Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Supervixen schreef:Dat op foto 2 is de een Kochbunker uit de 2e wereldoorlog. Daar zijn er 8 van daar in het bos. Het is een eenmansbunker. Ze hadden een observatiefunctie.
Vervelend BusyMissy!

Goof schreef:Goed naar je lijf luisteren BusyMissy. Hoe heb je je heup gebroken? Heb je daar geen last van met lopen?
Lekker SV, flinke hoogtemeters. Wat ia dat op foto 2?
Lekker rondje Sherivey. Loop je altijd in de duinen of pak je ook wel andere stukken? Genoeg te lopen daar.
dat ik te weinig hoog-aerobe en anaerobe activiteiten heb. Ik wil dit echter niet met het hardlopen doen, want dan ga ik weer te snel lopen, met waarschijnlijk mijn overbelasting als gevolg. Dus dan maar andere manieren bedenken voor de hogere hartslagen.
. Jij hebt het nu over een tweedaagse. Ik heb bij meerdere vierdaagse evenementen al na dag 1 een training readiness van 1 en een hersteltijd van teveel
. Maar no way dat ik stop
. 
. Volgende keer dus even bedenken onder wat voor activiteit ik dit ga zetten..... Misschien gewoon wel wandelen...

en mijn hoog-aerobe activiteiten staan net weer binnen het stippellijntje
. Ga een volgende keer met zo'n training als deze even kijken of de andere opgang pittiger is en wil dit echt opbouwen. Gelijk ook een beetje klimmen oefenen, want anders heb ik in juni echt een probleem in Frankrijk vrees ik 
.... We gaan het zien Sherivey schreef:Goof schreef:Goed naar je lijf luisteren BusyMissy. Hoe heb je je heup gebroken? Heb je daar geen last van met lopen?
Lekker SV, flinke hoogtemeters. Wat ia dat op foto 2?
Lekker rondje Sherivey. Loop je altijd in de duinen of pak je ook wel andere stukken? Genoeg te lopen daar.
Ik loop in het bos, de duinen of het strand, als ik ga trailen.
Maar bvb in de ochtenden, wanneer het nog donker is, dan loop ik door de polder. Je mag hier niet het bos in pf het strand op in het donker
. Maar snap heel goed dat velen hier niet aan moeten denken. Maar ja, 19 april mijn eerste 80er (van de vier), eind mei de Elfstedentocht en in juli Nijmegen 4x50km..... Zal mijn lichaam wel weer een beetje moeten laten wennen. En al helemaal voor de beoogde 100km-tocht
waar heb je gelopen, misschien dat ik er ook eens naartoe ga voor een training

. Uiteindelijk is het allemaal voor het goede doel en ik weet niet precies wat er nu vermoeidheid is van de trail en bootcamp en wat er van de behandeling is.
, ben alleen aan het eind van die periode helemaal klaar met alle toeristen
Mooie training gedaan! En 49 km, wow!