Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 14:30

Negerzoen schreef:
Haha Roosch het vernuftige van alcohol is dat het vocht onttrekt. Bereid je vast psychisch voor dat het morgen weer anders is, dan kan het alleen maar meevallen :=

Ik heb een lastige vierdaagse achter de rug. Konijntje in moeten laten slapen en erg sip van. Mijn normale voedingspatroon was even over boord. Niet teveel gegeten maar de alcohol consumptie lag dit weekend wat hoger om met het verdriet om te gaan :') vandaag weer de draad opgepakt en weer naar de sportschool, and so the journey continues.

edit: Gaucho, go for it! Ik denk dat je heel goed iemand kan begeleiden, zeker omdat je zelf zo'n mooie balans hebt gevonden in lekker eten en toch afvallen. Precies de manier waarop iedereen dit zou willen doen. Iemand die zelf dat proces is doorgegaan vind ik zelf een waardevolle begeleiding :j Enne, dan komt dat receptenboek (voor ons) er toch ook wel he, in het kader van een complete service <<)

:D
Ik vind het ook een superleuk plan Gaucho, denk idd dat je er geknipt voor zou zijn en als je het interessant vindt: doen!
Wat naar trouwens van je konijn Negerzoen... -O-
Ik zet weer wat stapjes in de goede richting de laatste dagen en iig geen eetbui meer gehad of van alles zomaar naar binnen gestopt. Wel veel paardgereden, dus die krijgt vandaag een dagje vrij. Donderdag is vaste prik weegdag dus gaan we even kijken en meten hoe en wat... :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 14:40

Heel goed! Kleine stapjes zijn ook stapjes. :j

We zullen met zijn allen nog vaak tegen uitdagingen aanlopen gok ik. De kunst is om er niet te lang in te blijven hangen maar de schouders er weer onder te zetten en door te gaan.

Ik heb weer een Hellofresh box deze week. Op zich vind ik het fijn dat je daar gelijk ziet hoeveel kcal er in een gerecht zitten.
Nadeel is wel echt dat er meer tijd bij komt kijken om het klaar te maken dan dat er op de gerechtenkaart staat.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 14:40

Ah Negerzoen :(:). Heel veel sterkte :(:).

Ah Roosch! Een beetje lief zijn voor jezelf mag hoor!

Ik snap dat persoonlijke begeleiding wel een extra motivatie kan zijn! En je hebt iemand die je ook alles gelijk goed laat doen enzo.

Hier was de bouldertuin officieel open in onze stad! Dus daar in de pauze even goed gebruik van gemaakt *\o/*

Afbeelding
Aanhangsel is druk bezig met de pad goed leggen. :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 15:06

Dat ziet er leuk uit zo in de zon Es_ther :j

Sportschool hoeft geeneens persoonlijke begeleiding te hebben als in personal training, meer dat je daar geen nummertje bent die binnen komt wandelen tussen alle andere honderden klanten. Het is voor mij echt een stok achter de deur als ze me 'kennen' / missen.

Dieren verliezen valt nooit mee -O- sterkte :(:) kat hier is 20 en vrees dat dat ook een keer ophoudt. Die is in een jaar tijd zijn halve gewicht afgevallen, van 9 kilo naar 4.5. Inmiddels wel stabiel met schildklier medicatie.

Ik heb zaterdag mijn 2e HF box. Ik kan er vooral wat minder efficiënt mee plannen merk ik, normaal eet ik vaak 2 dagen achter elkaar net een andere variatie / combinatie van een gerecht, of deel als lunch etc.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 15:28

Wow! 20 is echt een mooie leeftijd hoor!

Hier hadden we gisteren een konijn die niet wilde eten, dus ik was aardig in paniek.. maar vanmorgen at ie weer heel goed. Maar blijft altijd stressen als een diertje iets heeft. Stoffer is ook ons zorgenkindje (slechte start, verwaarloosd, toen werd ie bijna blind, kreeg hij een konijnen bacterie), dus als ie iets heeft ben ik gelijk in paniek..

Ah ja zo qua sportschool! Ooit bij basic fit gesport en daar waren alleen die ‘diehards’ bekend. Die er zo ongeveer woonde :') . De mensen die er kwamen voor hun 2/3x wekelijkse workout waren echt nummertjes..

Snippergroen

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:34

Heel herkenbaar hoor Es_ther, die paniek om een konijntje. Zeker omdat ze zo gevoelig zijn op niet eten. Ik heb ook een abonnement op de dierenarts met, tot dit weekend, vier konijnen en twee katten. Ik hoef alleen met mijn voornaam te bellen :') Spannend ook wel Gaucho, zo'n kat op leeftijd. Je weet dat het een keer komt, maar je bent nooit genoeg voorbereid. Het is altijd ruk..

Ik heb vorige week een HF box geprobeerd en is goed bevallen. Dit weekend komt dan weer mijn nieuwe box. Ik vind het wel een uitdaging om er gerechten met een schappelijke hoeveelheid calorieën en koolhydraten tussenuit te vissen. Ik woon alleen en had nu de 3x twee personen gedaan, eens kijken of dat blijft bevallen. Maakt je toch net even minder flexibel heb ik gemerkt en veel producten zijn niet in te vriezen. Ik vond het wel heel fijn dat ik een week lang niet na hoefde te denken wat ik ging eten, maar gewoon kon kiezen uit een van de maaltijden :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:48

Wij hebben ook HF! Bevalt goed en we eten gevarieerd :D .

Ja echt hè Negerzoen... ik had vannacht zo graag gewild dat ze konden praten. En vanmorgen mijn voerbakje aanvallen omdat de heertjes honger hebben :roll: .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 19:15

Hier vandaag echt een poedersuiker. Halve dag overgegeven en niks gegeten. Nu slap en blegh. Lig in bed en ga slapen. Morgen hopelijk weer beter := :Z

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:41

He bah Muesli. Hopelijk morgen weer beter inderdaad.

