[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gootje2

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:50

ik had nog even vraagje over tongpiercing, want ik heb t idee dat hij heel dichtbij moet worden gezet omdat je met dat vliesje zit onder je tong..? dat loopt best ver door bij mij

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:14

gootje2 schreef:
ik had nog even vraagje over tongpiercing, want ik heb t idee dat hij heel dichtbij moet worden gezet omdat je met dat vliesje zit onder je tong..? dat loopt best ver door bij mij

de piercer weet precies waar die het ding moet zetten.
en ze kijken eerst waar die precies moet komen te staan, dan gaan ze 2 stipjes maken 1 boven en 1 onder.
daarna gaat de naald erdoorheen

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:37

Tooske schreef:
rosan schreef:
hoelang mag je eigenlijk niet zwemmen als je net een navelpiercing heb?

Bij Bodymx in bredawaar ik mijn piercing heb laten zetten mag je gewoon gelijk zwemmen hoor!

Vaag advies dan..

@ Miekelover: Ja goed schoonhouden moet je altijd doen, ook al doe je dat, zwemmen is wel slecht.. Zitten onwijs veel bacteriën in dat zwembad.. Net als dat je niet moet gaan badderen als je net je navelpiercing hebt..
Bij de een gaat ie nou eenmaal sneller ontsteken dan bij de ander. Ik heb 't risico dan ook niet genomen, heb lekker gewacht Vork

gootje2 schreef:

Iedereen heeft dat 'vliesje', daarom hoort een tongpiercing ook nooit recht naar beneden gepierced te worden, aan de onderkant zit ie NET naast dat 'vliesje'. Knipoog

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:39

Hun zeggen dat het onsteken door het zweten komt in de zomer en niet door het zwemmen hoor!
Hun hebben het ook onderzocht en meer mensen die niet zwommen hadden een ontsteking eraan

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:02

als je buiten gaat zwemmen is het al helemaal slecht als je net een navelpiercing hebt! zitten echt heel veel bacteriën in het water, en ziektekiemen in het water...

binnenzwembad mag je niet zwemmen vanwege het chloor... chloor verweekt je huid, waardoor het gat van je navelpiercing groter kan worden en de kans dat je lichaam je piercing afstoot groter wordt...

mn moeder riep gister ook: je piercing zit vlak naast je tongriempje!!! nee mam, dat is omdat hij nu dik is!

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:19

Vaak zit hij er idd naast.. die van mij kon er nog voor

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:22

Piercing in mijn tong zit heel ver naar achter, was op mijn verzoek Clown

Maar ik zou niet gaan zwemmen met een navelpiercing, eerst 6 weken laten genezen. Ik heb er transparante en waterdichte pleisters overheen geplakt toen, omdat ik wel het water in MOEST.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 12:46

Die van mij is zoiezo wat verder naar achter gedaan, doen ze daar altijd voor je tanden
maar aan de onderkant niet

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 16:08

Tooske schreef:
Hun zeggen dat het onsteken door het zweten komt in de zomer en niet door het zwemmen hoor!
Hun hebben het ook onderzocht en meer mensen die niet zwommen hadden een ontsteking eraan

het is niet hun maar zij.

tegen mij is ook gezegd dat ik moest wachten. is is een keuze die je zelf maakt. ik heb gewacht. en gelukkig was het toen ook niet zo warm.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 17:03

ik denk dat dat altijd een discuusie blijft over wel en niet zwemmen met een navelpiercing

De mijne is noot ontstoken geweest terwijl ik 1 dag erna in het zwembad lag

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:29

Daarom zei ik, het verschilt per persoon. De een is gevoeliger voor ontstekingen dan de andere..
Ik heb er gewoon voor gekozen toendertijd niet te gaan zwemmen, vond ik gewoon verstandiger..

En je tongpiercing hoort trouwens net iets naast je tongriempje te zitten (aan de onderkant), er mag niet doorheen gepierced worden.. Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:28

ja, want die van mij heeft best lang moeilijk gedaan. sinds een paar weken is hij niet meer rood, dus hij heeft 6 weken lopen rotzooien.

dat zeg ik: het is een keuze die je maakt.

bij mij ontsteekt nooit wat, en ik ben blij dat ik dacht dat de piercing geen pijn zou doen van te voren...

ik schat mezelf soms nog verkeerd in, dus wilde geen risico nemen.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:47

Ik heb nu al ong 6 jaar een tongpiercing, heb er weinig last van gehad(zat de volgende dag al weer aan de chips Lachen
Ik heb ook een navelpiercing gehad, maar ik kan zeggen dat ik daar veel last van heb gehad(daarom heb ik hem er ook uit gehaald), en met zetten deed die ook veel zeerder dan mijn tongpiercing.

