Zebrastreep schreef:Maxima_S schreef:Omdat sinds de inauguratie van Biden de hoeveelheid cycli wat wordt gebruikt van het beoordelen van een PCR test van 45 terug is gebracht naar 30 bij de WHO. Waardoor er veel minder vals positieve tests worden vermeld.
Ik vind het wel weer kenmerkend voor Bokt dat het zo overheids gezind is. Een beetje kritiek wordt weggewuifd als Wappie en als je iemand knuffelt of op verjaardagsbezoek gaat en er meer dan één persoon is ben je asociaal of egoïst? Mijn hemel, wat kan propaganda toch veel op zijn kop zetten....
Eigenlijk bepaald welke info je in je op neemt welke mening je hebt. En het is gewoon zo krom als iets dat wordt gespeeld met het aantal cycli wat wordt gebruikt voor de PCR test, dat deze in één dag gepeerreviewd is en dat we als debielen worden betutteld door een overheid waarbij Rutte zelf zegt dat testen zonder klachten geen zin heeft maar wel iedereen die terugreist uit een ander landmoet zich laten testen met of zonder klachten.....![]()
Die test mag je dan natuurlijk zelf betalen à weet ik hoeveel geld dat is toch ontzettend krom? Zo zijn er nog heel veel andere kromme, niet recht te breien, voorbeelden te noemen wat kompleet de plank misslaat.
En nu ben ik echt een vredelievend persoon en wil niemand zijn geloof of waarheid aantasten maar andersom mag je zelfs iemand doodwensen? Dat gaat echt wel heel erg ver. Willem Engel mag dan wat extreem zijn in zijn uitspraken maar dan wens je iemand toch nog niet dood?![]()
Het is een kwalijke zaak dat ook hier op Bokt zo aan framing wordt gedaan door de super fanatieke pro overheidsstrijders.
Dat wat krom is niet rechtbreien en dat wat niet normaal is niet normaal maken.
Als je iemand knuffelt ben je een heel normaal mens en als je met meerdere mensen bij iemand op bezoek gaat dan is dat ook heel normaal. Achter de voordeur mag niemand controleren en het één persoon bezoek is een dringend advies van de overheid. Gelukkig mag je dan alsnog wel zelf kiezen en ben je daarmee geen egoïst of asociaal... Dat is normaal, dat is leven, dat is goed voor de gezondheid, voor de moraal. Leven en laten leven en die die de regeltjes super precies willen opvolgen zijn vrij om dit te doen maar ik ben geen medewerker van dit beleid wat tegen het leven is, niet tegen een virus waar 99% van de mensen weinig tot geen last van heeft.
Als je corona als propaganda ziet , kun je dat simpelweg zeggen van elke ziekte. Zie jij ziektes als Kanker of aids ook als Propaganda? Misschien een scherpe vraag maar dat vraag ik mij ondertussen al best een aantal maandjes af.
Ga eens in landen kijken als China , Rusland , Noord-Korea daar is pas Propaganda. Als je daar gaat demonstreren tegen de overheid wordt je in strafkampen gezet. Hier staan geweldplegers na 24 uur weer op straat en hebben ze nog net geen luxe maaltijd gehad en komen weg met een taakstraf.
Prima dat je niet mee doet aan corona , maar als je andere mensen gaan knuffelen die er wel in geloven ben je niet zo lekker bezig geweest.
De snel test wordt in veel gevallen betaald door de werkgever ( €100). Of als mensen zelf snel een test willen zoals een ZZP'er wordt het wel zelf betaald door de ZZP'er. Dat is een keuze , je kan ook wachten op een reguliere test die gratis is. Maar voor sommigen is dat geen optie en kost dat meer geld dan eenmalig 100 euro te betalen. De meeste bedrijven hebben deze testen zelf al ingekocht of een speciale teststraat voor het bedrijf.
Testen zonder klachten heeft in veel gevallen geen zin omdat de test dan vaak negatief uitpakt. Het is toch logisch dat mensen uit andere landen getest moeten worden? Vindt alleen al dat dat een gevolg moet zijn als je buiten een belangrijke zaakreis zomaar voor de fun naar andere landen gaat.
Willem Engel is wel strafbaar op een aantal punten ( net als Donald Trump) voor opruiing. En nog iets This is not America.... Ik zie teveel waanideeën overgewaaid uit Amerika.
nou, mijn broer wilde bij ons op bezoek komen (onze moeder woont bij mij) in DE en moest een test doen voor het openbaar vervoer voor de heen en een nieuwe voor de terugweg. Doordat familie onder de uitzonderingsregel valt hoefde hij niet in quarantaine en is 5 dagen hier geweest. €115,- voor de test in NL en 40 voor een sneltest in DE. Beide keren geen klachten, beide keren wel verplicht.
En dan komen natuurlijk argumenten dat het niet nodig is en daardoor dus terecht maar dat vind ik dus tegen het leven. Als het families zo moeilijk of duur maakt elkaar te zien terwijl er geen enkele rede is om dit bezoek niet te laten plaatsvinden. Namelijk geen klachten.
En mensen die wel "geloven" dat knuffelen gevaarlijk is hebben echt teveel naar het nieuws gekeken. Tot 2020 was knuffelen heel gewoon, een eerste levensbehoefte en noodzakelijk. De niet knuffelen politiek is echt dramatisch voor onze menselijkheid. En natuurlijk moet iedereen alleen maar knuffelen met wie hij of zij wil. Dat was voor 2020 ook al zo