Negerzoen schreef:Haha Roosch het vernuftige van alcohol is dat het vocht onttrekt. Bereid je vast psychisch voor dat het morgen weer anders is, dan kan het alleen maar meevallen
Ik heb een lastige vierdaagse achter de rug. Konijntje in moeten laten slapen en erg sip van. Mijn normale voedingspatroon was even over boord. Niet teveel gegeten maar de alcohol consumptie lag dit weekend wat hoger om met het verdriet om te gaanvandaag weer de draad opgepakt en weer naar de sportschool, and so the journey continues.
edit: Gaucho, go for it! Ik denk dat je heel goed iemand kan begeleiden, zeker omdat je zelf zo'n mooie balans hebt gevonden in lekker eten en toch afvallen. Precies de manier waarop iedereen dit zou willen doen. Iemand die zelf dat proces is doorgegaan vind ik zelf een waardevolle begeleidingEnne, dan komt dat receptenboek (voor ons) er toch ook wel he, in het kader van een complete service

Ik vind het ook een superleuk plan Gaucho, denk idd dat je er geknipt voor zou zijn en als je het interessant vindt: doen!
Wat naar trouwens van je konijn Negerzoen...

Ik zet weer wat stapjes in de goede richting de laatste dagen en iig geen eetbui meer gehad of van alles zomaar naar binnen gestopt. Wel veel paardgereden, dus die krijgt vandaag een dagje vrij. Donderdag is vaste prik weegdag dus gaan we even kijken en meten hoe en wat...