[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:31

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:38

Ik vind het idee leuk maar de uitvoering iets minder.... ik vind het allemaal heel bibberig en "plat"
Verder mist er in je tekst een apostrof... weet niet of dat bewust is?

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:43

Bedankt nog allemaal voor de complimenten!
Van 't blauw zie ik zelf nog steeds niet echt om eerlijk te zijn, maar dat ligt mss ook aan smaak.

BarrieVabis mag ik vragen wat de gedachten achter deze tattoo('s?) zijn?
Lijken me zo gewoon een beetje random plaatjes, inderdaad ook een beetje plat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:45

Sorry Barrie, ik kan er niet enthousiast over zijn. Het idee moet je zelf weten maar de uitwerking is imo echt niet goed, slechte lijnen, sterretjes die niet kloppen. Ik zou er niet blij mee zijn. Maar ik ben dan ook mateloos kritisch.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:52

_Friemel schreef:
Verder mist er in je tekst een apostrof... weet niet of dat bewust is?

Ik ben idd ook benieuwd of de taalfout bewust is??

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:56

uhh er is geen taalfout?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:57

Jawel, 'Whats done, is done.'
Dat moet What's zijn. Omdat het een samentrekking is van What en is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:57

BarrieVabis schreef:
uhh er is geen taalfout?

What's is dus met apostrof.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:00

BarrieVabis schreef:
uhh er is geen taalfout?

Oei, dan heb je je niet heel goed voorbereid denk ik :o

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:01

Ik vind 't akelig om te vragen :'), maar waar zijn ze nu precies 6?! uur mee bezig geweest?

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:09

tattooshop 'tattoo bob' beweerde dat het zonder koma was, helaas hebben hun 2 maal iets verpest tegen vreselijk hoge prijzen. ik vind het trouwens wel grappig dat hier de meest lelijke dingen mooi gevonden worden en alles van mij maar afgekraakt moet worden. ik neem gewoon wat ik mooi vind ik hoef geen gekraste uitgeschoten lijnen van adam

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:11

Dan zou ik tattoo Bob hier zeker even op aanspreken, want je loopt echt met een grove taalfout rond nu.
Wellicht moeten zij in de toekomst ook maar geen advies meer geven wat betreft de Engelse taal.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:13

Dan heb je je toch niet goed voorbereid. Maar ik maak uit je post op dat je dus bij tattoo bob bent geweest? Terwijl ze al 2 maal wat verpest hebben?
En hier zijn inderdaad veel verschillende smaken en over smaak valt niet te twisten maar ik zie hier ook vooral bibberlijnen en inderdaad ook nog een spelfout.
Adam kan je stijl niet zijn, maar er wordt hier ook niet alleen maar van Adam gepost, en ik vind dat 'alles' van jou afgekraakt wordt ook een beetje overtrokken, ik weet niet of je hier al meer hebt gepost?

Nogmaals, we zijn hier nogal eerlijk en daar zijn al vaker discussies over geweest, als je bang bent dat je geen toffe reactie krijgt op je tattoo en dat niet wil horen moet je ze hier niet plaatsen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:14

Het is een kwestie van smaak BarrieVabis. :)
Het lijkt wat plat, omdat ik denk dat mensen wat anders hadden verwacht bij een 6 uur durende sleeve, i.p.v. losse ontwerpjes (die er overigens wel zoet uit zien :) ).

Om dan uit te halen naar anderen, lijkt me niet echt eerlijk toch.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:16

Nagini schreef:
Het is een kwestie van smaak BarrieVabis. :)
Het lijkt wat plat, omdat ik denk dat mensen wat anders hadden verwacht bij een 6 uur durende sleeve, i.p.v. losse ontwerpjes (die er overigens wel zoet uit zien :) ).

Om dan uit te halen naar anderen, lijkt me niet echt eerlijk toch.

Denk inderdaad dat dat het is, bij een sleeve denk ik ook eigenlijk altijd aan één geheel.
Dan verwacht je niet dat er na 6 uur van die losse dingetjes op staan..

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:18

ik ben voor de tekst en diamant bij bob geweest. staat ook duidelijk bij dat het nog niet af is en het 1 geheel word.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:22

Duidelijk geïrriteerd ben je wel,
maar duidelijk stond het er dus niet bij... Hoe wordt dit dan nog één geheel?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:28

Dat ie er langer stond hoeft toch niet te betekenen dat we de spelfout niet kunnen opmerken? :')

Staat er overigens ergens dat wij het interpreteren als af?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:34

Je zou toch haast je nieuwe tattoo niet durven showen, voor sommige dingen telt: "als je niks leuks weet om te zeggen, zeg dan maar liever niks". Dit gaat in mijn opinie ook op voor kersverse levenslange inkt in je huid. Als je ergens trots op bent en je krijgt kritiek die je niet ziet aankomen, ja daar kunnen mensen geïrriteerd van raken.

Ik vind de kersenbloesem trouwens echt mateloos schattig.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:37

Een tattoo gaat het er toch om dat je het zelf mooi vind, lijkt me dat de meningen van anderen je dan eigenlijk maar weinig moeten kunnen schelen. Je moet er zelf je hele leven mee lopen, of andere 't mooi vinden of niet. Als jij er maar happy mee bent, sowieso moet je met een tattoo wel tegen een beetje kritiek kunnen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:41

Als je geen meningen van onbekende mensen wilt en het alleen maar belangrijk wil vinden wat je eigen mening is (logisch want je zet m voor jezelf) kun je twee dingen doen. Of niet plaatsen of wel plaatsen en de kritiek naast je neerleggen als je er niks mee wilt of kunt doen. Alleen maar horen wauw wat mooi zal je nooit krijgen want ieder heeft een eigen kijk erop en smaak. Om dan te zeggen dat er niks negatiefs gepost mag worden....

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:53

Authentic schreef:
Je zou toch haast je nieuwe tattoo niet durven showen, voor sommige dingen telt: "als je niks leuks weet om te zeggen, zeg dan maar liever niks". Dit gaat in mijn opinie ook op voor kersverse levenslange inkt in je huid. Als je ergens trots op bent en je krijgt kritiek die je niet ziet aankomen, ja daar kunnen mensen geïrriteerd van raken.

Ik vind de kersenbloesem trouwens echt mateloos schattig.

Dat vind ik echt onzin, als je er zelf blij mee bent kan iedereen tegen mij zeggen dat ze het niks vinden maar dat maakt me dan echt totaal niks uit. Je ze het voor jezelf, en als andere het mooi vinden is het alleen nog maar extra leuk.

En verder wordt hier commentaar gegeven over spelfouten en bibberige lijnen, ik vind dat als die dingen aanwezig zijn dat dat ook gewoon gezegd mag worden.

Bij welke shop ben je geweest BarrieVabis?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:54

Misschien is het ook gewoon goed fatsoen om je dan stil te houden als je niks positiefs kan verzinnen.
Kritiek is niets mis mee hoor, maar als een ander al kritiek heeft geleverd is het wel zuur om er op door te gaan.

En ja, een tattoo plaats je voor jezelf, maar ikken niemand die zo ongevoelig is dat harde kritiek niet aankomt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:55

Misschien geldt dat dan voor jou Micha, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat iedereen zo denkt?
Ook wat positiefs horen is toch veel leuker dan alleen maar kritiek krijgen?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 23:57

Sorry hoor maar beetje onzin, als iemand dezelfde mening deelt dan mag je toch alsnog je mening kwijt?
Als je een tattoo zet, moet je tegen kritiek kunnen.