Mijn broer heeft ook een tongpiercing gehad, maar is er dezelfde dag nog mee gaan zwemmen(dom dom je krijgt altijd wel wat water in je mond), hij heeft hem er daarom ook uit moeten halen.
Zijn tong was zo dik (geiriteerd) dat zijn bolletjes aan twee kanten in zijn tong zaten.

Ik zou dan ook nooit gaan zwemmen met geen enkele piercing tot dat hij dicht is.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:52

milo die van mij doet het nu ook wel naar mijn zin Tong uitsteken en toch laat ik hem er zeker nog maanden in voor ik em verwissel geen zin in dat ie weer weken rood is!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:56

Ik heb alweer 5 jaar mijn tongpiercing en 2 jaar mijn lippiercing, ben over beide erg tevreden, hoewel de lippiercing de eerste keer erg knullig gezet is. Bovendien had die kerel er gelijk een ringetje ingezet, gelijk als 3dubbel dik, meer dan een cm doorgescheurd en maandenlang rood. Hem toen uitgehaald wegens stage was ook op 2 dagen weer dicht. Een half jaar later heb ik hem laten herzetten, weer flink even pijn voor een halve seconde (en mijn tongpiercing heb ik nooit gevoeld) maar niks dik, niks rood, veel beter dan de vorige keer!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:01

Tooske schreef:
Ja klopt ook.
Maar die waar jij bent geweest heeft idd wel een hele andere mening!
Zou er niet aan moeten denken om 6 weken met die lange pin in mijn mond zou moeten lopen.
Dan had ik het dus absoluut niet gedaan!
Ik hoefde maar een week.

Daarom ga ik ook niet terug voor een kortere. hij heeft me heel veel pijn gedaan en aangezien die vent al zo eng is en stinkt. laat ik wel een keer door een ander los draaien.

dat stomme kreng wil nog steeds niet los! Boos! ben elke dag aant draaien en trekken.

Zijn jullie allemaal terug gegaan voor je tongpiercing voor een kortere of heben sommige dit ook zelf gedaan?
Zoja hoe? met een punttang ofzo en hoe doen die piercers het?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:04

@ Moonlightje: Ben terug gegaan voor een kortere, had 'm toen 2 weken geloof ik, maar durfde 'm toen erniet uit te halen, kreeg 'm ook niet los Tong uitsteken
Toen heeft hij 'm losgedraaid en heb ik er zelf een korte ingedaan, wat heel vreemd voeld toen trouwens Tong uitsteken
Was een geklungel in het begin, dat verwisselen!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:07

ja heb t gezien bij een vriendin hihi ik moes t balletje vastdraaien. vol met speeksel haha vond t harstikke eng, maar bij mn eigen niet. hij zit alleen erg scheef bij mij en ver na achter

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:24

Ik heb hem pas een half jaar geleden er uit gehaald en een kortere in gedaan, heb dus 5 en een half jaar met een lange gelopen.
ik moest hem er zelf uithalen, en jeetje wat voelde dat vreemd.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 09:55

ja lijkt me ook erg raar, maar hij is nu al manden te lang, maar ik krijg hem nog steeds niet los. dus dacht misschien met een tangetje proberen.
maar draaien jullie 1 balletje los of alle 2?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:49

@ Zerena: 5,5 jaar met die lange Wow!
T*ring, dat had ik echt niet volgehouden Haha!
Vond die lange altijd zo verschrikkelijk irritant.. Toen het eenmaal kon heb ik ook gelijk een kortere genomen. En daarna nog korter Clown

Monique, ik draag er maar 1 los Lachen

danie_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:52

hoo0i ik zag deze topic en nam even een kijkje,, Tong uitsteken ik wil een navelpiercing en mag er ook 1 voor mijn verjaardag! maar doet het zeer? en hoe wordt hij gezet..Haha!
maarja
ciao (F)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:34

De vraag 'doet het zeer' is eigenlijk haast niet te beantwoorden.. Iedereen heeft een andere pijngrens Knipoog
Bij mij deed het niet SUPERveel pijn, maar een fijn gevoel was het niet nee..
Bij een vriendin van mij deed het juist weer wel erg zeer.. Lachen

Er wordt een soort 'klem' op je navel gezet, en daar pierced hij de naald doorheen, en dan gaat de piercing erdoor. Balletje erop; dan zittie Knipoog

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:37

En ook al doet t zeer.. wie mooi wil zijnn moet pijnlijden
Vind dat altijd zo`n stomme vraag.,.. als je het wilt moet je er ook maar wat voor over hebben

maare. . nog meer met tepelpiercing?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:46

@ Limerick: Helaas niet, wil 'm wel heel graag Ja