Sunneva schreef:Dank je joolien!
Is het "over" nu, als in ben je er vanaf gekomen? Of is het iets dat altijd nog wat aanwezig blijft?
En ik heb net je blog gelezen, wat heb je dat ongelofelijk goed geschreven en hoe herkenbaar! En wat geweldig dat je je vriend je tranen durft te tonen, en dat hij het gevecht met jouw verdriet aandurft.
Dank je, mijn vriend is mijn held
Ik ben er nog heel hard mee aan het werk hoor, ik ben bewust bekwaam om het zo te noemen. Ken je dat?
Onbewust onbekwaam: je hebt niet door dat er een probleem is, en wat dat probleem dan is.
Bewust onbekwaam: je weet dat er een probleem is, wat het probleem is, alleen weet je niet hoe je dat moet veranderen.
Bewust bekwaam: je verandert je gedrag, maar staat hier nog wel bewust bij stil en iedere keer dat je je nieuwe gedrag wil uiten, is dat een bewuste uiting.
Onbewust bekwaam: je nieuwe gedrag is ingesleten, je hoeft niet meer zo na te denken om het gedrag te tonen, het gaat vanzelf.
Anyhow, ik heb/had heel erg bindingsangst ook. Een keer in de zoveel tijd, begon ik ontzettend te twijfelen aan mijn relatie, en of dit het wel was, en alles in mijn lijf zei dat ik weg moest bij hem. Om dan vervolgens wanneer dat gevoel weg trok, weer dolverliefd en intens gelukkig met hem te zijn. Dat is eigenlijk mijn staat waar ik normaal in verkeer.
Maar doordat ik nu bewust ben, blijven deze mmenten uit. Soms is de verliefdheid iets minder, maar dat is iets normaals.
als jouw gevoel zegt dat het niet gaat of dat het het zelfs erger maakt, dan moet je het gewoon niet doen.
Dus dan denk ik al snel ach laat dan maar, doe ik morgen wel