Zo, flink getraind net. Voel mijn kuitspieren nu al, en de rest van mijn beenspieren komt er vast ook nog bij :')

Wel ruimte voor een lekker stukje chocolade nu, puur met koffie van de Lidl <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:41

Oh gets, beterschap!!

En inderdaad, je kunt je zo een zorgen maken om je beestjes. Moet er niet aan denken dat er iets met mijn poezenbeesten aan de hand is.

Vandaag een niet al te beste dag gehad qua eten en bewegen maar ach. Morgen weer een dag. :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:26

Ah beterschap müsli!

Goed bezig Gaucho!

En kan gebeuren Roos, morgen weer een dag.

Hier ook wat minder gegeten, morgen weer netjes in de maat! Waren zo moe van die halve nacht wakker en zorgen maken dat we onszelf hebben getroost met een patatje :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 07:29

Wel ruim 600gram lichter op de weegschaal vanochtend :') :P hahaha. Verder nog slapjes, maar flink geslapen. Dus hopelijk wordt het gaande de dag weer wat beter...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:05

De weegschaal was hier niet vriendelijk, de voorspellingen van eerder kwamen uit. :')

Nu strafkamp op Foxy.

Voel je je inmiddels wel wat beter, Musli?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 11:20

Heb ontbijt gegeten en het zit er nog in. Dus dat gaat de goede kant op :) beetje rustig aan doen verder vandaag en dan hopelijk morgen weer helemaal het vrouwtje :Y)

Balen van jouw weegschaal @Roosch...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 12:58

Fijn Muesli.

Hier besloten dat ik wel een cadeautje had verdiend na al ruim 4 maanden stabiel qua gewicht, dus wat nieuwe servies items gekocht :D
Afbeelding

En ik heb eindelijk een idee wat ik wil qua tattoo die ik mezelf al eerder had beloofd, nu nog iemand vinden die dat idee ook ten uitvoer kan brengen :')

En de verwachtte spierpijn is er inderdaad -O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 13:23

ooh wauw gaucho, wát een leuk servie! Waar is dat van?

Wat wil je voor tattoo laten zetten? Mijn laatste is net drie weken geleden afgemaakt, ik ben voorlopig weer even klaar. Duurt vast niet lang. :D

Ik ben vandaag op kantoor en nu het hoger onderwijs weer wat open is is ook de foodcourt weer in bedrijf. Net lekker een wrap met kip gehaald. :9 Vanavond een curry met kip, kokosmelk, veel groente en bloemkoolrijst.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 13:26

Ik moest mezelf 1.5 wk geleden een schop onder m'n hol verkopen.
Liet de boel weer verslappen dus was ietsje aangekomen.
Gelukkig heeft het gewerkt en is de weegschaal weer lief en staat de 65 weer in beeld. Yay!
Hoop iig voor de zomer mijn doel te halen (rond de 60/62 kg)
Koningsdag best braaf geweest maar savonds wel sushi besteld :9

Leuke borden Gaucho!!

Ohja, ik wil de tattoo op m'n schouder nog een keer laten coveren.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 14:52

Imre Bunzlau <3 niet op zoeken :') heb ik in november wel gedaan en ben nu langzamerhand aan het sparen. Kast wordt langzamerhand gevuld:

Afbeelding

Tattoo wordt in ieder geval iets watercolour achtigs, wat precies ben ik nog niet helemaal uit, dit idee:

Afbeelding

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:47

Pff, verder niet zo'n lekkere dag vandaag. Koud, spierpijn, nul beweging en wil alleen maar eten :roll:
Heb het gelukkig bij redelijk gezond eten kunnen houden. Alleen naanbrood gemaakt voor bij mijn curry soep. En van speltbloem, dus dat is ook gewoon gezond :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:35

Ah balen van die dagen! En I like your servies <3 ! Super vet.

Fijn dat je je wat beter voelt müsli!

Oeps Roosch, maar goed bezig met foxy!

Afbeelding
De aardbeitjes zijn in de aanbieding *\o/*

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:21

Aardbeien <3

@Gaucho: misschien even teveel van je lichaam gevraagd de afgelopen dagen?

Hier misschien wel een klein beetje. Dus morgen nog één keer 15min hardlopen, dan heb ik m'n challenge gehaald *\o/* Daarna neem ik zeker 3 dagen volledig rust. Eventjes m'n lichaam weer tot zichzelf laten komen.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:26

Misschien wel hoor, daarom geef ik er maar even lekker aan toe :j

Oh, ik wil nu ook aardbeien :wow:

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:20

In de aanbieding bij de appie *\o/* ! Ik had daar zo’n zin in toen ik er langsliep, dus mocht ze wel halen van mezelf :')

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 13:27

Ik lees al een tijdje mee, ik zou graag een vraag stellen; welke invloed heeft jullie afvallen voor jullie kuitmaat ? Ik ben ondertussen 16kg kwijt maar blijf ballonkuiten houden. Zou daar nog iets afgaan ? Mijn streefdoel ligt bij nog -10kg maar ik vrees een beetje dat ik dan nog niks pas . Schoenmaat 43, korte onderbenen 43 cm en kuitmaat 45 nu. Terwijl ik 174 groot ben, snap niet dat mijn benen zo kort zijn .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 20:17

Whoehoeeee. I did it *\o/*

Afbeelding

Nu mijn lichaam de komende dagen maar eens wat rust geven. Even geen intensieve workouts. Gewoon wat wandelen en spelen met de kleine jongen <3