Mooi Mandy! Geniet ervan. Goede terugreis Faringo. Mooi Lizard, het ziet er wel erg grijs uit zeg. Jojo, zo leuk dat ze mee gaan naar stal. lekker dat je weer aan het wandelen bent JeaDH. Van harte Susanh! Ah leuk, een wildpark.
Ik heb niet meer gewandeld en denk dat het er deze week ook niet meer van komt. Die laatste week op school is altijd zo hectisch en vermoeiend. Heb nergens zin in.
gaucho
Geplaatst: 03-07-23 20:41
Sterkte met de laatste loodjes Goof.
Hier eerst een rondje gewandeld met de hele familie en daarna nog 5 km hardgelopen samen met Jex.
Was lekker, hardlopen met dit weer gaat een stuk beter dan met die warmte.
Heerlijk. Ik had ook nog wel even gewild, maar was vanmiddag bij de fysio en daar heb ik nu last van ( ), bovendien mag ik ook wel eens een dagje niets doen en rust pakken.
Ik heb vandaag ook niet gewandeld na werk was ik moe en had een rare buik. Morgen hoop ik weer hard te lopen Iig. Hopelijk is het dan net zo koel Als vandaag
JeaDH
Geplaatst: 04-07-23 08:32
Met zulke bomen in de buurt kun je wel een buitje hebben SusanH, ondanks dat regen snel verveelt is alles wel heerlijk opgefrist!
Mooi Mandyy, dat zebraatje
Sta je voor de klas Goof? sterkte nog de laatste dagen.
Mag ik hier binnen vallen, ik heb een tijdje mee gelezen, op een gegeven moment afgehaakt, maar ben nu volop in training. Ik ga namelijk van 31 augustus tot 3 september een huttentocht lopen in Italië. Namelijk de Alta via del granito: https://www.snp.nl/reis/italie/trentino ... to#program Ik loop nu zo'n 2 keer per week tussen de 8 en 12 km in de heuvels van het Montferland en af en toe ook ergens anders. Verder loop ik zo ongeveer dagelijks minimaal 3,5 km met de honden.
Geweldig plan sas27! Laat vooral weten hoe het was, ik heb het ook op mijn lijstje staan. Ik zou alleen niet met anderen op een kamer willen liggen.
JeaDH, ja klopt, voortgezet onderwijs. Die laatste weken zijn volgepropt en dodelijk vermoeiend. En ik ga vrijdagavond direct weg naar de stacaravan voor 6 weken, dus ik ben ook thuis alles aan jet regelen, inpakken, kat uit logeren brengen etc etc. Dus ik ben heel moe nu
gaucho
Geplaatst: 04-07-23 11:16
Staat bij mij ook hoog op mijn lijstje voor volgend jaar, een huttentocht in de Dolomieten. Heel benieuwd hoe het bevalt.
Bootsiebob
Geplaatst: 04-07-23 11:21
Leuke tocht sas27
Ik heb twee huttentochten van elk 7 dagen in Zwitserland en Italië gedaan in het verleden. Oordoppen niet vergeten! En in Italië is het ontbijt magertjes met vaak oud brood dat over is van de avond ervoor, maar wel heel veel eten bij het diner. Spaghetti (standaard met nog een extra portie erbij) als voorgerecht, kip uit de oven, patat en groente als hoofdgerecht en panna cotta als nagerecht. Heerlijk na een zware wandeldag
Goof fijn vooruitzicht. Sterkte met de drukte deze week
Goed om te weten dat het ontbijt magertjes is, er wordt ook aangeraden muesli repen mee te nemen dus dan neem ik er wat extra mee Avondeten klinkt geweldig! Wat ik erg fijn vind in vergelijking met Oostenrijk is dat je alleen een lakenzak mee hoeft te nemen en een kussenhoes, dus geen gesjouw met slaapzak en kussen. Oordoppen ook een goede! Was ik bijna vergeten van mijn laatste huttentocht 2 jaar geleden. Verder nog tips wat mee te nemen?
@Goof, succes met de drukke week, maar daarna dan wel lekker lang vakantie toch...
Bootsiebob
Geplaatst: 04-07-23 11:58
Plasic tasjes om eventueel nat geregende of nat bezwete (of zwem-) kleding in te doen, om te voorkomen dat de rest van de inhoud van je rugzak nat wordt! In de hutten droogt het soms niet goed wanneer het vochtig is. En natuurlijk een waterdichte rugzakhoes. De eerste wandeldag is pittig zeg! Maar wat een mooie omgeving