaal geen motivatie om te gaan lopen en áls ik mezelf dan zover kreeg leek er wel iron in m'n schoenen te zitten.
Zondag een klein rondje van 3km gelopen en vandaag om half 7 vanochtend zonsopgang gaan kijken/hardlopen. Enorm koud en vroeg opstaan, maar het is het zeker waard, vind het altijd zo heerlijk om 's ochtends vroeg in een compleet leeg en peaceful bos te gaan lopen. Zelfs bijna een PR op de 5km gelopen zag ik achteraf.
Vrijdag ga ik met een vriendin naar Utrecht om bij de CoolBlue naar sporthorloges te kijken. Keuze is nog niet gemaakt maar ik heb m'n oog op de Suunto Quest. (de blauwe)
chanelle14 schreef:Ik heb de app Nike+ gedownload en heb vanochtend weer
een keer gelopen, maar wat een tegenvaller zeg. Maarja, dat geeft me wel weer motivatie
om weer aan de gang te gaan!
Naam? Kunnen we vrienden worden en challenges beginnen met nog twee andere mede-Nike gebruikers 
Benangelique,
ik zou lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Als je happy wordt van het lopen; loop lekker een klein rondje, en anders pak je gewoon even rust.