Santigo_ schreef:*valt binnen*
Ten eerste: Mooie bob op de vorige pagina!
Ssmarty, ik heb mij haar nog geen 2 jaar geleden heel impulsief ook kort laten knippen, geloof dat het ongeveer kinlengte was, kapster was erg enthousiast... het komt nu tot mijn bh-bandje. En tussendoor heb ik gewoon de punten laten knippen en telkens een leuk model erin gehouden. Denk wel dat jou leuk staat!
En dan nu... help! Ik verf mijn haar al meer dan een jaar 'zelf'. Ik neem de verf mee, bevriende kapster of moeders zet het dan erin. Nu heb dus deze week de bitter sweet chocolate van schwarzkopf live xxl color meegenomen, wilde van het rood in mijn haar af. Ik heb het bovenste gedeelte gewoon as/lichtblond en het onderste bruin. Laagjes geknipt dus als een soort dip-dye, maar dan andersNu had ik in de winter donkerroodbruin onderin en dat hardnekkige rood bleef telkens doorkomen. Dus ik dacht, dan maar een donkerbruin, ben ik er misschien eens vanaf. Nu interesseert het me niet zoveel als het iets anders uitvalt, meestal kan ik overal wel mee weg komen. Alleen, nu is het zwart! Echt zwartzwart. Als je dit zwart zou willen, lukt het je niet
. Op zich vind ik het niet erg, ware het niet dat ik het blond juist lichter heb gemaakt, echt tegen het witte aan, zeker als ik nu een paar keer in de zon loop. Krijg ik dat zwart nog ietsje bruiner op de een of andere manier? Of wordt dat gewoon verven?
Hoop dat iemand het nog kan volgen...![]()
Edit: Afbeelding wilt niet, maar ik heb het model van Reese Witherspoon op de vorige pagina, de 2e afbeelding van de 2. Alleen is mijn pony nu iets langer geworden
En highlights er doorheen?