Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amoj schreef:Ik dacht eerst ook dat het niet gezond was, maar huisarts zei inderdaad ook dat het geen kwaad kan. Maar blijkbaar werkt het niet helemaal voor mij. Wou graag doorslikken omdat ik altijd vrij lang en hevig ongesteld ben. Ik doe ook lichamelijk werk/stage, dus dat is gewoon niet prettig om dan heftig ongesteld te zijn...
MevrouwtJ schreef:Hallo bokkers,
Ik heb ook een vraagje. Ik slik deze pil al vanaf mijn 14e. Soms een ander merkje door de verzekering. Als ik doorslik, slik ik maar 1x door. Nu zit ik in mijn tweede strip en moet ik nog een week slikken, maar gisteren ben ik een soort van ongesteld geworden. Het is niet echt ongesteld te noemen, soms een klein beetje donker bloed(het is echt amper wat, niet hoe ik normaal ongesteld ben). Ik heb gisteren gewoon m'n pil geslikt, ik dacht is morgen vast weer weg(had met mams overlegd), maar het is er nog steeds. Kan ik nu het beste stoppen of toch de laatste week doorslikken? Ook vanwege veiligheid met sex.
MevrouwtJ schreef:Hallo bokkers,
Ik heb ook een vraagje. Ik slik deze pil al vanaf mijn 14e. Soms een ander merkje door de verzekering. Als ik doorslik, slik ik maar 1x door. Nu zit ik in mijn tweede strip en moet ik nog een week slikken, maar gisteren ben ik een soort van ongesteld geworden. Het is niet echt ongesteld te noemen, soms een klein beetje donker bloed(het is echt amper wat, niet hoe ik normaal ongesteld ben). Ik heb gisteren gewoon m'n pil geslikt, ik dacht is morgen vast weer weg(had met mams overlegd), maar het is er nog steeds. Kan ik nu het beste stoppen of toch de laatste week doorslikken? Ook vanwege veiligheid met sex.
Elin_ schreef:Ik moet even gerust gesteld worden, ik merk namelijk dat ik ontzettend wantrouw betreft de pil
Ik slik de microgynon 50, elke dag braaf. Vergeet hem nooit etc en alsnog bij elke 0,5 kilo bijv dat ik aankom of is ipv sochtends later in de middag ongesteld wordt zit ik zo vreselijk te stressen
Controleer soms wel 5x eventjes of ik pil wel genomen heb enz (heb pil altijd in make up tasje in mijn handtas vandaar)
Als je het zo nauwkeurig doet dan moet het toch wel goed zijn?
Sorry even gerustelling nodig haha
vuurneon schreef:je apotheek niet nu nog open?
Anders de dienstdoende weekend apotheek even bellen voor advies.